Jätin juuri mieheni, kun sain tietää
Hänen käyneen huorissa. Tämä tapahtui siis ennen kun aloimme edes seurustelemaan. Yhdessä oltu n. 2½ vuotta ja sattumalta tuli puheeksi eilen seksityöläiset. Mies kertoi, ettei nää mitään väärää tässä ammatissa ja kertoi, että oli itsekin ostanut seksiä muutaman kerran. Tuli itsellekin puskista, kuinka raskaasti tämän otin ja tulin siihen lopputulokseen, että en halua jakaa sänkyäni miehen kanssa, joka on huorissa käynyt. Miksikö? minusta se kertoo paljon miehestä ja siitä miten hän kohtelee ja arvostaa naisia. Tuossa se nyt soittelee ja käynyt ovellakin ja ruikuttaa, että menneet on menneitä. Muuten ihan hyvä liitto oli ja ei tämä ole helppoa minullekaan. En siis ole mikään seksityöläisten vastainen vihaaja, mutta yököttää tuollaiset miehet.
Kommentit (209)
Ikävä kyllä oma reaktio olisi saattanut olla sama. Ehkä, jos heti suhteen vakavoituessa mies olisi tunnustanut maksullisen seksin, ja selkeästi jälkikäteen katunut sitä ja muuttanut mielipidettään asiasta, olisi suhde voinut jatkua. Mutta en voisi olla miehen kanssa jonka käsitys naisesta on se, että naisen voi ostaa. Menisi elämänarvot niin eri linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku edes jaksaa vetää pultteja toisen menneisyydestä.
Mun ukko on käynyt katsomassa strippareita aikanaan. Mitä sitten,siinähän on. Ei kuulu mulle.Ei oltu silloin yhdessä.
Päteekö tämä "ei oltu silloin yhdessä"-logiikka muihinkin asioihin? Sinua ei esim. haittaisi jos miehesi olisi salannut, että hänellä on viisi lasta eri naisille tai mies olisi raiskannut jonkun?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät vain pysty hyväksymään sitä että joku ajattelee ihmisen ostamisen olevan ihan ok asia. Turha sitä on alapeukutella. Minä en sellaisen ihmisen kanssa haluaisi olla eikä tarvitse. On miehiä jotka arvostavat naista omia halujaan enemmän.
Mistä kumpuaa ajatus etteivät seksiä ostavat miehet arvosta naista?
En tunne yhtään miestä joka ei koskaan olisi käynyt maksullisissa.
Ehkä avaajan kannattaa hakeutua luostariin nunnaksi.
Mutsison kirjoitti:
En minäkään tuollaista hyväksy mutta nyt "asetun" miehen puolelle. Hän ei jättänyt elämättä vain sinua odotellessaan. Asia olisi täysin eri jos olisitte tapahtuma-aikaan olleet yhdessä tai edes viritelleet suhdetta. Mieti tarkkaan heitätkö hyvän (?) suhteen menemään menneisyyden vuoksi. Ettei vaan sitten kaduta jälkeenpäin. Kovasti tsemppiä sinulle ja voimia asian käsittelyyn :)
Ihmetyttää kommenttisi osuu "ei jättänyt elämättä" . Onko kyseessä sellainen asia, joka jokaisen miehen tulee kokea ehdottomasti? Kokematta maksullista seksiä on yhtä kuin jättää elämättä? Ymmärrän aloittajaa hyvin -kyse on periaatteesta!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tosi kovasti tehdä niin. Mutta, olisi aivan väärin tehty lapsille (3kpl) hajottaa perhe tuon takia.
Venaan sen ajan kun olen 40v ja sit ekat kaks on jo täysi-ikäisiä ja heidän kehitys tuskin enää häiriintyy vanhempien eroamisesta. Ja mä kerkeän vielä aloittaa aivan uuden elämän 40veenä! Ihana ajatus, se kantaa mua :)
On tässä tietysti puolensa, miehellä on rahaa, joten mikäpä tässä elellä, kun ei tartte ainakaan rahasta murehtia näin monen lapsen kanssa.
Muun muassa kotoamuuttoiässä ei kannata erota jos todella haluaa lapsiaan suojella. Pointti oli että lapset tarvitsevat turvallisen, luotettavan ponnahduslaudan omalle elämälle.
Muuta kriittiset iät olivat ekat kolme vuotta, koulun aloitus ja murrosikä. Ja pointtini kai lienee että turha sitä eroa on säästellä kun joku ipana kumminkin joutuu kärsimään; kylmästä liitosta kärsivät kaikki koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät vain pysty hyväksymään sitä että joku ajattelee ihmisen ostamisen olevan ihan ok asia. Turha sitä on alapeukutella. Minä en sellaisen ihmisen kanssa haluaisi olla eikä tarvitse. On miehiä jotka arvostavat naista omia halujaan enemmän.
Siitä että voivat ostaa naisen niinkuin tavaran.
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta eroamisen syy.. oli tökeröä kyllä kertoa, mut kaikki ihmiset on kuitenkin tehnyt virheitä menneisyydessä.
Mutta eihän mies ollut sitä mieltä että oli virhe....
Kyllä mun mielestä on ihan aiheellista erota, jos arvot eroaa toisistaan noin paljon (toisen mielestä ok ostaa ihminen omaan käyttöönsä ja toisen mielestä ei). Eipä siinä paljon ole muuta tehtävissä. Ainoastaan ihmetyttää ettei aiemmin ollut tullut ilmi näin iso ero arvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Öö, on munkin mies käyny huorissa aikoinaan, entä sitten?! Ei noi vangit jaksa olla vuosi tolkulla ilman naista :D
Niin nämä ovatkin näitä wt-parien/perheiden ongelmia. Ollaan vankilassa, käydään huorissa ja moraali on tuntematon käsite.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä avaajan kannattaa hakeutua luostariin nunnaksi.
Kumma juttu, kun mä taas tunnen montakin. Kertoo varmaan jotain sun tuttavapiiristä, ettet tunne yhtäkään miestä joka ei olisi seksiä ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta eroamisen syy.. oli tökeröä kyllä kertoa, mut kaikki ihmiset on kuitenkin tehnyt virheitä menneisyydessä.
Mutta eihän mies ollut sitä mieltä että oli virhe....
Kyllä mun mielestä on ihan aiheellista erota, jos arvot eroaa toisistaan noin paljon (toisen mielestä ok ostaa ihminen omaan käyttöönsä ja toisen mielestä ei). Eipä siinä paljon ole muuta tehtävissä. Ainoastaan ihmetyttää ettei aiemmin ollut tullut ilmi näin iso ero arvoissa.
Samaa ihmettelen. Täytyyhän sen nyt näkyä päälle päin, jos ihminen ajattelee että muita voi ostaa käyttöön kuin tavaroita. Eli ihmisen perusluonteen on oltava muita halveksiva ja kyllähän se näkyy arjessa.
Ehkä tuo tieto olikin vain viimeinen niitti, joka lopullisesti osoitti minkä lajin ihminen on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä että voivat ostaa naisen niinkuin tavaran.
Tavaran? Palveluahan siinä ostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä avaajan kannattaa hakeutua luostariin nunnaksi.Kumma juttu, kun mä taas tunnen montakin. Kertoo varmaan jotain sun tuttavapiiristä, ettet tunne yhtäkään miestä joka ei olisi seksiä ostanut.
Korjaus: uskot tuntevasi. HTH
Eihän tässä ole viime kädessä kysymys siitä, että menneisyydessä on jotain tapahtunut, vaan siitä että se on miehen mielestä nyt ok ja ap:n mielestä ei. Niin kuin täältäkin saa lukea, niin ilmeisesti on olemassa naisia joiden mielestä asia on ok, joten äijä varmaan löytää uuden. Ja ap:kin löytää varmasti miehen, jonka moraali on samaa tasoa oman moraalinsa kanssa. Mutta eikö miehen asenne naisiin paljastunut mitenkään koko tän 2,5 vuoden aikana? Se kuulostaa oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä avaajan kannattaa hakeutua luostariin nunnaksi.Kumma juttu, kun mä taas tunnen montakin. Kertoo varmaan jotain sun tuttavapiiristä, ettet tunne yhtäkään miestä joka ei olisi seksiä ostanut.
Kehnot ihmiset saavat aina tyydytystä kuvittelemalla, että kaikki muutkin ovat yhtä kehnoja. Valehtelijat uskovat kaikkien valehtelevan, varkaat uskovat kaikkien varastavan...
AIvain oikein AP, menneisyys ei ole vain menneisyys, sillä on merkitystä tulevaisuudellekkin. Taidan minäkin heivata tuon lutkan ulos talostani, olihan sillä ainakin reilu 40 kumppania ennen minua. Unohdin ettei yksikään itseään kunnioittava mies voisi semmoisen kanssa seurustella, hyvä kun muistutit.
Meillä on ollut putkien kanssa ongelmia. Soitin putkimiehelle, joka tuli ja vaihtoi jotain sulkuja ja pari putkea. Maksoin hänelle työstä. Ostinko törkeästi tuon miehen, pidinkö häntä esineenä, enkö arvosta miehiä yhtään?
Pointtina se, että jos ostaa seksipalveluja, niin kunhan on ihan varma, että ihminen niitä myy vapaaehtoisesti, niin asia on ok. Käydäänhän sitä hierojallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehnot ihmiset saavat aina tyydytystä kuvittelemalla, että kaikki muutkin ovat yhtä kehnoja. Valehtelijat uskovat kaikkien valehtelevan, varkaat uskovat kaikkien varastavan...
Luultavasti näin, mutta et ole niin hyvä ihmistuntija kuin kuvittelet olevasi. Kaikkia salaisuuksia ei kerrota toisille - varsinkin jos tietää vastapuolen olevan tiukkapipo niuhottaja.