Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Super-Marjo syö niin huonosti, että hampaatkin lähti

Vierailija
08.12.2015 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/2015120720796249_vi.shtml
Tuon ohjelman aikaan hän esitteli ylpeänä alle 1200 kilokalorin raskaus- ja imetysruokavaliotaan joka hänen mukaansa on terveellinen ja riittävä, sisälsi suurilta osin suklaata ja muita sokerisia herkkuja.

Kommentit (196)

Vierailija
41/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremman tyttönsä on antanut jo yli 2 vuotta seurustella, ikää tytöllä nyt 10 tai 11.

Juu, tyttö oli 9-vuotias alkaessaan seurustella, poika 3 vuotta vanhempi. Way to go Marjo.

Vierailija
42/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Hänen kroppansa on loistavassa kunnossa ja vielä kolme lasta!

Mistä lähtien anorektinen, rääkätty kroppa jossa osteoporoosi selvästi näkyy (köyry selkä jne) on "loistavassa kunnossa"?

Hän ei näytä anorektiselta eikä hänen kroppansa ole rääkätty. Huono ryhti ei ole näkynyt kuvissa, joita olen hänestä nähnyt. Sen sijaan tyylitajuttomuus loistaa pitkälle.

Tulehan SSS tänne. Otan sinut muhkeaan ja lämpimään 120 kiloiseen syliini.

:'D

Jos tuo SS-anoreksiakenraali ei tule niin minä voin tulla. Tuollainen muhkea ja lämmin syli tulisi tarpeeseen §:)

Tuu vaan :)

Ruokaa mulla on aina ja maha pulleana.

Otan syliin jokaisen elämän raiskanneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää SS-sekopää on?

Kuulostaa ihan hevostalli.netin seniorit-palstan "olen aina oikeassa"-vänkääjältä, joka käyttää nimimerkkiä Kansas. 

Skinnygossip-foorumin vakiokamaa. Tuo on paikka, jossa henkisesti sairaat proanat kokoontuvat ja haukkuvat huippumalleja läskeiksi. Palstan inhotuin huippumalli taitaa olla unkarilainen Barbara Palvin, joka on aivan kaamea läski. Myös Candice Swanepoel on SG-väen mielestä sotanorsu.

SG EI OLE PRO-ANA FOORUMI! Se nimenomaan ei ole sitä!

Ylivoimaisesti vihatuin on muuten Kate Upton, ei Barbara.

Menepä rääkymään vaikka ihan omaan pro-anatopikkiisi jonka perustat ihan sitä tarkoitusta varten. Ketään ei kiinnosta sun pro-anajutut tässä topikissa.

Vierailija
44/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Mistä lähtien anorektinen, rääkätty kroppa jossa osteoporoosi selvästi näkyy (köyry selkä jne) on "loistavassa kunnossa"?

Hän ei näytä anorektiselta eikä hänen kroppansa ole rääkätty. Huono ryhti ei ole näkynyt kuvissa, joita olen hänestä nähnyt. Sen sijaan tyylitajuttomuus loistaa pitkälle.

:'D

Jos tuo SS-anoreksiakenraali ei tule niin minä voin tulla. Tuollainen muhkea ja lämmin syli tulisi tarpeeseen §:)

Tuu vaan :)

Ruokaa mulla on aina ja maha pulleana.

Otan syliin jokaisen elämän raiskanneen.

Ihana <3

Vierailija
45/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo Marjo kyllä ihan reppana, sairas ihminen. Ei vaan huomaa sitä itse, tai sitten vaan voimakkaasti kieltää kaiken.

Ei aikuiselta hampaat tipu noin vain, siihen vaaditaan vakavaa terveyden laiminlyöntiä. Esim. syömishäiriö, huumeita tai viinaa. Tai sitten ei pestä hampaita ja jätetään reiät ja tulehdukset hoitamatta.

Vastuutonta medialta rahoittaa sairaiden ihmisten elämäntyyliä. Marjosta tulee mieleen Tuksu....

Vierailija
46/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista että hampaat tippuvat suusta väsymyksen takia. Eivätkä hevillä irtoa kyllä aliravittunakaan. Ettei vain ollutpitkittynyt ientulehdus.

Tai sitten tooosi pahaksi päässyt c-vitamiininin puute? Sulkaadieetti ei taida suojata siltä.

Vierailija
47/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tapausta tuntematta niin aika monella suomalaisella on aikuisenakin vielä maitohampaita suussa, ts. rautahampaita puuttuu. Mulla puuttuu kaksi rautahammasta ja imetyksen aikana (kesti melkein 2v) alkoi maitohampaiden alta juuret sulaa itsestään, röntgenissä huomasivat kun kävin hammaslääkärissä. Ne hampaat siinä sitten omia aikojaan irtoilikin. Oon ymmärtänyt, että imetys vie tarvittavan kalsiumin viimeistään äidin varastoista ja järkeillyt että mahtoiko se aiheuttaa maitohampaissa juurten sulamista. Muutenkin laihduin reilusti ja söin vähän turhan huonosti väsyneenä ja kiireessä. Olin laskeskellut, että maitohampaat pysyisivät suussa jonnekin viisikymppiseksi, mutta lähtivät imetyksen päätteeksi kun olin alle 30v.

Supermarjosta en tiedä, mutta ihan niinku vaan näkökulmana että näinkin voi olla.

Vierailija
48/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista että hampaat tippuvat suusta väsymyksen takia. Eivätkä hevillä irtoa kyllä aliravittunakaan. Ettei vain ollutpitkittynyt ientulehdus.

Tai sitten tooosi pahaksi päässyt c-vitamiininin puute? Sulkaadieetti ei taida suojata siltä.

Aivan, suklaata ja keksiä vetämällä jää kyllä monet tarpeelliset vitamiinit ja hivenaineet saamatta. Proteiinista, hyvistä rasvoista ja hyvistä hiilihydraateista puhumattakaan.

Vierailija
49/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tapausta tuntematta niin aika monella suomalaisella on aikuisenakin vielä maitohampaita suussa, ts. rautahampaita puuttuu. Mulla puuttuu kaksi rautahammasta ja imetyksen aikana (kesti melkein 2v) alkoi maitohampaiden alta juuret sulaa itsestään, röntgenissä huomasivat kun kävin hammaslääkärissä. Ne hampaat siinä sitten omia aikojaan irtoilikin. Oon ymmärtänyt, että imetys vie tarvittavan kalsiumin viimeistään äidin varastoista ja järkeillyt että mahtoiko se aiheuttaa maitohampaissa juurten sulamista. Muutenkin laihduin reilusti ja söin vähän turhan huonosti väsyneenä ja kiireessä. Olin laskeskellut, että maitohampaat pysyisivät suussa jonnekin viisikymppiseksi, mutta lähtivät imetyksen päätteeksi kun olin alle 30v.

Supermarjosta en tiedä, mutta ihan niinku vaan näkökulmana että näinkin voi olla.

Ai meinaat ettei osa pysyvistä hampaista puhkea ollenkaan? Eikö ne maitohampaat näytä vähän pieniltä aikuisen suussa?

Vierailija
50/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjo on ihan itse julkisesti kehunut minimikaloreilla elämistä ja pakonomaista urheiluaan.

Vierailija
51/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremman tyttönsä on antanut jo yli 2 vuotta seurustella, ikää tytöllä nyt 10 tai 11.

Mitäpä sitä kieltämäänkään jos viihtyvät yhdessä. Toisekseen tuskin voidaan puhua mistään oikeasta seurustelusta,vielä tuossa iässä. Eiköhän se ole enemmän sellaista ystävyysjuttua.

Vierailija
52/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* sanaton *

Vierailija
53/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Tulen heti, kun olet oppinut kirjoittamaan nikkini oikein. Siihen asti, au revoir!

Ei näillä nakkisormilla taivu. Älä silti vihoittele. Mulla olis ruokalistalla tänään iso kattilallinen perunoita voin kanssa. Osti myös ison ruisleivän ja syön sen kokonaan. Tule syömään SSS ja ihaillaan kaksin laihoja ihmisiä! Jäätelöä on myös 3 litraa.

Sen päivän haluan kyllä nähdä, kun itseensä tyytyväinen 120kg (oletettavasti) mies ihailee kanssani laihuutta! :'D

Petäjään meni niin, että rysähti! Olen nainen, Pohjois-Karjalasta :D

En ole toki itseeni tyytyväinen ja inhoan läskejäni. Mutta mutta. Jos ylipaino-ongelman ratkaisuun olisi keksitty poppaskonsti, kukaan ei olisi läski :)

Vierailija
54/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Marjon kasvotkin ovat tosi elähtäneet ja harmaat. Näyttää tosi huonovointiselta kuin olisi ryypännyt ja polttanut yhtä soittoa monta vuotta :( vihastuttaa lasten (vai lapsen?) puolesta, kun saavat jo pienestä pitäen seurata äitinsä sairasta esimerkkiä..

Vierailija
55/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjo on ihan itse julkisesti kehunut minimikaloreilla elämistä ja pakonomaista urheiluaan.

Ehkäpä, mutta kun täällä alkaa mammat spekuloida kaiken maailman keripukkeja ym. niin ajattelin minäkin laittaa lusikkani tähän soppaan.. :) Imetyskin on jo naisen kropalle rankkaa.

Ja kyllä, on aika yleistä että niitä puuttuu. Oisko ollut jopa 10% suomalaisista ja on perinnöllistä. Usein viitoshampaat.

Vierailija
56/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä on tuo maitohampaat aikuisena vähän sellainen sukuvika.Tosin ne on jossain vaiheessa jokaiselta poistettu lähempänä keski-ikää eikä keneltäkään ole hampaat tippuneet raskauksien/imettämisen jälkeen.

Marjosta näkee heti ettei ole terve ja ruokavalio kertoo syyn.

Vierailija
57/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa minullakin mieleen, että nuo eivät ole oireita mistään väsymyksestä, vaan aliravitsemuksesta. 

SSSS: mikä ihmeen "läskidenialismi"?

Vierailija
58/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sitä kieltämäänkään jos viihtyvät yhdessä. Toisekseen tuskin voidaan puhua mistään oikeasta seurustelusta,vielä tuossa iässä. Eiköhän se ole enemmän sellaista ystävyysjuttua.

Joo, mutta poika on nyt 14 ja sen ikäisillä hormonit kyllä hyrrää jo (ja ovat hyrränneet sen pari vuotta). Tyttö on kuitenkin vasta 11-vuotias. Marjon ja tyttönsä ask.fm:ssä on kyllä kaikenlaisia suutelu-ja muita kuvia nähty nuoresta parista, että ei se kyllä mihinkään kaverijuttuun ole tuossakaan jäänyt.

Vierailija
59/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää SS-sekopää on?

Kuulostaa ihan hevostalli.netin seniorit-palstan "olen aina oikeassa"-vänkääjältä, joka käyttää nimimerkkiä Kansas. 

Skinnygossip-foorumin vakiokamaa. Tuo on paikka, jossa henkisesti sairaat proanat kokoontuvat ja haukkuvat huippumalleja läskeiksi. Palstan inhotuin huippumalli taitaa olla unkarilainen Barbara Palvin, joka on aivan kaamea läski. Myös Candice Swanepoel on SG-väen mielestä sotanorsu.

SG EI OLE PRO-ANA FOORUMI! Se nimenomaan ei ole sitä!

Ylivoimaisesti vihatuin on muuten Kate Upton, ei Barbara.

Voi luoja. Myötähäpeä.

Vierailija
60/196 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa minullakin mieleen, että nuo eivät ole oireita mistään väsymyksestä, vaan aliravitsemuksesta. 

SSSS: mikä ihmeen "läskidenialismi"?

Ylipainon vähättely ja sen lieveilmiöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän