Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni mies haluaa naisen, jolla itseä matalampi koulutus?

Vierailija
21.11.2015 |

-

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole törmännyt tällaiseen ilmiöön, paremminkin asia on toisinpäin. Tuttavapiirissäni on akateemisia miehiä ja he haluavat yhtä koulutetun naisen kuin itsekin ovat. Suurimmalle osalle ei koulutus kuitenkaan ole se ykkösjuttu, "ammatillisia sekapareja" löytyy paljon.

Juuri näin. Tutkimusprofessori on väärässä ja anonyymimamma on oikeassa. Anekdootit FTW!

Vierailija
42/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeakoulutettu nainen ja minulle miehen koulutuksella ei ole koskaan ollut väliä.

Ja sama suomeksi: Minulle kelpaa myös lentäjä tai oman menestyvän firman omistava LVI-asentaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun nauran vedet silmissä teille parille, naisten ahneudesta ketjusta toiseen jankkaavalle miehelle... Kyllä ottaa teille koville kun ette naista saa.

Vierailija
44/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ottaa teille koville kun ette naista saa.

Pikemminkin ottaa koville, että naiset paljastuvat järjestäänsä yhtä ahneiksi, vaikka monet vaikuttavat aluksi mukavilta.

Vierailija
45/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeakoulutettu nainen ja minulle miehen koulutuksella ei ole koskaan ollut väliä.

Olet poikkeava tai valehtelet.

Kommentin kirjoittaja ei valehtele. Itsekin tunnen paljon korkeakoulutettuja naisia, joilla on ns. vähemmän koulutettu mies. Ei se pelkkä tutkinto kerro ihmisestä paljoa.

Vierailija
46/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sama suomeksi: Minulle kelpaa myös lentäjä tai oman menestyvän firman omistava LVI-asentaja.

Sosiaaliset taitosi ovat hakusessa jos erehdyt kritisoimaan kaikkia netin kirjoittajia valehtelijoiksi.

Olen seurustellut vain amiksen käyneen kanssa, samaten tapaillut työttömiä. Ei se koulutus vaan persoona.

Vierailija
47/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samaten tapaillut työttömiä. Ei se koulutus vaan persoona.

Olivatko tahallaan työttömiä vai vaaditko joka tapauksessa, että hakevat töitä?

Tämähän ratkaisee ton persoona-argumentin paikkansa pitävyyden.

Vierailija
48/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole törmännyt tällaiseen ilmiöön, paremminkin asia on toisinpäin. Tuttavapiirissäni on akateemisia miehiä ja he haluavat yhtä koulutetun naisen kuin itsekin ovat. Suurimmalle osalle ei koulutus kuitenkaan ole se ykkösjuttu, "ammatillisia sekapareja" löytyy paljon.

Juuri näin. Tutkimusprofessori on väärässä ja anonyymimamma on oikeassa. Anekdootit FTW!

Puhuinkin tuttavapiiristäni ja omista kokemuksistani. Voisitko lukea toisten kommentit paremmin ja pitää typerät mölyt mahassasi.

Vierailija
49/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

samaten tapaillut työttömiä. Ei se koulutus vaan persoona.

Olivatko tahallaan työttömiä vai vaaditko joka tapauksessa, että hakevat töitä?

Tämähän ratkaisee ton persoona-argumentin paikkansa pitävyyden.

Yhdellä oli haku päällä, toinen oli sellaisessa elämänvaiheessa ettei katsonut asiakseen hakea sillä hetkellä töitä. Sen tarkemmin ei tulevaisuuttaan minulle tuolloin valottanut.

Itse olen tällä hetkellä työtön nainen, joten tapailurintamalla on kuollutta. Miehet kaikkoavat heti kun saavat kuulla, etten olekaan saanut heti työpaikkaa pari kk valmistumiseni jälkeen.

Vierailija
50/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kaikkoavat heti kun saavat kuulla, etten olekaan saanut heti työpaikkaa pari kk valmistumiseni jälkeen.

Ei kaikki miehet. Niitäkin miehiä on, jotka eivät laske naisen arvoa työssä ja rahassa. Itse asiassa uskon, että näitä miehiä on prosentuaalisesti paljon suurempi määrä kuin vastaavanlaisia naisia.

Vierailija
51/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet poikkeava tai valehtelet.

Kommentin kirjoittaja ei valehtele. Itsekin tunnen paljon korkeakoulutettuja naisia, joilla on ns. vähemmän koulutettu mies. Ei se pelkkä tutkinto kerro ihmisestä paljoa.

Väitätkö siis, että Osmo Kontula on väärässä?

Vierailija
52/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kaikkoavat heti kun saavat kuulla, etten olekaan saanut heti työpaikkaa pari kk valmistumiseni jälkeen.

Ei kaikki miehet. Niitäkin miehiä on, jotka eivät laske naisen arvoa työssä ja rahassa. Itse asiassa uskon, että näitä miehiä on prosentuaalisesti paljon suurempi määrä kuin vastaavanlaisia naisia.

Niin naisillahan ei ole mitään ongelmia deittailussa, eihän vaan? ;)

Vierailija
53/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä se aiheuttaa ongelmia, kun aivan ensimmäiseksi pitää tentata mieheltä koulutukset, työt sekä tulotasot ja sitten laskea onko suhteesta luvassa tarpeeksi iso taloudellinen hyöty.

Vierailija
54/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä se aiheuttaa ongelmia, kun aivan ensimmäiseksi pitää tentata mieheltä koulutukset, työt sekä tulotasot ja sitten laskea onko suhteesta luvassa tarpeeksi iso taloudellinen hyöty.

Miehet kysyvät aina ensin minulta mitä teen elämässäni.

Vierailija
55/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyminen on eri asia kuin vaatiminen.

Vierailija
56/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että AMK:sta valmistuneena naisena toivon ensisijaisesti löytäväni vähän itseäni parempipalkkaisen miehen. Olen siis suorittanut korkeakoulututkinnon, mutta olen pienipalkkaisella alalla. Eli siihen ei paljon vaadita, että mies tienaa minua enemmän... Ammattikoulustakin voi helposti valmistua miesvaltaisille aloille, joilla lähtöpalkka on sama kuin minulla tulee olemaan ehkä 20 vuoden päästä. Eläköön naisvaltaiset alat!

Miehen matalampi koulutus tai työttömyyskään ei todellakaan ole minulle ylivoimainen este, jos miehen luonne on kultainen ja jos hän osaa esim. kirjoittaa sujuvasti ja yhdyssanat yhteen. Vähälläkin tulee toimeen, ja jos toista rakastaa aidosti ja yhdessä on hyvä olla, ei pienet tulot ole katastrofi. Näin uskon matalapalkka-aloilla olevan naisen valinneen miehenkin ajattelen. Ei se raha ole rakkaudessa tärkeintä.

Vierailija
57/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyminen on eri asia kuin vaatiminen.

Onhan se vaatimus kun juttelu loppuu siihen kun ilmoitan olevani vastavalmistunut ja hakevani töitä ;)

Sä et näytä tuntevan oikeassa elämässä juurikaan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
58/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehen itsetunto ei kestä, jos nainen on koulutukseltaan tai yleensä statukseltaan tätä ylempänä. 

Ei ole siitä kyse. Eikä korkeakoulutetut naiset perus duunari miestä edes huoli. Nainen haluaa katsos pariutua aina itseään parempaan sosiaaliluokkaan kuuluvan miehen kanssa.

Joo, toki. IHAN AINA. Muita vaihtoehtoja ei ole. Ihan kaikki naiset haluavat ihan aina.

Vierailija
59/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuinkin tuttavapiiristäni ja omista kokemuksistani. Voisitko lukea toisten kommentit paremmin ja pitää typerät mölyt mahassasi.

Voisitko itse lukea kommenttini tarkemmin. Minähän nimenomaan sanoin, että anekdootit FTW! Vai etkö ymmärrä, mitä tuo tarkoittaa?

Vierailija
60/95 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et näytä tuntevan oikeassa elämässä juurikaan tavallisia ihmisiä.

No av-mammat käyttävät tähän usein olkinukkea, joka kuuluu "sä tapailet vain vääriä naisia". Kai sitä voi sitten suhunkin soveltuu. Sä tapailet vain vääriä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi