Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Super-Marjo syö niin huonosti, että hampaatkin lähti

Vierailija
08.12.2015 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/2015120720796249_vi.shtml
Tuon ohjelman aikaan hän esitteli ylpeänä alle 1200 kilokalorin raskaus- ja imetysruokavaliotaan joka hänen mukaansa on terveellinen ja riittävä, sisälsi suurilta osin suklaata ja muita sokerisia herkkuja.

Kommentit (196)

Vierailija
61/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää SS-sekopää on?

Kuulostaa ihan hevostalli.netin seniorit-palstan "olen aina oikeassa"-vänkääjältä, joka käyttää nimimerkkiä Kansas. 

Skinnygossip-foorumin vakiokamaa. Tuo on paikka, jossa henkisesti sairaat proanat kokoontuvat ja haukkuvat huippumalleja läskeiksi. Palstan inhotuin huippumalli taitaa olla unkarilainen Barbara Palvin, joka on aivan kaamea läski. Myös Candice Swanepoel on SG-väen mielestä sotanorsu.

SG EI OLE PRO-ANA FOORUMI! Se nimenomaan ei ole sitä!

Ylivoimaisesti vihatuin on muuten Kate Upton, ei Barbara.

Voi luoja. Myötähäpeä.

Ennemminkin sääli. :( Tuhlata nyt parhaat nuoruusvuotensa itseinhoon, oksenteluun (on myöntänyt), vaa-alla ramppaamiseen, peilikuvan tuijotteluun ja AV-palstalla riehumiseen. Tuskin on kovin vilkas sosiaalinen elämä tai varsinkaan rakkauselämä.

Vanhempana tajuaa sitten mitä menetti eikä sitä enää takaisin saa, valitettavasti. Surullista.

Vierailija
62/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa minullakin mieleen, että nuo eivät ole oireita mistään väsymyksestä, vaan aliravitsemuksesta. 

SSSS: mikä ihmeen "läskidenialismi"?

Ylipainon vähättely ja sen lieveilmiöt.

... Tähän kyllä sopisi jokin toinen sivistystermi, kun kyseessä on alipainon vähättely ja sen lieveilmiöt (koska 1200 kcal dieetti + ankara urheilu + raskaus/imetys EIVÄT ole missään määrin terveellistä, eikä kroppakaan sitä ilmeisesti kestänyt). Eli tässä asiayhteydessä maininta läskidenialismista on korni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää SS-sekopää on?

Kuulostaa ihan hevostalli.netin seniorit-palstan "olen aina oikeassa"-vänkääjältä, joka käyttää nimimerkkiä Kansas. 

Skinnygossip-foorumin vakiokamaa. Tuo on paikka, jossa henkisesti sairaat proanat kokoontuvat ja haukkuvat huippumalleja läskeiksi. Palstan inhotuin huippumalli taitaa olla unkarilainen Barbara Palvin, joka on aivan kaamea läski. Myös Candice Swanepoel on SG-väen mielestä sotanorsu.

Voi luoja. Myötähäpeä.

Ennemminkin sääli. :( Tuhlata nyt parhaat nuoruusvuotensa itseinhoon, oksenteluun (on myöntänyt), vaa-alla ramppaamiseen, peilikuvan tuijotteluun ja AV-palstalla riehumiseen. Tuskin on kovin vilkas sosiaalinen elämä tai varsinkaan rakkauselämä.

Vanhempana tajuaa sitten mitä menetti eikä sitä enää takaisin saa, valitettavasti. Surullista.

Itse tuntemani anorektikot eivät kuitenkaan suhtaudu noin lihavuuteen ja lihaviin ihmisiin. 

Valitettavasti tunnen (tunsin) myös kaksi viisikymppistä anorektikkoa, joista toinen kuoli kun elimistö ei kyennyt enää vastaanottamaan ravintoa, häneltä jäi lapsi ja mies suremaan. Toinen on kaljuuntunut, kuntosalissa pienillä painoilla pakonomaisesti rehkivä Taru Sormusten Herrasta -elokuvista tuttua Klonkkua muistuttava hahmo, joka saa hänkin minut todella surulliseksi kun näen hänet viikoittain tutulla salillani. 

Vierailija
64/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää SS-sekopää on?

Voi luoja. Myötähäpeä.

Itse tuntemani anorektikot eivät kuitenkaan suhtaudu noin lihavuuteen ja lihaviin ihmisiin. 

Valitettavasti tunnen (tunsin) myös kaksi viisikymppistä anorektikkoa, joista toinen kuoli kun elimistö ei kyennyt enää vastaanottamaan ravintoa, häneltä jäi lapsi ja mies suremaan. Toinen on kaljuuntunut, kuntosalissa pienillä painoilla pakonomaisesti rehkivä Taru Sormusten Herrasta -elokuvista tuttua Klonkkua muistuttava hahmo, joka saa hänkin minut todella surulliseksi kun näen hänet viikoittain tutulla salillani. 

Varmaan anorektikkoja on erilaisia ja harvapa niitä ajatuksia omalla nimellään muutenkaan tuo esiin. Olen myös teininä ollut anorektikko ja minua inhottivat jopa normaalipainoiset.

Vierailija
65/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Hänen kroppansa on loistavassa kunnossa ja vielä kolme lasta! Ruokavaliostaan voisi kyllä tehdä terveellisemmän vaihtamalla herkut terveelliseen ruokaan. Ei ihme, että hampaat tippuu, kun vetää vain sokeria...

Voisitko jo mennä pois?

Vierailija
66/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi meille tv haluaa kertoa nykyään miten näin toimiva ihminen on jotenkin SUPER. Sääliksi käy lapsia ja tuota hissukka ukkoa. Ai niin, ajo se joskus jonkun tanssijan pois. Voin vaan kuvitella miksi.. Ei irronnu pesää, vaikka vaimo tarjottimella tarjosi? Kukas viidakontähtönen noille atm miehille antais.. Karmeaa sakkia. Menetin muuten yhden hampaan tänä syksynä. En ees tajunnut, että olisin voinut laittaa sen poikani piikkiin. Vähän oon tyhmä. En se minä ollut, se oli super-marjo.

Vierailija
67/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä tapausta tuntematta niin aika monella suomalaisella on aikuisenakin vielä maitohampaita suussa, ts. rautahampaita puuttuu. Mulla puuttuu kaksi rautahammasta ja imetyksen aikana (kesti melkein 2v) alkoi maitohampaiden alta juuret sulaa itsestään, röntgenissä huomasivat kun kävin hammaslääkärissä. Ne hampaat siinä sitten omia aikojaan irtoilikin. Oon ymmärtänyt, että imetys vie tarvittavan kalsiumin viimeistään äidin varastoista ja järkeillyt että mahtoiko se aiheuttaa maitohampaissa juurten sulamista. Muutenkin laihduin reilusti ja söin vähän turhan huonosti väsyneenä ja kiireessä. Olin laskeskellut, että maitohampaat pysyisivät suussa jonnekin viisikymppiseksi, mutta lähtivät imetyksen päätteeksi kun olin alle 30v.

Supermarjosta en tiedä, mutta ihan niinku vaan näkökulmana että näinkin voi olla.

Ai meinaat ettei osa pysyvistä hampaista puhkea ollenkaan? Eikö ne maitohampaat näytä vähän pieniltä aikuisen suussa?

Ei, jos aikuinen nainen ei oo mikään sotanorsu. Mullakin aikuisena 4 maitohammasta, alla ei edes ollut rautahampaita. Kukaan koskaan huomannu mitään, paitsi hammaslääkäri.

Vierailija
68/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaan näköinen nainen. Veikkaan, että seuraavaksi sydän sanoo tehtävänsä irti.

Veikkaisin että sitä ei oo ollenkaan.

Vierailija
69/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Marjo elää todellista suomalaista luomuelämää. Tuolta aikaisemmin näyttivät kaikki naiset, ei ollut lihaan varaa, eikä metsällä käynti ollut onnekas, ja välillä halla vei viljan. Niin että siinä sitten oltiin raskaana ja imettävänä ja hampaat tippui toki suusta ja iho harmaantui ja tukka oheni.

Tuolta me kaikki näytettiin kuulkaa Suomessa - on vaan aika kummallista, että joku haluaa valita sen nyt, kun ei tosiaan ole pakko.

Vierailija
70/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites rasvan puute vaikuttaa aivotoimintaan? Jostain  olen lukenut että myös aivot tarvitsevat rasvoja.

Vierailija
71/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut, että keltää aikuiselta irtoaa viisi hammasta, tai edes yhtä, lukuunottamatta narkkareita joilla kovat huumeet ja erittäin epäterveellinen elämäntyyli  joskus  tuhoavat hampaita. Ja tämä selittää, että johtui univajeesta ja kun lapset olivat pieniä...Miksi se mies ei vie Marjoa hoitoon, eikö ole ketään, joka tuohon puuttuisi? Ei ihme, että se nuorin poikavauva näytti lähinnä sinertävältä zombielta ja jokainen luu törrötti vauvalla. Miksi näitä haastatteluja julkaistaan, että joo univaje irrotti hampaani, ihan kuin se olisi totta. Vähän kuin Tuksun juttujen uutisointi, mutta Marjo on selvinpäin, ja avun sijaan sen annetaan kertoilla tuollaista soopaa. Tämä "reipas" ja pakonomaisesti urheileva anorektikko on pahemmassa kunnossa kun kalmankalpeat narkkarit, joku voisi oikeasti yrittää painostaa sen hoitoon suostumiseen, kun ei ymmärrä omaa tilaansa. Keripukki, riisitauti, ties mitä sieltä löytyisi lääkärissä.

Ajattelen täysin samoin. Minusta tota sairasta ihmistä ei pitäisi pyytää noihin ohjelmiin.

Vierailija
72/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kova puutos vitamiineista kun hampaat tipahdelleet. En ole Super-Marjoa nähnyt livenä, en tiedä onko anorektikko. Huonosti syönyt ainakin. Pikkuisen pullukka on terveempi kuin laiha jolla verisuonet näkyy ja luut törröttää!!

Anorektikko on hätkähdyttävä näky, samaan aikaan friikki, pelottava ja säälittävä. Tekee mieli jäädä tuijottamaan ja tutkimaan, mutta pakko kääntää katse pois.

Itse näkevät itsensä peilistä kauniina ja hoikkana, eivät luurankona.

Vierailija
73/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoremman tyttönsä on antanut jo yli 2 vuotta seurustella, ikää tytöllä nyt 10 tai 11.

Mitäpä sitä kieltämäänkään jos viihtyvät yhdessä. Toisekseen tuskin voidaan puhua mistään oikeasta seurustelusta,vielä tuossa iässä. Eiköhän se ole enemmän sellaista ystävyysjuttua.

Minäkin seurustelin 2-3 luokkalaisena. Vaihdeltiin rakkauskirjeitä, istuttiin vierekkäin ja pidettiin kädestä kiinni. 

Vierailija
74/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Marjo elää todellista suomalaista luomuelämää. Tuolta aikaisemmin näyttivät kaikki naiset, ei ollut lihaan varaa, eikä metsällä käynti ollut onnekas, ja välillä halla vei viljan. Niin että siinä sitten oltiin raskaana ja imettävänä ja hampaat tippui toki suusta ja iho harmaantui ja tukka oheni.

Tuolta me kaikki näytettiin kuulkaa Suomessa - on vaan aika kummallista, että joku haluaa valita sen nyt, kun ei tosiaan ole pakko.

Toi luuranko on kaukana luomusta. Tekohampaat, selkä kyyryssä luiden haurastuttua, hiukset kelta-valkoiseksi blondattu höttökasa päässä, pinkki-mustat glitterjakut päällä liikuskeleva

Kukkakeppi.

Vierailija
75/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Hänen kroppansa on loistavassa kunnossa ja vielä kolme lasta!

Mistä lähtien anorektinen, rääkätty kroppa jossa osteoporoosi selvästi näkyy (köyry selkä jne) on "loistavassa kunnossa"?

Hän ei näytä anorektiselta eikä hänen kroppansa ole rääkätty. Huono ryhti ei ole näkynyt kuvissa, joita olen hänestä nähnyt. Sen sijaan tyylitajuttomuus loistaa pitkälle.

Tulehan SSS tänne. Otan sinut muhkeaan ja lämpimään 120 kiloiseen syliini.

:'D

Jos tuo SS-anoreksiakenraali ei tule niin minä voin tulla. Tuollainen muhkea ja lämmin syli tulisi tarpeeseen §:)

Anoreksiakenraali :DD Nerokasta! Ihan Ake vaan näin palstalaisten kesken.

En tiedä minkä ikäinen tämä "Super"Marjo on, mutta näyttää yli 5-kymppiseltä, ikään kuin kasvojen iho olisi pingoitettu uudestaan kallon ympärille. Lisää lihaa luiden päälle, ehdottomasti. Täytyishän omien hälytyskellojen jo soida, jos hampaat putoaa, haloo! Minäkin kärsin pahasta unettomuudesta, mutta kummasti on hampaat silti pysyneet suussa.

Vierailija
76/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoremman tyttönsä on antanut jo yli 2 vuotta seurustella, ikää tytöllä nyt 10 tai 11.

Mitäpä sitä kieltämäänkään jos viihtyvät yhdessä. Toisekseen tuskin voidaan puhua mistään oikeasta seurustelusta,vielä tuossa iässä. Eiköhän se ole enemmän sellaista ystävyysjuttua.

Minäkin seurustelin 2-3 luokkalaisena. Vaihdeltiin rakkauskirjeitä, istuttiin vierekkäin ja pidettiin kädestä kiinni. 

Kävittekö saunassa? Vrt. tytön ask.fm

Vierailija
77/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä tapausta tuntematta niin aika monella suomalaisella on aikuisenakin vielä maitohampaita suussa, ts. rautahampaita puuttuu. Mulla puuttuu kaksi rautahammasta ja imetyksen aikana (kesti melkein 2v) alkoi maitohampaiden alta juuret sulaa itsestään, röntgenissä huomasivat kun kävin hammaslääkärissä. Ne hampaat siinä sitten omia aikojaan irtoilikin. Oon ymmärtänyt, että imetys vie tarvittavan kalsiumin viimeistään äidin varastoista ja järkeillyt että mahtoiko se aiheuttaa maitohampaissa juurten sulamista. Muutenkin laihduin reilusti ja söin vähän turhan huonosti väsyneenä ja kiireessä. Olin laskeskellut, että maitohampaat pysyisivät suussa jonnekin viisikymppiseksi, mutta lähtivät imetyksen päätteeksi kun olin alle 30v.

Supermarjosta en tiedä, mutta ihan niinku vaan näkökulmana että näinkin voi olla.

Ai meinaat ettei osa pysyvistä hampaista puhkea ollenkaan? Eikö ne maitohampaat näytä vähän pieniltä aikuisen suussa?

Ei, jos aikuinen nainen ei oo mikään sotanorsu. Mullakin aikuisena 4 maitohammasta, alla ei edes ollut rautahampaita. Kukaan koskaan huomannu mitään, paitsi hammaslääkäri.

Montako hammasta sulla on  pudonnut aikusena stressin yms syistä?

Ja jos sulla ei ole alla tarjota rautahampaita, syytä äiteetäs :) kehityksessä vähän vikaa.

Vierailija
78/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Hänen kroppansa on loistavassa kunnossa ja vielä kolme lasta!

Mistä lähtien anorektinen, rääkätty kroppa jossa osteoporoosi selvästi näkyy (köyry selkä jne) on "loistavassa kunnossa"?

Hän ei näytä anorektiselta eikä hänen kroppansa ole rääkätty. Huono ryhti ei ole näkynyt kuvissa, joita olen hänestä nähnyt. Sen sijaan tyylitajuttomuus loistaa pitkälle.

Tulehan SSS tänne. Otan sinut muhkeaan ja lämpimään 120 kiloiseen syliini.

:'D

Jos tuo SS-anoreksiakenraali ei tule niin minä voin tulla. Tuollainen muhkea ja lämmin syli tulisi tarpeeseen §:)

Tuu vaan :)

Ruokaa mulla on aina ja maha pulleana.

Otan syliin jokaisen elämän raiskanneen.

Nyt saatiin ihan oikea Mies tälle palstalle. 

Vierailija
79/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjo on ihan itse julkisesti kehunut minimikaloreilla elämistä ja pakonomaista urheiluaan.

Ehkäpä, mutta kun täällä alkaa mammat spekuloida kaiken maailman keripukkeja ym. niin ajattelin minäkin laittaa lusikkani tähän soppaan.. :) Imetyskin on jo naisen kropalle rankkaa.

Ja kyllä, on aika yleistä että niitä puuttuu. Oisko ollut jopa 10% suomalaisista ja on perinnöllistä. Usein viitoshampaat.

myös minulta puuttuu "yläviitonen", muutoin on ihan huippuhampaat

Vierailija
80/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi luuranko on kaukana luomusta. Tekohampaat, selkä kyyryssä luiden haurastuttua, hiukset kelta-valkoiseksi blondattu höttökasa päässä, pinkki-mustat glitterjakut päällä liikuskeleva

Kukkakeppi.

Ei todellakaan ole. Tuolta näytettiin silloin, kun elettiin ainoastaan Suomen antimista ilman lentotomaatteja, appelsiineja, tietoa vitamiineista, jne. Jos elettäisiin, kuten Suomen luonto tuottaa, niin naurista talvella säilöttynä mikä voidaan, perunaa minkä pakkasta kestää, ja sillä tavalla.

Ei aito suomalainen luomu tosiaankaan ole salaattia, kurkkua, saatikak herrannjumala hedelmiä talvella.

Tätä juuri yritin sanoa: nyt ei tarvitse kenenkään nelikymppisenä olla hautaa vailla, vaikka  Suomi on ankara maa. Mutta vielä pahemmalta näyttää, tosiaan, kun vetää nuo glitteritkin peliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan