Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumiehen ongelma = parhaat naiset jo parisuhteessa

Vierailija
21.11.2015 |

Todellisuus iski iski 35v miehelle. Mistä löytää fiksu, keskustelutaitoinen, koulutukseltaan vähintään AMK. Ei lapsia, omaa terveet suhteet omiin vanhempiin. Sopivasti itsenäinen, hyvötuloinen, harrastaa monipuolisesti urheilua. Ei polta ja muutenkin terveelliset elämäntavat, jotka näkyy ulkoisesti kuin myös persoonassa.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne komeita, sosiaalisia ja mielenkiintoisia miehiä?

Ja varakkaita?

Keski-tai pienituloinen on OK.

Eli töissä pitää kuitenkin käydä. Tuilla eläjällä ei ole tarpeeksi rahaa.

Tietysti. Kaikki tuntemani ihmiset ovat aina halunneet tehdä töitä, miehen ei tulisi olla siitä poikkeus.

Vierailija
82/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan kylmää faktaa. Naiset kyllä pariutuvat hyvin nuorena jos vain on riittävästi varaa valita. Miehet eivät välttämättä, koska irtosuhteiden harrastaminen saa monen halutun miehen välttämään sitoutumista jopa sinne 30 ikävuoden tienoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä miehet voisivat tunnustaa, että haluavat itseään parempitasoisen naisen.

Mitä nainen voi enää tehdä, jos on elämä ja ulkonäkö kunnossa ja silti sanotaan, että samanlaisia naisia mahtuu 10 tusinaan, sillä tämähän on tilanne suurimmissa kaupungeissa. Miehillä on aina varaa mistä valita.

Tasoja ei ole. Nainen voi olla parempi tuloinen ja vähemmän kaunis, tai sitten kaunis ja huonompi tuloinen. Mitenpä siinä taso määritetään. M37

Onhan ne, subjektiiviset nimittäin. Itse muodostat aloituksessa oman tasosi piirteineen ("parhaat" naiset).

Kuvailemiasi naisia on sinkkuina (tunnen omasta pienehköstä kaveripiiristänikin jo kolme vastaavaa sinkkunaista), joten voipi olla että et saa naista oman korkean ikäsi takia. Nimittäin kaikille noille naisille 37-vuotias alkaa olemaan jo huomattavan vanha.

Juuri päälle 23 vuotias kyseli olisinko valmis suhteeseen. Nainen vain oli hieman liian pulska. M37

Eli et silti ollut naisen mielestä niin mielenkiintoinen mies, että olisi laihduttanut ja timmiytynyt vuoksesi.

Turha sitä on jäädä odottelemaan, kun valmiiksi timmejäkin löytyy. En muutenkaan usko, että tuollainen lupaileminen kestäisi kovinkaan pitkälle. Lisäksi tosielämässä aika utopiaa, että joku tuollaista lupailisi. Naiselle en tietenkään kertonut hänen olevan liian pulska, vaan sanoin etten ole kiinnostunut. M37

Vierailija
84/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Kaikki tuntemani ihmiset ovat aina halunneet tehdä töitä, miehen ei tulisi olla siitä poikkeus.

Eli raha ratkaisee vaikka väitätkin muuta.

Vierailija
85/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja varakkaita?

Ollaan me. Naisen täytyy tietysti olla erittäin kaunis ja isot tissit. Kaikilla on tähän kuitenkin mahdollisuudet, koska paremman puutteessa silaritkin käy.

Vierailija
86/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä miehet voisivat tunnustaa, että haluavat itseään parempitasoisen naisen.

Mitä nainen voi enää tehdä, jos on elämä ja ulkonäkö kunnossa ja silti sanotaan, että samanlaisia naisia mahtuu 10 tusinaan, sillä tämähän on tilanne suurimmissa kaupungeissa. Miehillä on aina varaa mistä valita.

Lasketaanko Tampere suureksi kaupungiksi? Koska täälä on kyllä miehiä, mistä valita. Olen kasvoiltani nätti, räiskyvä luonne, lämmin persoona, bmi 35, usein kuulen, että mun lähellä on vaan selittämättömän levollinen olo. Enkeliksikin sanottu. Sairaseläkkeellä, joten pienet tulot, älliä kyllä löytyy, sekä loogista että tunneälyä. Eli en siis täytä edes vaatimattomiakaan ulkoisia tai varallisuuskriteereitä. Silti on ollut miehiä jonoksi asti. Hyviä miehiä. Ihania ihmisiä ja osa varakkaampiakin. Ei tämäkään kivaa ole, koska tuntuu, että aina särkee jonkun sydämen. Voin vlita kuitenkin vain yhden ja sydämeni on valintansa tehnyt.

Lasketaan ja en minä vaan löytänyt :P Kilpailu on tosi kovaa, baarit täynnä aina itseä kauniimpia naisia.

No osallistutko edes vai luovutatko välittömästi kilpakumppanit nähdessäsi? Itse olen aina jutustellut miehille rennosti. Uudet tuttavuudet on aina kivoja juttuja vaikka mitään kipinää ei olisikaan. Ei niitä kauneimpiakaan seinäruusuja huomata, jos paikalla on yksikin mukava ja aktiivinen horsma.

Vierailija
87/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan kylmää faktaa. Naiset kyllä pariutuvat hyvin nuorena jos vain on riittävästi varaa valita. Miehet eivät välttämättä, koska irtosuhteiden harrastaminen saa monen halutun miehen välttämään sitoutumista jopa sinne 30 ikävuoden tienoille.

Ja todella moni mies ei yksinkertaisesti ole haluttu. Ei yhdenillanjuttuihin tai mihinkään vakavampaankaan, ei edes 30 ikävuoden tienoilla.

Vierailija
88/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko Tampere suureksi kaupungiksi? Koska täälä on kyllä miehiä, mistä valita. Olen kasvoiltani nätti, räiskyvä luonne, lämmin persoona, bmi 35, usein kuulen, että mun lähellä on vaan selittämättömän levollinen olo. Enkeliksikin sanottu. Sairaseläkkeellä, joten pienet tulot, älliä kyllä löytyy, sekä loogista että tunneälyä. Eli en siis täytä edes vaatimattomiakaan ulkoisia tai varallisuuskriteereitä. Silti on ollut miehiä jonoksi asti. Hyviä miehiä. Ihania ihmisiä ja osa varakkaampiakin. Ei tämäkään kivaa ole, koska tuntuu, että aina särkee jonkun sydämen. Voin vlita kuitenkin vain yhden ja sydämeni on valintansa tehnyt.

Lasketaan ja en minä vaan löytänyt :P Kilpailu on tosi kovaa, baarit täynnä aina itseä kauniimpia naisia.

No osallistutko edes vai luovutatko välittömästi kilpakumppanit nähdessäsi? Itse olen aina jutustellut miehille rennosti. Uudet tuttavuudet on aina kivoja juttuja vaikka mitään kipinää ei olisikaan. Ei niitä kauneimpiakaan seinäruusuja huomata, jos paikalla on yksikin mukava ja aktiivinen horsma.

En jaksa baareissa enää edes käydä kun miehet ei juuri lähesty. Ihan ajanhukkaa.

Vierailija
89/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja todella moni mies ei yksinkertaisesti ole haluttu. Ei yhdenillanjuttuihin tai mihinkään vakavampaankaan, ei edes 30 ikävuoden tienoilla.

So?

Vierailija
90/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii no olepa 25 sinkku nainen opiskele amkssa, ja totea tämä sama seikka kaikki parhaimmat urhot on viety markkinoilta.

Joten elämän suuntani on harrastukset ja kumppani on tullakseen jos on

Tämä on niin totta :/ Täällä samassa tilanteessa oleva yliopisto-opiskelija.

Menee fyysikkojen bileisiin, siellä on useita sinkkumiehiä :)

Tää oli varmaan vitsi? Siis FYYSIKOITA = nörttejä.

Vierailija
91/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap pa vai miksi on tärkeää, että nainen on hyvätuloinen?

Vierailija
92/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii no olepa 25 sinkku nainen opiskele amkssa, ja totea tämä sama seikka kaikki parhaimmat urhot on viety markkinoilta.

Joten elämän suuntani on harrastukset ja kumppani on tullakseen jos on

Tämä on niin totta :/ Täällä samassa tilanteessa oleva yliopisto-opiskelija.

Menee fyysikkojen bileisiin, siellä on useita sinkkumiehiä :)

Tää oli varmaan vitsi? Siis FYYSIKOITA = nörttejä.

Voihan niidenkin joukossa olla hyvätasoisia miehiä. Niitähän tässä etsitään - omaa vastinparia.

Vierailija
93/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikainen lintu madon nappaa tai tässä tapauksessa nopea mies parhaan naisen. Missä ap oli silloin, kun parhaat naiset vielä olivat vapaita? Tulee mieleen muutamakin mies nuoruudestani, jotka olivat kiinnostuneen oloisia, mutta eivät sitten oikein kunnon aloitetta saaneet tehtyä, vaikka yritin tehdä asiaa helpoksi. Tai saivat sitten lopulta, mutta sitten oli jo liian myöhäistä. En jäänyt odottelemaan mitään jahkailijoita.

Vierailija
94/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikainen lintu madon nappaa tai tässä tapauksessa nopea mies parhaan naisen. Missä ap oli silloin, kun parhaat naiset vielä olivat vapaita? Tulee mieleen muutamakin mies nuoruudestani, jotka olivat kiinnostuneen oloisia, mutta eivät sitten oikein kunnon aloitetta saaneet tehtyä, vaikka yritin tehdä asiaa helpoksi. Tai saivat sitten lopulta, mutta sitten oli jo liian myöhäistä. En jäänyt odottelemaan mitään jahkailijoita.

En ole ap, mutta olin itsekin nuorena tuollainen jahkailija. Itsetuntoni oli koulukiusaamisen takia nujerrettu. Pariin tyttöön olin korviani myöten ihastunut, niin että kohde itsekin sen huomasi. Mutta en lopulta koskaan saanut tehtyä aloitetta. Ajattelin itseni jotenkin riittämättömäksi, tai että tyttö kuitenkin kyllästyisi seuraani lopulta. Kun olin sellainen hiljaisenpuoleinen tyyppi.

Vapaa-ajalla olin sitten enimmäkseen omissa oloissani, tai parin hyvän kaverin seurassa. Mitään viikonloppurientoja minulla ei ollut, siinä vaiheessa kun monet muut tutustui alkoholiin ja vastakkaiseen sukupuoleen. 

Vierailija
95/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli raha ratkaisee vaikka väitätkin muuta.

Ai vaan töissäkäynti ratkaisee. Tai hyväksyisin myös kokopäivä opiskelun tai vaikkapa hyväntekeväisyystyöt. Kuitenkin joku, joka säännöllisesti rytmittää miehen päivää ja jota kautta tämä saa sosiaalisia kontakteja. 

Ihan sama vaikka mies olisi miljoonia perinyt kultalusikka perseessä syntynyt tyyppi, niin ei mua päivästä toiseen sohvalla makaava kattoonsyljeksiä kiinnosta.

Vierailija
96/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan odottanut näin vilkasta keskustelua!:)

Ehkä aloitus oli lievästi kärjistettu, mutta s24 deitin kautta löytää kumppania. Baareissa ei oikein nappaa niin "etsiä".

Totta, että jostakin sitä tietenkin joustettava. Ja olenkin joustanut. Mutta nyt kokemuksia edellisistä..

- nainen 1: ok, mutta niin kyyninen elämäänsä sekä yhteiskuntaan. Valitti mm. pienipalkkaisuutaan tai miten yhteiskunnan varoja väärin hänen mielestään. Profiilissa halusi lapsia, mutta lopullinen kanta oli, että hän liian vanha äidiksi (32v)

- yh nainen 2:  Kaikinpuolin synkkasi ja seksi toimi. Mutta alkoi pitämään jo minua lapsensa "isänä" ja haaveili, että rakennamme yhteisen uuden kodin järven rannalle. Lapsia nyt ei itsellä mitään vastaan mutta jos jo heti alussa ollaan leipomassa perheenisää - säikäytti ainakin meikäläisen, joka aikaisemmin ei yh tapaillut.

- nainen 3: yliopistotutkinto ja töissä. Ei halunnut lapsia ja kertoi polttavan silloin tällöin mutta olikin kunnon ketjupolttaja. Tapailu jäi kahteen kertaaan.

Fiilis, että 30+ iällä sinkkunaiset harvemmin enää halua lapsia. Ja itsellä kun olisi vielä haaveissa.

Pitäisi kai tosiaan muuttaa pääkaupunkiseudulle täältä Pohjois-Savon alueelta..

AP

Vierailija
97/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin joku, joka säännöllisesti rytmittää miehen päivää ja jota kautta tämä saa sosiaalisia kontakteja. 

Se on toki hyväksyttävää, jos miehen työn kriteeriksi kelpaa myös vaapaehtoistyö, josta ei saa rahaa.

Vierailija
98/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta olin itsekin nuorena tuollainen jahkailija. Itsetuntoni oli koulukiusaamisen takia nujerrettu. Pariin tyttöön olin korviani myöten ihastunut, niin että kohde itsekin sen huomasi. Mutta en lopulta koskaan saanut tehtyä aloitetta. Ajattelin itseni jotenkin riittämättömäksi, tai että tyttö kuitenkin kyllästyisi seuraani lopulta. Kun olin sellainen hiljaisenpuoleinen tyyppi.

Vapaa-ajalla olin sitten enimmäkseen omissa oloissani, tai parin hyvän kaverin seurassa. Mitään viikonloppurientoja minulla ei ollut, siinä vaiheessa kun monet muut tutustui alkoholiin ja vastakkaiseen sukupuoleen. 

Voi. Toivottavasti olet saanut itsetuntoa myöhemmin takaisin. Kyllä se nuorella naisellakin on se nolatuksi tulemisen pelko vahva. Jos mies ei selvää aloitetta tee, vaikka mahdollisuuden petaa valmiiksi, niin kyllä sitten tulkitsee, ettei se oikeasti ollutkaan kiinnostunut. Ja jos vientiä on, niin ei jää väkisin yrittämään, vaan siirtyy seuraavaan.

Vierailija
99/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha yrittää syyllistä naista joka odottaa miehen käyvän töissä. Niin odottavat kaikki muutkin.

Ei ole mun vanhemmat tai sisarukset vaatineet multa työssäkäyntiä (tosin ihan sama vaikka vaatisivat), muijakaverit kyllä ahneuksissaan ovat ja siihen nw suhteet aina päättyvätkin.

Turhaan sä yrität selitellä maksullisuuttasi muuksi, sillä työssäkäyntivaatimus kertoo aika aukottomasti, että olet maksullinen.

Sinähän tässä maksullinen olet. Naisten (miesten kai myös?) rahoilla loisija. Miten sinulla ei ole lainkaan itsekunnioitusta?

Olet jo aika kauan provonnut täällä. Tyrkytät joka keskusteluun tuota sekopäistä aatettasi. Vain siksi että et viitsi käydä töissä. Häpeä.

Vierailija
100/105 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinulla ei ole lainkaan itsekunnioitusta?

Itsekunnioitusta? Eli sitä, ettei myy porvarille persettä rahaa vastaan? Tuohan nimenomaan itsekunnoituksen vastakohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan