Sinkkumiehen ongelma = parhaat naiset jo parisuhteessa
Todellisuus iski iski 35v miehelle. Mistä löytää fiksu, keskustelutaitoinen, koulutukseltaan vähintään AMK. Ei lapsia, omaa terveet suhteet omiin vanhempiin. Sopivasti itsenäinen, hyvötuloinen, harrastaa monipuolisesti urheilua. Ei polta ja muutenkin terveelliset elämäntavat, jotka näkyy ulkoisesti kuin myös persoonassa.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat ovat pariutuneet jo viimeistään 25-vuotiaina, miehissä ja naisissa.
Olen ap:n kuvaukseen sopiva, mutta 10 vuotta nuorempi nainen ja taso on asuinkaupungissani niin kova naisilla, ettei minua voi luokitella parhaimmaksi naiseksi näilläkään ominaisuuksilla :/
Korpeaako alapeukuttajia totuus?
Missä mielessä parhaimmat?
Vierailija kirjoitti:
Miehessä jonka tarkoituksena on elää naisen rahoilla ei ole mitään hyväksyttävää.
Se, ettei suostu naisen käskystä menemään töihin tienaamaan naiselle rahaa, ei tarkoita, että haluaa elää naisen rahoilla. Jos mies ei vaadi naiselta työssäkäyntiä, ei nainenkaan voi sitä mieheltä vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehessä jonka tarkoituksena on elää naisen rahoilla ei ole mitään hyväksyttävää.
Se, ettei suostu naisen käskystä menemään töihin tienaamaan naiselle rahaa, ei tarkoita, että haluaa elää naisen rahoilla. Jos mies ei vaadi naiselta työssäkäyntiä, ei nainenkaan voi sitä mieheltä vaatia.
Kyllä naisella on oikeus vaatia vaikka mitä, ei siinä tarvitse ottaa huomioon miehen omituisia rajoituksia ja haluttomuutta elää kuin normaali ihminen. Eihän kukaan myönnä haluavansa toisen rahoilla elää, mutta juuri niin se mies sitten tekee kun itseä ei huvita työnteko. No, aivan sama minulle. Eipä ole koskaan tullut vastaan miestä (eikä naista) joka ei olisi halunnut itse elättää itseään. Jos tulisi, en minä eikä juuri kukaan nainen jää vaatimuksia esittämään.
Tämä on osaltani tässä, nähdään jossain toisessa ketjussa kun tulet taas provoamaan tuota samaa juttua. Ei se kyllä kenenkään mielipiteisiin vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan myönnä haluavansa toisen rahoilla elää, mutta juuri niin se mies sitten tekee kun itseä ei huvita työnteko.
Jos en vaadi naiselta työssäkäyntiä, vaan hyväksyn sen, että nainen on tahallaan työtön, on jokseenkin naurettavaa väittää, että haluan elää naisen siivellä.
Miehessä jonka tarkoituksena on elää naisen rahoilla ei ole mitään hyväksyttävää. Ainahan näitä miehiä on ollut mutta nykyään eivät osaa edes hävetä.