Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä ei halua nähdä eikä kuulla minusta :(

Vierailija
10.12.2015 |

Mitä tehdä, kun ystävä, jota on tavannut tiiviisti ja ollut yhteydessä melkein joka päivä, päättääkin ottaa etäisyyttä. Ei "ehdi" ikinä nähdä jos kysyn, on "liian kiire", ei halua olla puhelimitse yhteydessä, on ilmaissut ettei juuri lue viestejä, vastaa satunnaisesti jos vastaa, itse ei ota yhteyttä... Olimme todella läheiset ja meillä oli erinomaiset välit-luulin-, en todellakaan kaatanut hänen niskaansa omia huoliani vaan kuuntelin ja yritin olla avuksi, meillä oli niin kivaa yhdessä.

Sitten näin. En saa mitään muuta vastausta kun ei vaan ehdi mitään. Ei näemmä edes minuutin viestiä ikinä.

Tuntuu kun mut olis jätetty. Mitä voin tehdä?

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihmisiä ärsyttää, jos ei voi sanoa suoraan mikä ärsyttää. Minulla on kaveri, joka toimii koko ajan väärin ja tietää sen itsekin, mutta olen ollut niin kiltti etten ole jatkuvasti hänelle asioista huomauttanut. Lypsää rahaa multa aina kun vaan mahdollista ja hakee mun mieheltä huomiota. Siis käy jopa fyysisesti koskettelemaan. Ei ole vaan jaksamista pitää tälläiseen kaveriin yhteyttä, joka käyttäytyy kuin kiero paska.

Vierailija
102/110 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihmisiä ärsyttää, jos ei voi sanoa suoraan mikä ärsyttää. Minulla on kaveri, joka toimii koko ajan väärin ja tietää sen itsekin, mutta olen ollut niin kiltti etten ole jatkuvasti hänelle asioista huomauttanut. Lypsää rahaa multa aina kun vaan mahdollista ja hakee mun mieheltä huomiota. Siis käy jopa fyysisesti koskettelemaan. Ei ole vaan jaksamista pitää tälläiseen kaveriin yhteyttä, joka käyttäytyy kuin kiero paska.

TODELLAKIN ymmärrän hyvin tuollaiset syyt. En minäkään moista ihmistä pitäisi ystävänä. Mut jos ainoastaan eloisuuteni tai sosiaalisuuteni väsyttää, sen voisi reilusti sanoa. En ole kiinnostunut ystävän miehestä, en pyydä rahaa, en syö hänen luonaan, heh, mulle riittää hän ja hänen hyvä seura silloin tällöin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, onko ystäväsi mies vai nainen? Mies ystävä voisi kokea noin tiiviin yhteydenpidon ajatuksena, että haluat seurustella hänen kanssaan ja, jos itse ei ole valmis, haluaa ottaa etäisyyttä. Tiedätkö, onko hänellä sisaruksia, joiden kanssa hän kuitenkin viettäisi aikaa tai vetäytyykö vain ihan omiin oloihin vapaa-ajalla? Ja käykö harrastuksissa kuitenkin yhtä usein kuin ennenkin?

Vierailija
104/110 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vielä mieleen, että jos se ihminen on feikannut ap:lle vähän mukavampaa kuin onkaan, ja nyt ei enää jaksa esittää. Niin ei sitten osaa sanoa mitään syytä, miksei nyt voida nähdä. "En jaksa esittää mukavaa" kun ei varmaan olisi se, mitä kukaan haluaa kellekään kertoa, jos vielä itsekin tarttee kuitenkin toista. Edes jollain tasolla.

Vierailija
105/110 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, onko ystäväsi mies vai nainen? Mies ystävä voisi kokea noin tiiviin yhteydenpidon ajatuksena, että haluat seurustella hänen kanssaan ja, jos itse ei ole valmis, haluaa ottaa etäisyyttä. Tiedätkö, onko hänellä sisaruksia, joiden kanssa hän kuitenkin viettäisi aikaa tai vetäytyykö vain ihan omiin oloihin vapaa-ajalla? Ja käykö harrastuksissa kuitenkin yhtä usein kuin ennenkin?

Nainen on. Harrastaa ja on aktiivinen sillä.saralla. siskoaankin tapaa. Muusta en tiedä nyt.

ap

Vierailija
106/110 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli vielä mieleen, että jos se ihminen on feikannut ap:lle vähän mukavampaa kuin onkaan, ja nyt ei enää jaksa esittää. Niin ei sitten osaa sanoa mitään syytä, miksei nyt voida nähdä. "En jaksa esittää mukavaa" kun ei varmaan olisi se, mitä kukaan haluaa kellekään kertoa, jos vielä itsekin tarttee kuitenkin toista. Edes jollain tasolla.

Niin. Enpä tiedä. Oon vaan hämmentynyt niin en osaa sanoa juuta eikä jaata.

Ap

Vierailija
107/110 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hieno kommentti! Varmasti auttoi kysyjää!

Vierailija
108/110 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä ahdistele ja kiusaa ystävääsi, hänellä on nyt parempaa tekemistä, sinulle ei riitä aikaa, mene pois

Vierailija
109/110 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo ole ystävä ja toiminnoillaan osoittaa ettei sinusta paljon välitä. Toimi samoin jos et halua kokonaan poistaa elämästäsi.... miksi olet häneen yhteydessä. vikaa on myös sinussa sillä toinen ei  yksinkertaisesti kiinnosta  ja sinä jatkat .... yhteyden pitoa ? MIKSI?

Vierailija
110/110 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tuo ole ystävä ja toiminnoillaan osoittaa ettei sinusta paljon välitä. Toimi samoin jos et halua kokonaan poistaa elämästäsi.... miksi olet häneen yhteydessä. vikaa on myös sinussa sillä toinen ei  yksinkertaisesti kiinnosta  ja sinä jatkat .... yhteyden pitoa ? MIKSI?

Aloitus oli vuodelta 2015, eli 10 vuoden takaa. Saattaa olla, ettei ap ole enää "linjoilla". Mistä ihmeestä näitä vanhoja ketjuja välillä nousee tänne?