Sinkkumiehen ongelma = parhaat naiset jo parisuhteessa
Todellisuus iski iski 35v miehelle. Mistä löytää fiksu, keskustelutaitoinen, koulutukseltaan vähintään AMK. Ei lapsia, omaa terveet suhteet omiin vanhempiin. Sopivasti itsenäinen, hyvötuloinen, harrastaa monipuolisesti urheilua. Ei polta ja muutenkin terveelliset elämäntavat, jotka näkyy ulkoisesti kuin myös persoonassa.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn itsekin töissä ja on se työ muutakin kuin rahan tienaamista. Rytmittää päivää, saa tehdä koulutustaan vastaavaa hommaa ja onhan sosiaalinen verkostokin tärkeää.
Miten se nyt tähän liittyy käytkö sä töissä ja minkä takia? Joka tapauksessa vaadit ahneuksissa, että mieskin käy töissä, muuten ei sulle kelpaa.
Sinun vanhempasi vaativat että käyt töissä, samoin sisaruksesi, kaverisi (jos eivät ole rapajuoppoja itse), naapurisi ja työkkärissä asioitasi hoitava virkailija. Työssäkäyntiä odotetaan ihan jokaiselta, samoin kuin esim. henkilökohtaisesta hygienista huolehtimista. Perusjuttu. Ihan turha yrittää syyllistä naista joka odottaa miehen käyvän töissä. Niin odottavat kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha yrittää syyllistä naista joka odottaa miehen käyvän töissä. Niin odottavat kaikki muutkin.
Ei ole mun vanhemmat tai sisarukset vaatineet multa työssäkäyntiä (tosin ihan sama vaikka vaatisivat), muijakaverit kyllä ahneuksissaan ovat ja siihen nw suhteet aina päättyvätkin.
Turhaan sä yrität selitellä maksullisuuttasi muuksi, sillä työssäkäyntivaatimus kertoo aika aukottomasti, että olet maksullinen.
Voi että kun sä yksi mätämuna, joka jauhat tuosta ahneudesta jatkuvasti tulet ja pilaat kaikki ketjut. Mene välillä ulos haukkaamaan happea ja rauhoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii no olepa 25 sinkku nainen opiskele amkssa, ja totea tämä sama seikka kaikki parhaimmat urhot on viety markkinoilta.
Joten elämän suuntani on harrastukset ja kumppani on tullakseen jos on
Tämä on niin totta :/ Täällä samassa tilanteessa oleva yliopisto-opiskelija.
Menee fyysikkojen bileisiin, siellä on useita sinkkumiehiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii no olepa 25 sinkku nainen opiskele amkssa, ja totea tämä sama seikka kaikki parhaimmat urhot on viety markkinoilta.
Joten elämän suuntani on harrastukset ja kumppani on tullakseen jos on
Tämä on niin totta :/ Täällä samassa tilanteessa oleva yliopisto-opiskelija.
Menee fyysikkojen bileisiin, siellä on useita sinkkumiehiä :)
Onko ne komeita, sosiaalisia ja mielenkiintoisia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä miehet voisivat tunnustaa, että haluavat itseään parempitasoisen naisen.
Mitä nainen voi enää tehdä, jos on elämä ja ulkonäkö kunnossa ja silti sanotaan, että samanlaisia naisia mahtuu 10 tusinaan, sillä tämähän on tilanne suurimmissa kaupungeissa. Miehillä on aina varaa mistä valita.
Tasoja ei ole. Nainen voi olla parempi tuloinen ja vähemmän kaunis, tai sitten kaunis ja huonompi tuloinen. Mitenpä siinä taso määritetään. M37
Onhan ne, subjektiiviset nimittäin. Itse muodostat aloituksessa oman tasosi piirteineen ("parhaat" naiset).
Kuvailemiasi naisia on sinkkuina (tunnen omasta pienehköstä kaveripiiristänikin jo kolme vastaavaa sinkkunaista), joten voipi olla että et saa naista oman korkean ikäsi takia. Nimittäin kaikille noille naisille 37-vuotias alkaa olemaan jo huomattavan vanha.
Juuri päälle 23 vuotias kyseli olisinko valmis suhteeseen. Nainen vain oli hieman liian pulska. M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä miehet voisivat tunnustaa, että haluavat itseään parempitasoisen naisen.
Mitä nainen voi enää tehdä, jos on elämä ja ulkonäkö kunnossa ja silti sanotaan, että samanlaisia naisia mahtuu 10 tusinaan, sillä tämähän on tilanne suurimmissa kaupungeissa. Miehillä on aina varaa mistä valita.
Tasoja ei ole. Nainen voi olla parempi tuloinen ja vähemmän kaunis, tai sitten kaunis ja huonompi tuloinen. Mitenpä siinä taso määritetään. M37
Onhan ne, subjektiiviset nimittäin. Itse muodostat aloituksessa oman tasosi piirteineen ("parhaat" naiset).
Kuvailemiasi naisia on sinkkuina (tunnen omasta pienehköstä kaveripiiristänikin jo kolme vastaavaa sinkkunaista), joten voipi olla että et saa naista oman korkean ikäsi takia. Nimittäin kaikille noille naisille 37-vuotias alkaa olemaan jo huomattavan vanha.
Juuri päälle 23 vuotias kyseli olisinko valmis suhteeseen. Nainen vain oli hieman liian pulska. M37
Eli et silti ollut naisen mielestä niin mielenkiintoinen mies, että olisi laihduttanut ja timmiytynyt vuoksesi.
Naiset heti pätemässä koulutuksillaan vaikka koko aloitus oli provo.
Vierailija kirjoitti:
Ja varakkaita?
Mulle on ok, jos mies on tapailuvaiheessa työtön, mutta etsii kuitenkin aktiivisesti töitä. En voisi pariutua sellaisen miehen kanssa, joka olettaa, että yhteiskunta elättää... Tällainen "selkärangattomuus" on totaalisesti turn off (ellei sitten jonkin kroonisen sairauden takia pysty töitä tekemään).
Persoona tarkoittaa minulle samaa asiaa kuin henkilön luonne. En tiedä, miten terveellisen elämäntavan (=valinta=tietoinen päätös) vaikutukset näkyvät luonteessa:
"Ei polta ja muutenkin terveelliset elämäntavat, jotka näkyy ulkoisesti kuin myös persoonassa."
Vaikutukset ulkonäköön on tietty päin selvää.
t.n27 fiksu, lapseton, hyviä keskusteluja rakastava itsenäinen nainen, jolla on AMK-tutkinto taskussa
Suomennos:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ok, jos mies on tapailuvaiheessa työtön, mutta etsii kuitenkin aktiivisesti töitä. En voisi pariutua sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole ikinä tarpeeksi rahaa
Vierailija kirjoitti:
Suomennos:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ok, jos mies on tapailuvaiheessa työtön, mutta etsii kuitenkin aktiivisesti töitä. En voisi pariutua sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole ikinä tarpeeksi rahaa
Lukutaito hukassa? Sanoin myös:
Vierailija kirjoitti:
"Tällainen "selkärangattomuus" on totaalisesti turn off (ellei sitten jonkin kroonisen sairauden takia pysty töitä tekemään). "
Olen itsenäinen myös taloudellisesti, joten en etsi elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsenäinen myös taloudellisesti, joten en etsi elättäjää.
Vaadit kuitenkin, että mies käy töissä, koska työttömällä miehellä ei ole tarpeeksi rahaa. Voihan siihen toki keksiä tekosyitä jotsain selkärangattomuuksista.
Hyvät naiset voi olla kaikki varattuja, mutta jo aloittaja onjonkinsortin alfa, niin ei luulis olevan vaikeeta saada varattu tasokas nainen kiinnostumaan itsestään ja viedä se joltakin pösilöltä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varakkaita?
Keski-tai pienituloinen on OK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varakkaita?
Keski-tai pienituloinen on OK.
Eli töissä pitää kuitenkin käydä. Tuilla eläjällä ei ole tarpeeksi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko Tampere suureksi kaupungiksi? Koska täälä on kyllä miehiä, mistä valita. Olen kasvoiltani nätti, räiskyvä luonne, lämmin persoona, bmi 35, usein kuulen, että mun lähellä on vaan selittämättömän levollinen olo. Enkeliksikin sanottu. Sairaseläkkeellä, joten pienet tulot, älliä kyllä löytyy, sekä loogista että tunneälyä. Eli en siis täytä edes vaatimattomiakaan ulkoisia tai varallisuuskriteereitä. Silti on ollut miehiä jonoksi asti. Hyviä miehiä. Ihania ihmisiä ja osa varakkaampiakin. Ei tämäkään kivaa ole, koska tuntuu, että aina särkee jonkun sydämen. Voin vlita kuitenkin vain yhden ja sydämeni on valintansa tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat ovat pariutuneet jo viimeistään 25-vuotiaina, miehissä ja naisissa.
Olen ap:n kuvaukseen sopiva, mutta 10 vuotta nuorempi nainen ja taso on asuinkaupungissani niin kova naisilla, ettei minua voi luokitella parhaimmaksi naiseksi näilläkään ominaisuuksilla :/
Mitä tuo parhaat tarkoittaa?Ei kaikkia huvita ottaa ensimmäistä vastaantulijaa vain koska ei halua olla yksin. Niin tosi moni ihminen tekee. Tiedostaa, että oma taso ei riitä niin olenpa nyt edes jonkun kanssa. Ihan samanlaisia helvetinmoisia vässyköitä nuo parisuhteellisetkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko Tampere suureksi kaupungiksi? Koska täälä on kyllä miehiä, mistä valita. Olen kasvoiltani nätti, räiskyvä luonne, lämmin persoona, bmi 35, usein kuulen, että mun lähellä on vaan selittämättömän levollinen olo. Enkeliksikin sanottu. Sairaseläkkeellä, joten pienet tulot, älliä kyllä löytyy, sekä loogista että tunneälyä. Eli en siis täytä edes vaatimattomiakaan ulkoisia tai varallisuuskriteereitä. Silti on ollut miehiä jonoksi asti. Hyviä miehiä. Ihania ihmisiä ja osa varakkaampiakin. Ei tämäkään kivaa ole, koska tuntuu, että aina särkee jonkun sydämen. Voin vlita kuitenkin vain yhden ja sydämeni on valintansa tehnyt.
Lasketaan ja en minä vaan löytänyt :P Kilpailu on tosi kovaa, baarit täynnä aina itseä kauniimpia naisia.
Minä tiedän erään 70-vuotiaana naimisiin menneen miehen. Että millainenko on sen miehen nainen? Suunnilleen miehen kanssa samaa ikäluokkaa oleva ihan tavallinen nainen.