Muita naisia, jotka eivät ole koskaan suudelleet naista?

Vierailija

Nykyisinhän on muotia että nuoret naiset suuntautumisesta riippumatta hiprakassa kähmivät/suutelevat toisiaan esim. baarissa. Olen monta kertaa nähnyt kaveriporukassanikin tätä, ja näitä pusukuvia saattavat faceenkin sitten laittaa, mihin kaikki kommentoi että söpöä tjsp. No joo, jostain syystä en vaan itse ole koskaan päässyt näihin pusuhetkiin mukaan :D

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Kerran oli aika lähellä, mutta kohde oli itselleni väärä. Ei se siis menetys ollut, tosin harmi sen toisen puolesta, koska sinänsä ei tunnu yhtään kivalta torjua ketään jolla on tunteita. Tein sen onneksi tosi tosi nätisti.

Vierailija

Minäkään en ole suudellut naista, mutta haluaisin. Ei ole vain ollut sopivaa tilaisuutta, ja omat kaveritkin on niin kainoja, että varmaan saisivat sätkyn jo ajatuksesta. Ehkä se tilaisuus vielä tulee, toivottavasti tajuan käyttää sen.

Ja en siis siitä mitään kuvatodisteita kaipaisi (somea varten tai muutenkaan). Haluaisin vain kokeilla :)

Vierailija

Joo.Nää taitaa olla pitkätli teinien juttuja,eikä enää perheellisenä ole mahdollisuutta tämmösiä päästä kokeilemaan... eri asia on sitten tositarkoituksella seuraa hakevat lesbot..

Vierailija

Voi ei :( Olette hulluja. En ole, enkä tajua, miksi sitäkin pitäisi päästä kokeilemeen? Asiassa ei taatusti ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jos joku nainen haluaisi suudella minua saisi samantien haluta alkaa seurustella kanssani ja luvata rakastaa minua lopun elämäänsä, en todellakaan kaipaa mitään tyhmiä pusuja vailla mitään tarkoitusta. Ja koska minulla on mies, niin rakkauttaan osoittava nainen olisi vain hankala tähän tilanteeseen. Joten ei kiitos. Ihan ystäviä mieluummin vain ilman rakkautta, kokeilunhalua tai romantiikkaa.
N43

Vierailija

En ole suudellut, enkä edes halannut. Olen erakkomainen introvertti ja juoksen karkuun, jos joku yrittää esim. halata. Vain seksikumppanilla on oikeus koskea minuun mitenkään. Ja koska olen hetero, ne kumppanit on olleet aina miehiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi ei :( Olette hulluja. En ole, enkä tajua, miksi sitäkin pitäisi päästä kokeilemeen? Asiassa ei taatusti ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jos joku nainen haluaisi suudella minua saisi samantien haluta alkaa seurustella kanssani ja luvata rakastaa minua lopun elämäänsä, en todellakaan kaipaa mitään tyhmiä pusuja vailla mitään tarkoitusta. Ja koska minulla on mies, niin rakkauttaan osoittava nainen olisi vain hankala tähän tilanteeseen. Joten ei kiitos. Ihan ystäviä mieluummin vain ilman rakkautta, kokeilunhalua tai romantiikkaa.
N43

mut tässähän puhutaan nuorista parikymppsisistä naisista, joilla tarve olla vielä sitoutumatta ja kokeilla kaikkea mahdollista.

Vierailija

Eiköhän se ole tavallisempaa että ei ole.

Olen kyllä kateellinen heteronaisille. Koulussa heteronaisten pussaileminen oli aikanaan kuuminta ikinä ja kaverukset kuvasivat poikakavereilleen yhdessä pusuvideoitakin. Minä oikeasti lesbo sain kuulla olevani oksettava, sairas ja luonnoton vaikken koskaan edes halannut tyttöystävääni julkisella paikalla. Olisinpa minäkin saanut edes pitää tyttistä kädestä ilman väkivallan uhkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
N43

Just. Et koskaan ole halunnut pussailla tai harrastaa seksiä kenenkään kanssa ilman tarkoitusta olla loppuelämää yhdessä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43

mut tässähän puhutaan nuorista parikymppsisistä naisista, joilla tarve olla vielä sitoutumatta ja kokeilla kaikkea mahdollista.

Kas vain kun minä tiesin kokeilemattakin, ettei siinä ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jo nuorena. Ja jos olisin ajatellut, että on, olisin sitten toteuttanut asian, enkä hymistellyt jossain keskustelupalstalla asiaa. Saati julistanut sitä muille kuvalla, voiko tyhmempää ollakaan. Kun se on synti pröystäillä itselle loppujenlopuksi merkityksettömillä kokemuksilla vain siksi, että on näytettävää instassa.
N43

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat