Ite en haluais asua Helsingissä.

Vierailija

Tai pääkaupunkiseudulla.

Tiedän kyllä miksi ihmiset asuvat sielä:

Helpot kulkumahdollisuudet, lyhyet matkat, ihmisiä lähellä, paremmat palvelut jne.

+ Bilettävät pissikset joiden mielestä maaseudut on kauheita korpia ja mielessä on vain biletys.

Itse en haluais asua kaupungissa.

Rakastan kesäisiä iltoja tyynen järven rannalla saunan kuistilla kuunellessa kuikan ääniä ja taivas on punertava auringon laskiessa.

Ympärillä metsää ja maaseutua.

Myös on jotenkin herkistävää katsoa kun kesä on ohi ja taivas synkkä ja sama kesäinen paikka on täysin lehdetön ja ekat lumihiutaleet alkavat putoilla maahan.

Myös maaseudun talvi on ihana kunnollq on lunta ja pakkasta.

Ja kaikista parasta on kun huomaa kesän olevan taas tulossa ja koko ihana kesä on vasta edessä.

Tuo minun mielestä oikeaa elämää ja ihmisen pitäisi saada nauttia noista.

Toisin kuin talvisin harmaa helsinki jossa on 8 astetta lämmintä ja sataa vettä.

Toki saatte asua missä haluatte. Mutta minusta ihminen ansaitsee parempaa.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

En minäkään halua asua Helsingissä tai pk-seudulla. Ymmärrän silti, että siellä talvi on muutakin kuin +8 lämpöä ja vesisadetta. Myös Helsingissä voi nauttia lumesta ja talvisesta luonnosta, ihan samalla tavalla kuin eteläisen Suomen harvaan asutuilla alueilla.

Vierailija

Olen asunut pääkaupunkiseudun lisäksi kahdessa kaupungissa, joissa molemmissa on enemmän asukkaita kuin Suomessa. Nyt asun Suomen maaseudulla ja viihdyn hyvin, mutta missä tahansa kylässä en taatusti viihtyisi. Palasin lapsuuden kotiseudulle, jossa minun on helppo hengittää.

Vierailija

Itse olen siirtynyt kaupunkiin opiskelemaan ja siitä töihin eli olen mennyt palveluiden perässä.  Valitettavasti elämä menee niin.  Olisin onnellinen järven rannalla. Palvelut ja työpaikat eivät vain seuraa minua. Minä seuraan niitä. Jos jään työttömäksi, etsin kivan mökin jostain rauhalliselta paikalta.

Vierailija

Ap puhuu vain Suomen ääripäistä. Onhan Suomessa valittavana monta muutakin kaupunkia ja taajamaa kuin vain Hki. Ihmeen mustavalkoista ajattelua.

Vierailija

En minäkään haluaisi asua böndellä jossa ehkä 30% ihmisistä osaa lukea ja varmaan 25% osaa lukea. Ja koska naisia ei ole niin joutuu lehmiä nussimaan, ainakin niin kauan kuin se on laillista.

Vierailija

Helsingissä on todella luonnonläheisiä alueita, joten en lähtisi ainakaan sen oletuksen perusteella haukkumaan, ettei vuodenaikoja huomaa tms. skeidaa. Palvelut ja kaupat ym. on paremmat kuin missään muualla, julkinen liikenne toimii. Mutta asuminen on tuhottoman kallista ja josset ole vihervasuri, kunnallispolitiikka päätöksineen voi alkaa vituttamaan piankin.

Vierailija

Helsinki, tuo harmaa kivierämaa joka jatkuu loputtomiin ankeana.

Ei luontoa, ei laulavia lintuja, ei rantaa, ei vehreyttä, ei kasveja. Niisk, täällä sitä joutuu asumaan. 

Vierailija

No kiva jos sun elämän sisällöksi riittää jonkin ryteikön tuijottelu vuodesta toiseen, mutta useimmat haluavat enemmän. Kyllä se luonto on läsnä Helsingissäkin, esimerkiksi Uutelan suojeltu merenranta parjatussa Itä-Helsingissä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat