Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumiehen ongelma = parhaat naiset jo parisuhteessa

Vierailija
21.11.2015 |

Todellisuus iski iski 35v miehelle. Mistä löytää fiksu, keskustelutaitoinen, koulutukseltaan vähintään AMK. Ei lapsia, omaa terveet suhteet omiin vanhempiin. Sopivasti itsenäinen, hyvötuloinen, harrastaa monipuolisesti urheilua. Ei polta ja muutenkin terveelliset elämäntavat, jotka näkyy ulkoisesti kuin myös persoonassa.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: Ei korpea, vaan ällöttää tuollainen tasopuhe, joka tosiaan on lisääntynyt av:lla ihan valtavasti viime aikoina.

20

Vierailija
22/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kuvaukseen sopiva, mutta 10 vuotta nuorempi nainen ja taso on asuinkaupungissani niin kova naisilla, ettei minua voi luokitella parhaimmaksi naiseksi näilläkään ominaisuuksilla :/

Käyt melkein sääliksi sikäli, että mietit omaa ja muiden "tasoja" noinkin paljon. Sinulle, kuten ap:llekin sanoisin, että kohdatkaa ihmiset ihmisinä, eikä tasoina.

Tosiaan havahduin ymmärtämään oman tasoni heikkouden vasta sen jälkeen kun miehet ovat sen suoraan sanoneet ettei kaltaiseni nainen ole riittävä ja aina löytyy minua parempi nainen :)

Säälisi on siis turhaa, ihan realistista se on myöntää, että saisin miehen varmasti jollain pikkupaikkakunnalla helposti. Täällä olen ollut sinkku jo monta vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kuvaukseen sopiva, mutta 10 vuotta nuorempi nainen ja taso on asuinkaupungissani niin kova naisilla, ettei minua voi luokitella parhaimmaksi naiseksi näilläkään ominaisuuksilla :/

Käyt melkein sääliksi sikäli, että mietit omaa ja muiden "tasoja" noinkin paljon. Sinulle, kuten ap:llekin sanoisin, että kohdatkaa ihmiset ihmisinä, eikä tasoina.

Tosiaan havahduin ymmärtämään oman tasoni heikkouden vasta sen jälkeen kun miehet ovat sen suoraan sanoneet ettei kaltaiseni nainen ole riittävä ja aina löytyy minua parempi nainen :)

Säälisi on siis turhaa, ihan realistista se on myöntää, että saisin miehen varmasti jollain pikkupaikkakunnalla helposti. Täällä olen ollut sinkku jo monta vuotta.

Kelpaisiko pelkkä seksisuhde? 

Vierailija
24/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen lista jo paljastaa sen, että vaikka nuo kyseiset asiat naisesta löytyisi, niin aivan varmasti jokin asia ei kuitenkaan sopisi herralle. Tuollainen täydellisen naisen metsästäjä elättelee koko ajan mielessään jotain ihme kuvitelmaa, johon yksikään normaali, omat ajatukset tai menneisyyden omaava (vaikka kuinka puhtoisen) ei tulisi täydellisesti sopimaan. Olisit nyt vielä laittanut erikseen, ettei saa olla tuhannen munan kakku (eli olethan neitsyt) niin päästäisiin vanhaan kunnon suomi24 meininkiin..

Vierailija
25/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin tapaillessani miehiä seksisuhde oli ainut järjestely, johon kelpasin. Seksisuhde kristallisoi vaan sitä arvottomuuden tunnetta konkreettisemmin, joten mieluummin olen ihan ilman sitten kuin taas jonkun miehen salaisena panoleluna.

Vierailija
26/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottajahan tekee selvästi pilkkaa "kaikkien naisten kriteereistä" miehille?

Vierailija
27/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin tapaillessani miehiä seksisuhde oli ainut järjestely, johon kelpasin. Seksisuhde kristallisoi vaan sitä arvottomuuden tunnetta konkreettisemmin, joten mieluummin olen ihan ilman sitten kuin taas jonkun miehen salaisena panoleluna.

Entä jos meillä olisi kuitenkin muutakin hauskaa? Mikä on siis vaatimustasosi..

Vierailija
28/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyisi myös yksi 36-vuotias lapseton nainen. AMK-tutkinto löytyy mutta en varsinaisesti hyvätuloisiin kuulu vaikka varallisuutta onkin (esim oma asunto). Liikuntaa harrastan säännöllisesti. Itse ainakin olen huomannut että tämän ikäset miehet ovat omasta halustaan jääneet sinkuiksi. Heillä on hyvin rahaa matkustaa ja toteuttaa itseään eivätkä he halua edes parisuhdetta. 

Vierailija
29/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi itseäsi reilusti nuorempi nainen. Oman ikäisiäsi kuvailemiasi naisia ei taida tosiaankaan sinkkuina olla, elleivät ole jo toisella kierroksella. Yh-äitejähän voisi löytää esim. tältä palstalta

Me nuoremmat halutaan ihan omanikäisiä eikä noita jämiä, jotka ovat riekkuneet ympäriinsä ja jääneet junasta.

Vierailija
30/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus iski iski 35v miehelle. Mistä löytää fiksu, keskustelutaitoinen, koulutukseltaan vähintään AMK. Ei lapsia, omaa terveet suhteet omiin vanhempiin. Sopivasti itsenäinen, hyvötuloinen, harrastaa monipuolisesti urheilua. Ei polta ja muutenkin terveelliset elämäntavat, jotka näkyy ulkoisesti kuin myös persoonassa.

Täytän kriteerisi ja olen pari vuotta sinua vanhempi. Paitsi olen ollut naimisissa ja olen lapseton, en pysty saamaan lapsia. Ihan saa sinkkuna olla ja elää jos kaltaistaan etsii. 

Kaltaisillasi miehillä on tosiaan ylitarjontaa naisista, joten luulisi, että ei ole ongelmaa. 

Vierailija
31/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyisi myös yksi 36-vuotias lapseton nainen. AMK-tutkinto löytyy mutta en varsinaisesti hyvätuloisiin kuulu vaikka varallisuutta onkin (esim oma asunto). Liikuntaa harrastan säännöllisesti. Itse ainakin olen huomannut että tämän ikäset miehet ovat omasta halustaan jääneet sinkuiksi. Heillä on hyvin rahaa matkustaa ja toteuttaa itseään eivätkä he halua edes parisuhdetta. 

Kyllä minä sellaisia 25 naisia katselen, mutta se harha ilmeisesti sinulle syntyy, että miehet haluavat olla sinkkuna, koska eivät kuitenkaan halua vanhempaa naista. M37

Vierailija
32/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä miehet voisivat tunnustaa, että haluavat itseään parempitasoisen naisen.

Mitä nainen voi enää tehdä, jos on elämä ja ulkonäkö kunnossa ja silti sanotaan, että samanlaisia naisia mahtuu 10 tusinaan, sillä tämähän on tilanne suurimmissa kaupungeissa. Miehillä on aina varaa mistä valita.

Vierailija
33/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä miehet voisivat tunnustaa, että haluavat itseään parempitasoisen naisen.

Mitä nainen voi enää tehdä, jos on elämä ja ulkonäkö kunnossa ja silti sanotaan, että samanlaisia naisia mahtuu 10 tusinaan, sillä tämähän on tilanne suurimmissa kaupungeissa. Miehillä on aina varaa mistä valita.

Tasoja ei ole. Nainen voi olla parempi tuloinen ja vähemmän kaunis, tai sitten kaunis ja huonompi tuloinen. Mitenpä siinä taso määritetään. M37

Vierailija
34/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin nyt meette treffeille! :) Vai jännitetäänkö ensin mitä ap keksii, miksei voikaan lähteä. Listaankin tulee varmasti lisäyksiä, joita et pysty täyttämään. Eli luulen juurikin tuon olevan totta mitä kirjoitit, eivät halua edes todellisuudessa sitoutua. Yrittäävät vaan kääntää sinkkuutensa, jota joku voi ihmetellä, siihen ettei sopivaa naista löydy. Sitten kriteerit niin ylös, ettei varmasti löydy ja vika onkin taas naisissa tadaa!

Vierailija
35/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoja ei ole. Nainen voi olla parempi tuloinen ja vähemmän kaunis, tai sitten kaunis ja huonompi tuloinen. Mitenpä siinä taso määritetään. M37

Onhan ne, subjektiiviset nimittäin. Itse muodostat aloituksessa oman tasosi piirteineen ("parhaat" naiset).

Kuvailemiasi naisia on sinkkuina (tunnen omasta pienehköstä kaveripiiristänikin jo kolme vastaavaa sinkkunaista), joten voipi olla että et saa naista oman korkean ikäsi takia. Nimittäin kaikille noille naisille 37-vuotias alkaa olemaan jo huomattavan vanha.

Vierailija
36/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kyllä päivän paras :D

Huomaan jotain ironiaa alkutekstissä..Naisilta sataa neuvoja miten sinun pitää keskittyä laskemaan rimaasi, keskittymään sisäiseen kauneuteen ulkoisen sijasta jne..Jos tekstissä olisi nainen, niin kaikki vaatimukset olisivat enemmän kuin ok ja mistään ei tarvitsisi tinkiä :D :D

Vierailija
37/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kyllä päivän paras :D

Huomaan jotain ironiaa alkutekstissä..Naisilta sataa neuvoja miten sinun pitää keskittyä laskemaan rimaasi, keskittymään sisäiseen kauneuteen ulkoisen sijasta jne..Jos tekstissä olisi nainen, niin kaikki vaatimukset olisivat enemmän kuin ok ja mistään ei tarvitsisi tinkiä :D :D

Lue koko ketju. Täällähän sanotaan, että ap:n etsimiä naisia on runsaasti.

Vierailija
38/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni naurettavaa kuvitella että "hyvät" olisi joskus vapaana. No joo, onhan he hetken esim. silloin kun muuttavat opiskelemaan ja vanha elämä jää taakse. Mutta se on aika nuori ikä vakiintua.

Vierailija
39/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni naurettavaa kuvitella että "hyvät" olisi joskus vapaana. No joo, onhan he hetken esim. silloin kun muuttavat opiskelemaan ja vanha elämä jää taakse. Mutta se on aika nuori ikä vakiintua.

Kerro mikä tekee hyvän naisen!

Vierailija
40/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mikä tekee hyvän naisen!

En tiedä. Esitin vain oman näkemykseni ap:n kuvailemasta "hyvästä" ja heidän löytämisestään sinkkuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän