Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla parisuhde loppunut äskettäin?

Vierailija

Ankea olo, kun vielä näin pimeä aika vuodesta muutenkin.

Kommentit (3)

Vierailija

Onneksi on pimeää. Minun rakkauskin on pimeää. Itse lopetin suhteen, mutta tuntuu että kuolen sisältä sata kertaa päivässä. En pysty syömään, en nukkumaan ja itken ja itken.

Vierailija

Odotin paljon, kun kaikki natsasi niin hyvin. Puhuttiin kaikesta avoimesti, oli huumoria ja vaan viihdyttiin yhdessä. Miehen puolelta kuitenkin jotain menneitä haamuja ja kiinni entisessä. Sellainen sattuu ja vie pohjamutiin, minutkin, vaikka olen ainakin näennäisesti vahvaa ainesta.

Vierailija

Joo, pitkä ja pääosin ihana suhde takana. Viime vuosina monella tavalla huonoa onnea. Jotenkin käännyimme toisiamme vastaan kun molemmat olivat ylikuormittuneina ja jaksamisen äärirajoilla. Silti, itse olisin halunnut vielä rauhoittaa tilanteen ja rauhassa yrittää korjata välimme. Mieskin väitti haluavansa, mutta todellisuudessa hänen asenteestaan on nähnyt ettei viimeisen kahden vuoden aikana ole halunnut. Olen vain vetänyt häntä perässäni. Yksi ihminen ei voi korjata kahden ihmisen suhdetta. Lopulta kiskoin miehestä hohtimilla sen tiedon, että hän haluaa erota.

Kyllä synkältä tuntuu. Taisin jäädä tässä samalla myös lapsettomaksi, koska olen jo sen ikäinen että mahdollisuudet umpeutuvat parin vuoden sisällä lopullisesti. Enkä ole valmis menemään millaisen tahansa miehen kanssa suhteeseen saadakseni lapsen. Deittisivustoilla olen välillä käynyt katselemassa, mutta ketään edes etäisesti kiinnostavaa ei niissä näy. Tinder tuntuu aivan liian ulkonäkökeskeiseltä minulle. Ulkonäössäni ei ole suurta vikaa, en vain halua ulkonäkökeskeistä kumppania. :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat