Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni mies haluaa naisen, jolla itseä matalampi koulutus?

Vierailija
21.11.2015 |

-

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se raha ole rakkaudessa tärkeintä.

Kyllä se vaan sun vuodatuksen perusteella on.

Vierailija
62/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ottaa teille koville kun ette naista saa.

Pikemminkin ottaa koville, että naiset paljastuvat järjestäänsä yhtä ahneiksi, vaikka monet vaikuttavat aluksi mukavilta.

Tai sitten sinä vain paljastut tyhmäksi kusipääksi, vaikka vaikutit aluksi mukavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sinä vain paljastut tyhmäksi kusipääksi, vaikka vaikutit aluksi mukavalta.

Mähän en ole se, joka vaatii, vaan se jolta vaaditaan. Ja vaatimukset ovat yleensä ahneita.

Eli kumpikohan tässä on se kusipää?

Vierailija
64/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän en ole se, joka vaatii, vaan se jolta vaaditaan. Ja vaatimukset ovat yleensä ahneita.

Itse vaadit naiselta joko työttömyyttä tai elintason alennusta, että voisi olla sun kanssa. Mitään kompromissia et suostu tekemään.

Vierailija
65/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niistä naisista on paha sanoa mitään, kun heistä ei ole mitään muuta havaintoa kuin sinun palstakirjoittelusi.

Sinusta on niin ikään sinun palstakirjoittelusi, joiden perusteella voisin kuvitella, että et ole mikään maailman mukavin ihminen. voihan tietysti olla niinkin, että trollaat ja feikkaat täällä jostain syystä, ja oikeesti oletkin tosi kiva. Ei voi tietää.

Vierailija
66/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että AMK:sta valmistuneena naisena toivon ensisijaisesti löytäväni vähän itseäni parempipalkkaisen miehen. Olen siis suorittanut ammattikorkeakoulututkinnon, mutta olen pienipalkkaisella alalla. Eli siihen ei paljon vaadita, että mies tienaa minua enemmän... Ammattikoulustakin voi helposti valmistua miesvaltaisille aloille, joilla lähtöpalkka on sama kuin minulla tulee olemaan ehkä 20 vuoden päästä. Eläköön naisvaltaiset alat!

Miehen matalampi koulutus tai työttömyyskään ei todellakaan ole minulle ylivoimainen este, jos miehen luonne on kultainen ja jos hän osaa esim. kirjoittaa sujuvasti ja yhdyssanat yhteen. Vähälläkin tulee toimeen, ja jos toista rakastaa aidosti ja yhdessä on hyvä olla, ei pienet tulot ole katastrofi. Näin uskon matalapalkka-aloilla olevan naisen valinneen miehenkin ajattelen. Ei se raha ole rakkaudessa tärkeintä.

:)

Vierailija
67/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään kompromissia et suostu tekemään.

Niin, haluan naisen, jota ajaa suhteeseen tunne eikä raha. Miksi pitäisi tinkiä tunteesta sen takia, että saa ahneen naisen, joka laskee miehen arvon rahassa?

Vierailija
68/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään kompromissia et suostu tekemään.

Niin, haluan naisen, jota ajaa suhteeseen tunne eikä raha. Miksi pitäisi tinkiä tunteesta sen takia, että saa ahneen naisen, joka laskee miehen arvon rahassa?

Minusta sinä turhaan mollaat naisia, kun kyseessä on enemmänkin peri-inhimillinen tarve turvallisuuteen, toimeentuloon ja jonkinlaiseen ennustettavuuteen pärjäämisessä. En usko, että kovin moni mieskään on halukas elämään vaatimallasi tavalla (siis että kaikki toimeentulo tulee yhteiskunnalta avustuksina ja tukina, joiden määrästä tulevaisuudessa ei voi tietää mitään).

Etsit nyt kyllä niin uniikkia lumihiutaletta, että vaikka olisit bi, saattaisi käydä hankalaksi, jos ns. normaalien ihmisten joukosta puhutaan. Syrjäytyneet ovat sitten oma lukunsa, ehkä heidän joukostaan tärppäisi helpommin.

Vierailija
69/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on päinvastaisia kokemuksia. Teknilliset yliopistomiehet pyrkivät hyvin mieluusti saamaan tyttöystävän yliopistotasolta ja mielellään teknilliseltä alalta, koska tällöin on niin paljon kumppanin kanssa yhteistä (arvomaailma, älykkyys, opiskelijaelämä, opiskeluun ja työhön vaadittavat resurssit, halu uraan, palkka yhteistä elämää ajatellen). Amk-naisopiskelijoista puhutaan "säätöinä" ja vähän naureskellaankin pyrkiryttä saada yliopistomies (lähinnä sairaanhoitajat). Miesvaltaisella linjalla jokainen nainen (ulkonäöstä riippumatta) on erittäin haluttua tavaraa, ja käsittääkseni jokainen vuosikurssiltani löysi ongelmitta kumppanin yliopistopiireitä opiskeluaikana ellei kumppania ollut jo ennen opiskelua. Esimerkiksi monet ujot nörttimiehet ovat viimein päässeet eroon "tippuneista" tyhjänpanttikihertäjistä ja haluavat/uskaltavat puhua saman oppilaitoksen naisille, jotka osaavat arvostaa aivoja. Modern family toi asian pinnalle hauskasti yhdessä jaksossa. Kerran yliopistomessuilla nousi kauhea haloo, kun eräälle firmalle oli palkattu kauniita asiasta mitään tietämiä naisia, jotka sitten naureskelivat ja osoittivat mieltään nörteille koodaripojille, jotka olivat kiinnostuneet firmasta ja mahdollisesti siinä työskentelystä. .

En sano, että aina näin on, mutta omalla alalla ja kaveripiirissä erittäin vahvasti. Yhdelläkään yliopiston kaverimiehistäni ei ole muuta kuin yliopistokumppania.

Vierailija
70/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että AMK:sta valmistuneena naisena toivon ensisijaisesti löytäväni vähän itseäni parempipalkkaisen miehen. Olen siis suorittanut ammattikorkeakoulututkinnon, mutta olen pienipalkkaisella alalla. Eli siihen ei paljon vaadita, että mies tienaa minua enemmän... Ammattikoulustakin voi helposti valmistua miesvaltaisille aloille, joilla lähtöpalkka on sama kuin minulla tulee olemaan ehkä 20 vuoden päästä. Eläköön naisvaltaiset alat!

Miehen matalampi koulutus tai työttömyyskään ei todellakaan ole minulle ylivoimainen este, jos miehen luonne on kultainen ja jos hän osaa esim. kirjoittaa sujuvasti ja yhdyssanat yhteen. Vähälläkin tulee toimeen, ja jos toista rakastaa aidosti ja yhdessä on hyvä olla, ei pienet tulot ole katastrofi. Näin uskon matalapalkka-aloilla olevan naisen valinneen miehenkin ajattelen. Ei se raha ole rakkaudessa tärkeintä.

:)

Niin...? Ammattikorkeakoulututkinto on käytännönläheinen KORKEAkoulututkinto. Etkö tiennyt, että ammattikorkeakoulut ovat osa suomalaista korkeakoulujärjestelmää? :)

Vierailija
71/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinä turhaan mollaat naisia, kun kyseessä on enemmänkin peri-inhimillinen tarve turvallisuuteen, toimeentuloon ja jonkinlaiseen ennustettavuuteen pärjäämisessä..

Mä olen kyllä pärjännyt tähän asti ihan hyvin nykyisilläkin rahamäärillä. Ongelma on ollut siitä, ettei ole ollut varaa kaikenlaisiin ylimmääräisiin huvitukseen ja roiniin, jotka ovat sitten olleet naisille niin tärkeitä, että ovat sen takia alkaneet vaatimaan työssäkäyntiä. Ja tietenkin jättäneet kun en suostunut.

Vierailija
72/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehen itsetunto ei kestä, jos nainen on koulutukseltaan tai yleensä statukseltaan tätä ylempänä. 

Omasta puolestani vastaan. Rakkaus!

Vierailija
73/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinä turhaan mollaat naisia, kun kyseessä on enemmänkin peri-inhimillinen tarve turvallisuuteen, toimeentuloon ja jonkinlaiseen ennustettavuuteen pärjäämisessä..

Mä olen kyllä pärjännyt tähän asti ihan hyvin nykyisilläkin rahamäärillä. Ongelma on ollut siitä, ettei ole ollut varaa kaikenlaisiin ylimmääräisiin huvitukseen ja roiniin, jotka ovat sitten olleet naisille niin tärkeitä, että ovat sen takia alkaneet vaatimaan työssäkäyntiä. Ja tietenkin jättäneet kun en suostunut.

Vaan kun "sinä" ei ole yhtä kuin "kaikki maailman ihmiset". Jotkut haluavat lapsiakin...

Vierailija
74/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei se koulutus takaa kaikkea ;) Itse olen työpaikkani boss (aloitin aikoinaan ihan pohjalta) ja mies on työttömänä vaikka löytyykin hienompi koulutus. Niiih!

Vierailija
75/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun "sinä" ei ole yhtä kuin "kaikki maailman ihmiset". Jotkut haluavat lapsiakin...

No kyllä monet keskustelut naisten kanssa sekä myös viestit tällä palstalla antavat sellaisen käsityksen, että työ ja raha todellakin ratkaisee suurimmalle osalle naisista. Ei pelkästään niille, joita olen tapaillut.

Ja lapsia vastaan mulla ei ole mitään. Jos nainen haluaa lapsia, voin kyllä siittää ne.

Vierailija
76/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Sitten valitetaan netissä, kun vaimo on niin pienituloinen ja vaatii jakamaan kulut tietyn prosenttiosuuden mukaan. Miesten pitää ottaa enemmän vastuuta parinvalinnassa naisen tulotason mukaan. Moni naisjohtaja on naimaton, joten tilanne on täysin miesten omaa vikaa.

Siis puhutaanko tässä naisen tuloista vai naisen koulutuksesta? Ne ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
77/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen työpaikkani boss/quote]

Eli kuulut ilmeisesti vihollisten puolelle? Nyt puhutaan jo kokonaan eri asiasta.

Vierailija
78/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä monet keskustelut naisten kanssa sekä myös viestit tällä palstalla antavat sellaisen käsityksen, että työ ja raha todellakin ratkaisee suurimmalle osalle naisista. Ei pelkästään niille, joita olen tapaillut.

Ja lapsia vastaan mulla ei ole mitään. Jos nainen haluaa lapsia, voin kyllä siittää ne.

Mutta et ole valmis menemään töihin,jotta pystyisit elättämään omat lapsesi.

Vierailija
79/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto kyllä minulla kestää, mutta kun itse väittelen parin vuoden kuluttua, mistä löydän sen akateemisesti pätevämmän vaimon itselleni? Kahden alan tohtori? Laittakaapa ketjuun monelta alalta väitelleet naiset vastausta ja lupaan vakavasti harkita teistä jokaista! Kuva ei ole must...

Älykäs nainen on hot. Nippelitietoa kerännyt nainen on kenties kätevä, mutta siitä ei tiedä vielä onko sittenkään älykäs. Väikkäreistäkin iso osa on kuraa. Koulutus ei ratkaise, mutta enemmän osaamme toistemme ongelmia ratkaista lennosta, jos kummallakin on toiselle silläkin sektorilla annettavaa.

Vierailija
80/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkos kartoittanut, kuinka moni mies ajattelee samoin kuin nuo naiset? Miksi pidät turvallisuushakuisuutta ja taloudellista suunnittelua vain naisten ominaisuutena?

Ei riitä, että lapsen siittää. Se lapsi pitää pystyä myös elättämään. Enää en ihmettele, miksi ei naista tahdo löytyä, sen verran vastuuton käenpoika tunnut olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi