Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, jotka eivät ole koskaan suudelleet naista?

Vierailija
20.11.2015 |

Nykyisinhän on muotia että nuoret naiset suuntautumisesta riippumatta hiprakassa kähmivät/suutelevat toisiaan esim. baarissa. Olen monta kertaa nähnyt kaveriporukassanikin tätä, ja näitä pusukuvia saattavat faceenkin sitten laittaa, mihin kaikki kommentoi että söpöä tjsp. No joo, jostain syystä en vaan itse ole koskaan päässyt näihin pusuhetkiin mukaan :D

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan suudellut naista. En vaan voi. En ymmärrä mitä ideaa siinä. Halataan kavereiden kanssa kyllä.

Vierailija
2/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tuollaista tehnyt. Ei toisaalta ole mitään some-profiiliakaan joka kaipaisi tuollaista imagonkohotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli aika lähellä, mutta kohde oli itselleni väärä. Ei se siis menetys ollut, tosin harmi sen toisen puolesta, koska sinänsä ei tunnu yhtään kivalta torjua ketään jolla on tunteita. Tein sen onneksi tosi tosi nätisti.

Vierailija
4/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole suudellut naista, mutta haluaisin. Ei ole vain ollut sopivaa tilaisuutta, ja omat kaveritkin on niin kainoja, että varmaan saisivat sätkyn jo ajatuksesta. Ehkä se tilaisuus vielä tulee, toivottavasti tajuan käyttää sen.

Ja en siis siitä mitään kuvatodisteita kaipaisi (somea varten tai muutenkaan). Haluaisin vain kokeilla :)

Vierailija
5/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.Nää taitaa olla pitkätli teinien juttuja,eikä enää perheellisenä ole mahdollisuutta tämmösiä päästä kokeilemaan... eri asia on sitten tositarkoituksella seuraa hakevat lesbot..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olisi täälläkin vain kokeilla jos tilaisuus eteen tulisi eikä mennä pidemmälle.

Vierailija
8/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :( Olette hulluja. En ole, enkä tajua, miksi sitäkin pitäisi päästä kokeilemeen? Asiassa ei taatusti ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jos joku nainen haluaisi suudella minua saisi samantien haluta alkaa seurustella kanssani ja luvata rakastaa minua lopun elämäänsä, en todellakaan kaipaa mitään tyhmiä pusuja vailla mitään tarkoitusta. Ja koska minulla on mies, niin rakkauttaan osoittava nainen olisi vain hankala tähän tilanteeseen. Joten ei kiitos. Ihan ystäviä mieluummin vain ilman rakkautta, kokeilunhalua tai romantiikkaa.

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suudellut, enkä edes halannut. Olen erakkomainen introvertti ja juoksen karkuun, jos joku yrittää esim. halata. Vain seksikumppanilla on oikeus koskea minuun mitenkään. Ja koska olen hetero, ne kumppanit on olleet aina miehiä.

Vierailija
10/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :( Olette hulluja. En ole, enkä tajua, miksi sitäkin pitäisi päästä kokeilemeen? Asiassa ei taatusti ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jos joku nainen haluaisi suudella minua saisi samantien haluta alkaa seurustella kanssani ja luvata rakastaa minua lopun elämäänsä, en todellakaan kaipaa mitään tyhmiä pusuja vailla mitään tarkoitusta. Ja koska minulla on mies, niin rakkauttaan osoittava nainen olisi vain hankala tähän tilanteeseen. Joten ei kiitos. Ihan ystäviä mieluummin vain ilman rakkautta, kokeilunhalua tai romantiikkaa.

N43

 

mut tässähän puhutaan nuorista parikymppsisistä naisista, joilla tarve olla vielä sitoutumatta ja kokeilla kaikkea mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä haluakaan. Siksihän sitä en ole tehnyt. Minä tyttö nääs teen mitä tahdon.

Vierailija
12/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole tavallisempaa että ei ole.

 

Olen kyllä kateellinen heteronaisille. Koulussa heteronaisten pussaileminen oli aikanaan kuuminta ikinä ja kaverukset kuvasivat poikakavereilleen yhdessä pusuvideoitakin. Minä oikeasti lesbo sain kuulla olevani oksettava, sairas ja luonnoton vaikken koskaan edes halannut tyttöystävääni julkisella paikalla. Olisinpa minäkin saanut edes pitää tyttistä kädestä ilman väkivallan uhkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :( Olette hulluja. En ole, enkä tajua, miksi sitäkin pitäisi päästä kokeilemeen? Asiassa ei taatusti ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jos joku nainen haluaisi suudella minua saisi samantien haluta alkaa seurustella kanssani ja luvata rakastaa minua lopun elämäänsä, en todellakaan kaipaa mitään tyhmiä pusuja vailla mitään tarkoitusta. Ja koska minulla on mies, niin rakkauttaan osoittava nainen olisi vain hankala tähän tilanteeseen. Joten ei kiitos. Ihan ystäviä mieluummin vain ilman rakkautta, kokeilunhalua tai romantiikkaa.

N43

Just. Et koskaan ole halunnut pussailla tai harrastaa seksiä kenenkään kanssa ilman tarkoitusta olla loppuelämää yhdessä? 

Vierailija
14/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :( Olette hulluja. En ole, enkä tajua, miksi sitäkin pitäisi päästä kokeilemeen? Asiassa ei taatusti ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jos joku nainen haluaisi suudella minua saisi samantien haluta alkaa seurustella kanssani ja luvata rakastaa minua lopun elämäänsä, en todellakaan kaipaa mitään tyhmiä pusuja vailla mitään tarkoitusta. Ja koska minulla on mies, niin rakkauttaan osoittava nainen olisi vain hankala tähän tilanteeseen. Joten ei kiitos. Ihan ystäviä mieluummin vain ilman rakkautta, kokeilunhalua tai romantiikkaa.

N43

 

mut tässähän puhutaan nuorista parikymppsisistä naisista, joilla tarve olla vielä sitoutumatta ja kokeilla kaikkea mahdollista.

Kas vain kun minä tiesin kokeilemattakin, ettei siinä ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jo nuorena. Ja jos olisin ajatellut, että on, olisin sitten toteuttanut asian, enkä hymistellyt jossain keskustelupalstalla asiaa. Saati julistanut sitä muille kuvalla, voiko tyhmempää ollakaan. Kun se on synti pröystäillä itselle loppujenlopuksi merkityksettömillä kokemuksilla vain siksi, että on näytettävää instassa.

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En kyllä miestäkään.

Ja naista en haluaisikaan suudella.

Vierailija
16/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :( Olette hulluja. En ole, enkä tajua, miksi sitäkin pitäisi päästä kokeilemeen? Asiassa ei taatusti ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jos joku nainen haluaisi suudella minua saisi samantien haluta alkaa seurustella kanssani ja luvata rakastaa minua lopun elämäänsä, en todellakaan kaipaa mitään tyhmiä pusuja vailla mitään tarkoitusta. Ja koska minulla on mies, niin rakkauttaan osoittava nainen olisi vain hankala tähän tilanteeseen. Joten ei kiitos. Ihan ystäviä mieluummin vain ilman rakkautta, kokeilunhalua tai romantiikkaa.

N43

Just. Et koskaan ole halunnut pussailla tai harrastaa seksiä kenenkään kanssa ilman tarkoitusta olla loppuelämää yhdessä? 

Miten niin kenenkään kanssa? Puhuin miten koen naisen suutelemisen. Minulla on yksi yhdenyön juttu miehen kanssa, mutta ei olisi tullut mieleenkään kertoa siitä somessa.

N43

Vierailija
17/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :( Olette hulluja. En ole, enkä tajua, miksi sitäkin pitäisi päästä kokeilemeen? Asiassa ei taatusti ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jos joku nainen haluaisi suudella minua saisi samantien haluta alkaa seurustella kanssani ja luvata rakastaa minua lopun elämäänsä, en todellakaan kaipaa mitään tyhmiä pusuja vailla mitään tarkoitusta. Ja koska minulla on mies, niin rakkauttaan osoittava nainen olisi vain hankala tähän tilanteeseen. Joten ei kiitos. Ihan ystäviä mieluummin vain ilman rakkautta, kokeilunhalua tai romantiikkaa.

N43

 

mut tässähän puhutaan nuorista parikymppsisistä naisista, joilla tarve olla vielä sitoutumatta ja kokeilla kaikkea mahdollista.

Kas vain kun minä tiesin kokeilemattakin, ettei siinä ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jo nuorena. Ja jos olisin ajatellut, että on, olisin sitten toteuttanut asian, enkä hymistellyt jossain keskustelupalstalla asiaa. Saati julistanut sitä muille kuvalla, voiko tyhmempää ollakaan. Kun se on synti pröystäillä itselle loppujenlopuksi merkityksettömillä kokemuksilla vain siksi, että on näytettävää instassa.

N43

 

Sulle ei selvästi ole ikä tuonut kovin monitasoista ymmärrystä. Et sinä voi sanoa "tietäväsi" ettei jossain asiassa ole mitään koettavaa. Kokemus kun nimenomaan on se subjektiivinen tunne joka syntyy kun yksilö tulkitsee omien arvojensa, muistojensa ja psyko-fyysisten ominaispiirteidensä lävitse jotain tapahtumaa. 

 

Eli yksinkertaisemmin sanottuna sinulle merkityksetön pusu voi olla todella mullistava kokemus jollekin toiselle. 

Vierailija
18/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :( Olette hulluja. En ole, enkä tajua, miksi sitäkin pitäisi päästä kokeilemeen? Asiassa ei taatusti ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jos joku nainen haluaisi suudella minua saisi samantien haluta alkaa seurustella kanssani ja luvata rakastaa minua lopun elämäänsä, en todellakaan kaipaa mitään tyhmiä pusuja vailla mitään tarkoitusta. Ja koska minulla on mies, niin rakkauttaan osoittava nainen olisi vain hankala tähän tilanteeseen. Joten ei kiitos. Ihan ystäviä mieluummin vain ilman rakkautta, kokeilunhalua tai romantiikkaa.

N43

Just. Et koskaan ole halunnut pussailla tai harrastaa seksiä kenenkään kanssa ilman tarkoitusta olla loppuelämää yhdessä? 

Miten niin kenenkään kanssa? Puhuin miten koen naisen suutelemisen. Minulla on yksi yhdenyön juttu miehen kanssa, mutta ei olisi tullut mieleenkään kertoa siitä somessa.

N43

Olet todella sekava. Haluat siis seurustelua, rakkautta ja tarkoituksellisia pusuja naisten kanssa mutta miesten kanssa pelkkä pelleily on ok. Tällä perustella tuomitset ne naiset jotka haluavat pussailla toisia naisia "hulluiksi". Sitten kerrot mahtipontisesti miten olet aina tiennyt että pelkissä kokeiluissa ei ole mitään erityistä, paitsi siis ilmeisesti miesten kanssa.

Ja vaikka haukut muita hulluiksi niin tämä oli taas vaan oma kohtainen miäli pide.

Vierailija
19/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista mutta sen varmaan tiesitkin.

Vierailija
20/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :( Olette hulluja. En ole, enkä tajua, miksi sitäkin pitäisi päästä kokeilemeen? Asiassa ei taatusti ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jos joku nainen haluaisi suudella minua saisi samantien haluta alkaa seurustella kanssani ja luvata rakastaa minua lopun elämäänsä, en todellakaan kaipaa mitään tyhmiä pusuja vailla mitään tarkoitusta. Ja koska minulla on mies, niin rakkauttaan osoittava nainen olisi vain hankala tähän tilanteeseen. Joten ei kiitos. Ihan ystäviä mieluummin vain ilman rakkautta, kokeilunhalua tai romantiikkaa.

N43

 

mut tässähän puhutaan nuorista parikymppsisistä naisista, joilla tarve olla vielä sitoutumatta ja kokeilla kaikkea mahdollista.

Kas vain kun minä tiesin kokeilemattakin, ettei siinä ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jo nuorena. Ja jos olisin ajatellut, että on, olisin sitten toteuttanut asian, enkä hymistellyt jossain keskustelupalstalla asiaa. Saati julistanut sitä muille kuvalla, voiko tyhmempää ollakaan. Kun se on synti pröystäillä itselle loppujenlopuksi merkityksettömillä kokemuksilla vain siksi, että on näytettävää instassa.

N43

 

Sulle ei selvästi ole ikä tuonut kovin monitasoista ymmärrystä. Et sinä voi sanoa "tietäväsi" ettei jossain asiassa ole mitään koettavaa. Kokemus kun nimenomaan on se subjektiivinen tunne joka syntyy kun yksilö tulkitsee omien arvojensa, muistojensa ja psyko-fyysisten ominaispiirteidensä lävitse jotain tapahtumaa. 

 

Eli yksinkertaisemmin sanottuna sinulle merkityksetön pusu voi olla todella mullistava kokemus jollekin toiselle. 

Kyllä minä voin omalta kohdaltani sanoa tietäväni, ettei naisen suutelemisella olisi voinut olla minulle sen suurempaa merkitystä. Ja voin sanoa senkin, että jos olisn mennyt sellaisen kokemuksen hakemaan siksi, että muutkin tekevät niin, niin pitäisin vain tekoani tyhmänä. Mutta ymmärrän minä sen, että on joitakuita, joille asialla voi olla jotain merkitystä itsessään, eikä siten, että katsovat kun muutkin tekevät niin niin minunkin "pitää". Eivätköhän nämä viimeksimainitut ole juuri niitä, joilla on tarve laittaa kuvakin asiasta jonnekin someen. He ovat minusta tyhmiä. Eivät naisen suutelemista kaipaavat, jos se ei ole muiden perässä matkintaa.

N43