Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa...sydän rikki :(

Vierailija
30.11.2015 |

Rakastunut mieheen, joka pitää minua vain jonain pelinappulana. Ottaa yhteyttä todella harvoin ja aina takapakkia, jos menen puhumaan mitään tunteista.

Kärvistelen harvojen tapaamisten välillä ajatellen miestä aamusta iltaan ja yritän olla itsekin viileä ja ottamatta yhteyttä, ettei mies loittonisi vielä enempää. Tiedostan, että tämän on loputtava.

Meillä on hyvä olla yhdessä ja seksi on mahtavaa, huumoria riittää ja tuntuu, että kaikki loksahtaa paikoilleen. Mutta mitä se auttaa, jos tämä pysyy tällaisena ja mies todennäköisesti pyörittää muitakin, kun minulle sitä aikaa on niin vähän.

Joskus tekisi mieleni itseäni suojellakseni vaan estää koko tyyppi jokaisesta tuutista, mistä minuun voi yhteyttä ottaa..eli vaan kadota mitään sanomatta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette naisetkin voisi vaan nauttia elämästä sellaisenaan kuin se sillä hetkellä on? Miksi on pakko alkaa lokeroida ja määritellä suhdetta ja suhteen vaiheita? Eläkää ja katsokaa miten maailma menee.

Vierailija
22/31 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on liian lyhyt siihen, että roikkuu ihmisessä, joka ei ole se oikea! Kun päästää tuollaisesta kuviosta irti, kehittää terveen itsekunnioituksen itseään kohtaan ja pystyy kohtaamaan uudet tuttavuudet avoimin mielin, niin se hyvä, sinun arvoisesi mies tulee ennen pitkää vastaan. Tiedän tämän kokemuksesta ja toivon, että joku olisi kertonut tämän minulle nuorena, jolloin liian kauan elättelin turhia unelmia tuollaisesta jännämiehestä. Nyt olen henkisesti vahva, onnellinen aikuinen, jolla on ihana aviomies :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sellainen mies..

Kerro lisää! Mikä saa sut toimimaan noin naisen suhteen?

En vaan jaksa liian tiivistä yhdessäoloa. Yhdessä on kivaa mutta liika on liikaa.

Mikä on liian tiivistä?

Vierailija
24/31 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/31 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse märehdin täysin samalaisessa "suhteessa" 5v sitten. 7kk siedin sitä paskaa ja sitten riitti. Tapasin nykyisen mieheni ja tämä aiempi paskiainen heräsi, mitä menetti. Ruinasi vuoden perään.

Suosittelen sullekin samaa: kerää itsekunnioitukses rippeet ja jatka matkaas

Vierailija
26/31 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, noin siinä käy kun kelpaa vain se täydellinen mies jolla on muitakin naisia.

Vierailija
27/31 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, noin siinä käy kun kelpaa vain se täydellinen mies jolla on muitakin naisia.

En osaa sanoa miksi rakastuin juuri tähän mieheen. Ihastun, puhumattakaan että rakastuisin, hyvin hyvin harvoin. Toivottavasti en kuulosta itserakkaalta, kun sanon että olen itse kaunis nainen ja pulaa ottajista ei olisi. Ap

Vierailija
28/31 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös tällainen mies, Pirkanmaalta.

Näitä miehiä, jotka ei oikein tiedä, mitä haluaisivat -ja olisko sinkku vai mitä olis- tuntuu riittävän. Ja kokemukset myös sellaisia, että sitten mieskin itkee perään, kun itse lähtee...! Sitten olisitkin yhtäkkiä ollut "se oikea" ja elämänsä rakkaus hänelle. Voi elämän kevät mitä touhua.

Jotkut miehet on sellaisia, ettei naisen saisi yhtään näyttää kiinnostustaan tai heidän kiinnostuksensa katoaa.

Sairasta. Ei todellinen rakkaus oo tollasta peliä, vaan kyllä siinä saa ja pitää näyttää tunteensa.

Mä olen vieläkin tän tyypin kanssa, parempaan suuntaan on mennyt, mutta edelleenkin on jollain tavalla etäinen...siis ei esimerkiksi yhteen muuttamisesta  tms. oikein mielellään puhu.

Entä jos miehen käytös johtuu siitä että ei oikeasti rakasta sua? Jos ajattelee jotain toista naista?

Vierailija
29/31 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, tässä sen taas näkee kuinka moni nainen on jännämieheen rakastunut. Kaikki mammat käy luettelemassa sen oman paikkakuntansa.

Vierailija
30/31 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillupalvelu jatkuu. No, kerro miten on näreet.

Vierailija
31/31 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko varsinais-suomesta? :)