Noora Fagerström: Jokainen saa kaiken mitä haluaa kun menee vain sitä kohti, minäkin olen saanut ihan kaiken mitä olen halunnut
Hieno homma, jos se tosiaan menee noin.
Alankin tässä haluta Suomen presidentiksi tai maailmanlaajuiseksi rock-tähdeksi. Pitää mennä vain sitä kohti.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Voi Noora, elämä vielä opettaa..
Uhkailetko?
Olen ihmeekseni huomannut, että manifestoiminen kuuluu monen fiksuna pitämäni ihmisen ajatteluun.
Tietenkin on hyvä olla optimisti ja mennä, ahertaa tavoitteitaan kohti. Niinhän minäkin nuorena tein, puskin läpi 4-vuotiaana päättämäni asian.
Sitä en tilannut, että joudun työkyvyttömyyseläkkeelle kolmekymppisenä.
Enkä taatusti sitä, että aviopuolisoni lähtee yllättäen pitkän liiton jälkeen. Vaikka usein sanoi, ettei koskaan minua tule hylkäämään.
Kovasta yrittämisestä huolimatta en ole löytänyt uutta kumppania. Nyt 20 vuoden jälkeen alan kallistua siihen, ettei löydykään.
Minä haluan Yhdysvaltojen presidentiksi ja tietysti se onnistuu, kun menen vaan unelmaani kohti. Se ei haittaa mitään vaikka en ole syntyperäinen amerikkalainen ja pressan pitäisi olla. Asennekysymys vaan.
Mä luulen, että loppujen lopuksi aika harvaa saa kaiken mitä haluaa, vain muutamat onnekkaat...
Vierailija kirjoitti:
Noora oli saanut rahoittajia firmalleen. Noora unohtaa, että rahoittajat teki päätöksen, rahoittivatko vai ei. Monesti nuo oman elämänsä sankarit unohtaa toisten "näkymättömät" auttavat kädet tai tekee ne toiset näkymättömäksi... Nooran menestys on monen muun ansiota, mm. sijoittajien, jotka sijoittivat tuon Nooran firmaan.
Tästä oli joku tutkimuskin. Joillakin menestyneillä on ajatusvinouma jonka mukaan ovat omilla ansioillaan menestyneet, vaikka oikeasti kyseessä olisi tuuri, ja muilta saatu apu.
Toisaalta myös heikommin menestyneillä oli sama vinouma mutta siten, että oma tilanne on omaa syytä vaikka taustalla vaikuttaa rakenteet yms.
Vaihtoehtona on istua kotona sohvalla odottamassa, että tapahtuu ihme. Meillä on nytkin yli 300 000 tällaista odottelijaa.
Vierailija kirjoitti:
Noora oli saanut rahoittajia firmalleen. Noora unohtaa, että rahoittajat teki päätöksen, rahoittivatko vai ei. Monesti nuo oman elämänsä sankarit unohtaa toisten "näkymättömät" auttavat kädet tai tekee ne toiset näkymättömäksi... Nooran menestys on monen muun ansiota, mm. sijoittajien, jotka sijoittivat tuon Nooran firmaan.
Kyllä niillä rahoittajilla oli myös hinta sille avulle. He haluavat tietysti rikastua itse Nooran työn hedelmistä ja parhaiten tämä onnistuu siten, että Nooran bisnestä kasvatetaan heidän rahoillaan. Win-win.
Legendaariset sanat: jos en minä saa, pidän huolen ettet sitten sinäkään.
Organisaatiouudistus terveysvirastossa!
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtona on istua kotona sohvalla odottamassa, että tapahtuu ihme. Meillä on nytkin yli 300 000 tällaista odottelijaa.
Onpa sinulla valtava sohva!
Jassoo. Miksiköhän mä sitten olen lapseton ikisinkku vaikka nimenomaan olen perhekeskeinen parisuhdeihminen ja pyrkinyt nimenomaan aina kohti tuota aidosti omannäköistä elämää?
Eikö tuo ole jonkin kirjan nimi? Saat kaiken mitä toivot. Saat kaiken mitä haluat. Kirjoittaja tommy hellsten, se virtahepo olohuoneessa -tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole jonkin kirjan nimi? Saat kaiken mitä toivot. Saat kaiken mitä haluat. Kirjoittaja tommy hellsten, se virtahepo olohuoneessa -tyyppi.
Ei.
Hellstenin kirjan nimi Saat sen mistä luovut.
Joku haluaa elää maksiimin Kelan tuilla ja eikun sitä unelmaa kohti kuten jo kymmenettuhannet ymp maailmaa.
Yritän kertoa lapsilleni että he pystyvät mihin vain kun jaksavat harjoitella.
Itse muistan kun näin lapsena presidentin puheen televisiosta ja ihailin häntä suuresti. Kysyin vähän tämän jälkeen isältäni, että voiko minustakin tulla presidentti. Isä katsoi minua kohti ja hiljaa näytti arvioivan minua ja sanoi sitten että ei sinusta voi tulla. Se harmitti valtavasti, koska arvostin isääni ja hän oli korkeastikoulutettu ja pystyi hyvin arvioimaan toisia, joten tiesin sillä hetkellä että minulta puuttui joitain hyvin oleellisia kykyjä tullakseni tärkeäksi ja merkittäväksi.
Eikä minusta tullutkaan oikein mitään, perusduunari.
se on susta itestä kii. Believe in your dreams, kaikki on mahdollista jos oikeesti haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sulle maksetaan tästä propagandasta?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa taitaa olla "Saat sen mistä luovut". :D
Noora ei ole oppinut vielä, että tässä maassa kannattaa profiloitua ns. Paremmaksi Ihmiseksi. Sitten kun olet näitä Parempia Ihmisiä, saat tehdä mitä haluat, olla kuinka tekopyhä haluat, elää kaksoisstandardeja todeksi.. Vain taivas on rajana, jos sekään!
Se mitä tässä maassa EI kannata tehdä, on osoittaa mitään suoraselkäisyyttä ja rehellisyyttä. Tai seisoa sanojensa takana. Sillä ei pääse mihinkään.
Toinen ääripää on ne suomalaiset (aikuiset!!!) jotka vinkuu kun tehdään lehtijuttu marjoja poimimista lapsista, että helppoohan se on ku pääs kyydillä... Aina tongitaan jotain paskaa, miksi se on NIIIIIN HELPPOA mennä metsään tuntitolkulla hyttysten syötäväks marjaan.
Mitähän nuokin lapset ajattelee tästä yhteiskunnasta, kun luulevat tekevänsä jotain hyvää osoittaessaan aktiivisuutta ja saavat tuollaisia kommentteja.
Suomessa on todella paskamainen, myrkyllinen ilmapiiri.
Mä ehkä olisin saanut kaiken mitä olen tavoitellut, mutta syöpä kaatoi talouden ja lapsihaaveet.