Tsempatkaa...sydän rikki :(

Vierailija

Rakastunut mieheen, joka pitää minua vain jonain pelinappulana. Ottaa yhteyttä todella harvoin ja aina takapakkia, jos menen puhumaan mitään tunteista.

Kärvistelen harvojen tapaamisten välillä ajatellen miestä aamusta iltaan ja yritän olla itsekin viileä ja ottamatta yhteyttä, ettei mies loittonisi vielä enempää. Tiedostan, että tämän on loputtava.

Meillä on hyvä olla yhdessä ja seksi on mahtavaa, huumoria riittää ja tuntuu, että kaikki loksahtaa paikoilleen. Mutta mitä se auttaa, jos tämä pysyy tällaisena ja mies todennäköisesti pyörittää muitakin, kun minulle sitä aikaa on niin vähän.

Joskus tekisi mieleni itseäni suojellakseni vaan estää koko tyyppi jokaisesta tuutista, mistä minuun voi yhteyttä ottaa..eli vaan kadota mitään sanomatta.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä päin tämä mies on? Eka kirjain?

Kuulostaa liian tutulta..

En halua sanoa. Mutta varmasti tämäntyyppisiä miehiä on tässä maassa pilvin pimein eli en jaksa uskoa että samasta miehestä olisi kyse. Pelimiehiä tai muuten vaan tunnevammaisia. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joskus tekisi mieleni itseäni suojellakseni vaan estää koko tyyppi jokaisesta tuutista, mistä minuun voi yhteyttä ottaa..eli vaan kadota mitään sanomatta.

Tee se! Do it!! Viimeistään puolen vuoden päästä olet sitä mieltä että se oli ihan parasta mitä pystyit tekemään. Tuskasi vain pitkittyy mitä kauemmin odotat, ja voit olla itseesi pikkuisen enemmän tyytyväinen jokainen hetki kun et ole hänen kanssaan tekemisissä.

Vierailija

Roikut miehessä joka ei arvosta sua ja pitää pelkkänä random pilluna. Itse olet rakastunut. Luuletko tosissaan että hän vielä tuosta muuttuu? Päästä jo irti, heikko nainen ja arvosta itseäs.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis seksiäkö se vaan haluaa?

Onko kuopiosta

En ole päässyt selvyyteen, mitä haluaa. Näemme harvoin, joten kyllä siihen aina seksikin liittyy. On todella intohimoista. Ei ole Kuopiosta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Roikut miehessä joka ei arvosta sua ja pitää pelkkänä random pilluna. Itse olet rakastunut. Luuletko tosissaan että hän vielä tuosta muuttuu? Päästä jo irti, heikko nainen ja arvosta itseäs.

Kyllä mä sen teenkin, lähden. Edistystä on tapahtunut, koska vielä jokin aika sitten en voinut kuvitellakaan suhteen lopettamista. Nyt se pyörii päässäni joka päivä. Ap

Vierailija

Et pääse etsimää sulle sitä oikeaa jos et tästä väärästä päästä irti. Anna sille kenkää, ilmoita että tää on tässä nyt. Luovu jostain niin saat. Entä jos se tosiprinssi on tuolla jossain ja kuljet Onnesi ohi ton hyypiön vuoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rakastunut mieheen, joka pitää minua vain jonain pelinappulana. Ottaa yhteyttä todella harvoin ja aina takapakkia, jos menen puhumaan mitään tunteista.

Kärvistelen harvojen tapaamisten välillä ajatellen miestä aamusta iltaan ja yritän olla itsekin viileä ja ottamatta yhteyttä, ettei mies loittonisi vielä enempää. Tiedostan, että tämän on loputtava.

Meillä on hyvä olla yhdessä ja seksi on mahtavaa, huumoria riittää ja tuntuu, että kaikki loksahtaa paikoilleen. Mutta mitä se auttaa, jos tämä pysyy tällaisena ja mies todennäköisesti pyörittää muitakin, kun minulle sitä aikaa on niin vähän.

Pahin kestää vajaan viikon. Sitten helpottaa. Kuukauden kuluttua olet jo uusi ehjä nainen, joka nauttii elämästään. Lemppaa äijä nyt ennenkuin se satuttaa sua pahemmin. Been there done that. Älä katoa sanomatta mitään, vaan ilmoita että tää oli tässä, älä ota enää mitään yhteyttä äläkä vastaa yhteydenottoihin. Älä vaikka miten oisi kurja olo tai ikävä. Rakkaudentunnustukset on silkkaa bullshittiä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat