Jätin juuri mieheni, kun sain tietää

Vierailija

Hänen käyneen huorissa. Tämä tapahtui siis ennen kun aloimme edes seurustelemaan. Yhdessä oltu n. 2½ vuotta ja sattumalta tuli puheeksi eilen seksityöläiset. Mies kertoi, ettei nää mitään väärää tässä ammatissa ja kertoi, että oli itsekin ostanut seksiä muutaman kerran. Tuli itsellekin puskista, kuinka raskaasti tämän otin ja tulin siihen lopputulokseen, että en halua jakaa sänkyäni miehen kanssa, joka on huorissa käynyt. Miksikö? minusta se kertoo paljon miehestä ja siitä miten hän kohtelee ja arvostaa naisia. Tuossa se nyt soittelee ja käynyt ovellakin ja ruikuttaa, että menneet on menneitä. Muuten ihan hyvä liitto oli ja ei tämä ole helppoa minullekaan. En siis ole mikään seksityöläisten vastainen vihaaja, mutta yököttää tuollaiset miehet.

Sivut

Kommentit (209)

Vierailija

Eikö se ole parempi, että naisen saa panemisesta rahaa, kun että siitä joutuu maksamaan?

Mun mielestä aikamoista ylireagointia, jos nää on tapahtuneet ennen teidän suhdetta!

Miten se eroaa esimerkiksi siihen, että jos vaikka miehesi olisikin harrastanut kimppakivaa tai jotain muuta?

Vierailija

Onneksi ette ole edenneet pidemmälle, jos noin pienestä pitää erota. Liitto ei kuitenkaan olisi kestänyt pitkään ja kärsijöinä olisi sitten ollut sinun  ja miehesi lisäksi myös liuta lapsia.

Oletko muuten miettinyt, että kumpaakahan siinä oikein käytettään hyväksi, jos mies joutuu maksamaan naiselle seksistä.

Silloin jos kysymys on parituksesta, niin kumpaakin käytetään hyväksi, enkä sitä hyväksy. Muuten kysymyksessä on vain kahden aikuisen kauppa.

Vierailija

Minäkin haluaisin tosi kovasti tehdä niin. Mutta, olisi aivan väärin tehty lapsille (3kpl) hajottaa perhe tuon takia.

Venaan sen  ajan kun olen 40v ja sit ekat kaks on jo täysi-ikäisiä ja heidän kehitys tuskin enää häiriintyy vanhempien eroamisesta. Ja mä kerkeän vielä aloittaa aivan uuden elämän 40veenä! Ihana ajatus, se kantaa mua :)

On tässä tietysti puolensa, miehellä on rahaa, joten mikäpä tässä elellä, kun ei tartte ainakaan rahasta murehtia näin monen lapsen kanssa.

Mutsison
Seuraa 
Liittynyt9.12.2015

En minäkään tuollaista hyväksy mutta nyt "asetun" miehen puolelle. Hän ei jättänyt elämättä vain sinua odotellessaan. Asia olisi täysin eri jos olisitte tapahtuma-aikaan olleet yhdessä tai edes viritelleet suhdetta. Mieti tarkkaan heitätkö hyvän (?) suhteen menemään menneisyyden vuoksi. Ettei vaan sitten kaduta jälkeenpäin. Kovasti tsemppiä sinulle ja voimia asian käsittelyyn :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole parempi, että naisen saa panemisesta rahaa, kun että siitä joutuu maksamaan?

Mun mielestä aikamoista ylireagointia, jos nää on tapahtuneet ennen teidän suhdetta!

Miten se eroaa esimerkiksi siihen, että jos vaikka miehesi olisikin harrastanut kimppakivaa tai jotain muuta?

En ole ap, mutta ihmisillä on erilaiset moraalikäsitykset ja toimintatavat. Jotkut uskovat oikeasti seksin kuuluvan vielä nykyäänkin parisuhteeseen, eivätkä hyväksy "edes" yhdenillanjuttuja, kimppakivasta tai huoraamisesta/huorissakäynnistä. Kaikki eivät halua eikä pystyisi moiseen ja pitävät sitä vääränä, vaikka nykyään onkin tapana tehdä kaikkea ihan vaan kokemuksen takia ja ettei tarvitsisi vanhana katua. Se ei ole ylireagointia, jos saa yhtäkkiä pitkässä suhteessa saa tietää toisen olleen ja tehneen jotenkin joka sotii omaa moraalia vastaan. Otan osaa Ap, on ollut varmasti sulattelemista tuon asian kanssa.

Vierailija

Miten joku edes jaksaa vetää pultteja toisen menneisyydestä.

Mun ukko on käynyt katsomassa strippareita aikanaan. Mitä sitten,siinähän on. Ei kuulu mulle.Ei oltu silloin yhdessä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat