Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita naisia, jotka eivät ole koskaan suudelleet naista?

Vierailija
20.11.2015 |

Nykyisinhän on muotia että nuoret naiset suuntautumisesta riippumatta hiprakassa kähmivät/suutelevat toisiaan esim. baarissa. Olen monta kertaa nähnyt kaveriporukassanikin tätä, ja näitä pusukuvia saattavat faceenkin sitten laittaa, mihin kaikki kommentoi että söpöä tjsp. No joo, jostain syystä en vaan itse ole koskaan päässyt näihin pusuhetkiin mukaan :D

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :( Olette hulluja. En ole, enkä tajua, miksi sitäkin pitäisi päästä kokeilemeen? Asiassa ei taatusti ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jos joku nainen haluaisi suudella minua saisi samantien haluta alkaa seurustella kanssani ja luvata rakastaa minua lopun elämäänsä, en todellakaan kaipaa mitään tyhmiä pusuja vailla mitään tarkoitusta. Ja koska minulla on mies, niin rakkauttaan osoittava nainen olisi vain hankala tähän tilanteeseen. Joten ei kiitos. Ihan ystäviä mieluummin vain ilman rakkautta, kokeilunhalua tai romantiikkaa.

N43

Just. Et koskaan ole halunnut pussailla tai harrastaa seksiä kenenkään kanssa ilman tarkoitusta olla loppuelämää yhdessä? 

Miten niin kenenkään kanssa? Puhuin miten koen naisen suutelemisen. Minulla on yksi yhdenyön juttu miehen kanssa, mutta ei olisi tullut mieleenkään kertoa siitä somessa.

N43

Olet todella sekava. Haluat siis seurustelua, rakkautta ja tarkoituksellisia pusuja naisten kanssa mutta miesten kanssa pelkkä pelleily on ok. Tällä perustella tuomitset ne naiset jotka haluavat pussailla toisia naisia "hulluiksi". Sitten kerrot mahtipontisesti miten olet aina tiennyt että pelkissä kokeiluissa ei ole mitään erityistä, paitsi siis ilmeisesti miesten kanssa.

Ja vaikka haukut muita hulluiksi niin tämä oli taas vaan oma kohtainen miäli pide.

En ajattele, että miesten kanssa pelleily on ok. En ole koskaan ollut aloitteellinen miesten kanssa pelleilyyn. Tämä yhdenillanjuttumies halusi seksiä tai siis asia johti siihen, enkä nähnyt syytä kieltäytyä seksistä. En houkutellut häntä siihen mitenkään, olisin itse lähtenyt hänen kämpiltään ilmankin pois, mutta suht kokemattomana ajattelin, että no mikäs siinä jos kerran haluat antaa. Siis se mies. Saahan sitä antaa, jos minä en ole ollut viekoitteleva kuitenkaan. Silloin tuskin saa hirveitä sydänsuruja siitä yhdestä kerrasta.

N43

Vierailija
22/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vanha ja vanhanaikainen, että ei tulisi mieleenikään pussailla toista naista tai käpälöidä häntä. Minusta on riittävän puistattavia jo nuo eteläeurooppalaiset poskipusut tervehtiessä, vaikkei siinä edes oikeasti pussataan. Ei kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä bilettävillä& sosiaalisilla tytöillä taitaa olla harvinaisempaa, ettei ole koskaan kokeillut.

Vierailija
24/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut hiprakassa ja oli kovin miellyttävä kokemus verrattuna miesten pussailuun. Mmm niitä naisen pehmeitä huulia. Ihan hetero olen, mutta en pahastuisi uudesta kokeilusta.

Vierailija
25/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/42 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole suudellut naista, mutta haluaisin. Ei ole vain ollut sopivaa tilaisuutta, ja omat kaveritkin on niin kainoja, että varmaan saisivat sätkyn jo ajatuksesta. Ehkä se tilaisuus vielä tulee, toivottavasti tajuan käyttää sen.

Ja en siis siitä mitään kuvatodisteita kaipaisi (somea varten tai muutenkaan). Haluaisin vain kokeilla :)

Liian kaino kaveripiiri mullakin. Ei koskaan keksitä mitään hauskaa.

Vierailija
27/42 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut.

Vierailija
28/42 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin vanha ja vanhanaikainen, että ei tulisi mieleenikään pussailla toista naista tai käpälöidä häntä. Minusta on riittävän puistattavia jo nuo eteläeurooppalaiset poskipusut tervehtiessä, vaikkei siinä edes oikeasti pussataan. Ei kiitos!

Samaa mieltä. Noi poskipusut on ihan kauheeta! Samoin ylenmääräinen haliminekin. N19

Vierailija
29/42 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: bongattu TAAS tästä ketjusta: introvertti erakko, jolla kuitenkin parisuhde :-D Sööttiä.

Vierailija
30/42 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suudellut naista. Enkä suostu suutelemaan omaa tytärtänikään suulle.

Vierailija
31/42 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut hiprakassa ja oli kovin miellyttävä kokemus verrattuna miesten pussailuun. Mmm niitä naisen pehmeitä huulia. Ihan hetero olen, mutta en pahastuisi uudesta kokeilusta.

No ei tuo kovin heterolta kuulosta..?

Vierailija
32/42 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, enkä haluakaan. Etenkään nyt kun on mieskin. Ei kiinnosta suudella muita kuin häntä. En ole tosiaan mikään "bilettäjä" joten ehkä johtuu osittain siitä.

N26

Vierailija
33/42 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole lespo niin en oo suudellu naista. Ja sais aika hyvän tillikan jos tulis kähmimään. Yäk.

Vierailija
34/42 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa ja en ole lesbo. Naisilla on tosiaan pehmeämmät huulet ja suutelu on erllaista. Tykkäsin.

Vierailija
35/42 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen, mutta olenkin bi. Toisaalta tän kuullessaan parista kaverista kuoriutui bi curiouseja, vaikka heteroita käytännössä ovatkin. Mitä sitten? Yhden ystäväni kanssa pussataan joskus kaverillisesti huulille hyvät yöt, vaikka kummatkin ollaan suhteessa (hän miehen ja mä naisen kanssa) ja kumppanit on täysin ok asian kanssa.

Vähän aikaa sitten nukuin naisparin kanssa samassa sängyssä yksi oli alasti ja kaksi muuta vain pikkarit päällä, mitä sitten? Mulla ei ole noita pussaamiani tai samassa sängyssä nukkuneita kaverinaisia kohtaan mitään seksuaalisia tai romanttisia tunteita, mutta tykkään pussailusta ja toisten läheisyydestä.

En kuitenkaan suostuisi olemaan fyysisesti tekemisissä kaverin kanssa, joka olisi ihastunut minuun tai tavoittelisi seksuaalista kokemusta, mutta kaveripusuja voin aina vaihtaa. Joskus 20-vuotiaana tuli tosin jopa kielareita vaihdettua kännissä samojen ihmisten kanssa, mutta asialle vain naureskeltiin aamuisin.

Vierailija
36/42 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen, mutta olenkin bi. Toisaalta tän kuullessaan parista kaverista kuoriutui bi curiouseja, vaikka heteroita käytännössä ovatkin. Mitä sitten? Yhden ystäväni kanssa pussataan joskus kaverillisesti huulille hyvät yöt, vaikka kummatkin ollaan suhteessa (hän miehen ja mä naisen kanssa) ja kumppanit on täysin ok asian kanssa.

Vähän aikaa sitten nukuin naisparin kanssa samassa sängyssä yksi oli alasti ja kaksi muuta vain pikkarit päällä, mitä sitten? Mulla ei ole noita pussaamiani tai samassa sängyssä nukkuneita kaverinaisia kohtaan mitään seksuaalisia tai romanttisia tunteita, mutta tykkään pussailusta ja toisten läheisyydestä.

En kuitenkaan suostuisi olemaan fyysisesti tekemisissä kaverin kanssa, joka olisi ihastunut minuun tai tavoittelisi seksuaalista kokemusta, mutta kaveripusuja voin aina vaihtaa. Joskus 20-vuotiaana tuli tosin jopa kielareita vaihdettua kännissä samojen ihmisten kanssa, mutta asialle vain naureskeltiin aamuisin.

No huh :s, tää kuulostaa jo vähän liian modernilta touhulta mulle, vaikka nuorehko nainen olen itekin.

Vierailija
37/42 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole suudellut enkä suutele.Hui hemmetti.

Vierailija
38/42 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus teininä pikkukännissä opettanut kaveria pussaamaan. Tai siis hän luuli olevansa huono suutelia niin kokeiltiin sitten että osaisin kertoa oliko todella. Pari vinkkiä annoin ja sitten suudeltiin uudestaan :D Mutta seilloin oltiin siis tyyliin 16 ja oltiin kahdestaan meillä kun vanhemmat oli reissussa eikä siitä mitään kuvia minnekkään jaettu. Tuossa ei myöskään ollut mitään seksuaalista kokeilun halua vaan ihan "opetustilanteesta" oli kyse :D Tuon jälkeen en ole suudellut naista

Vierailija
39/42 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eikä tee mieli. Villissä nuoruudessa olisin ehkä voinut sellaista tehdä, mutta eipä tullut tehtyä.

Vierailija
40/42 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :( Olette hulluja. En ole, enkä tajua, miksi sitäkin pitäisi päästä kokeilemeen? Asiassa ei taatusti ole mitään sen tärkeämpää koettavaa. Jos joku nainen haluaisi suudella minua saisi samantien haluta alkaa seurustella kanssani ja luvata rakastaa minua lopun elämäänsä, en todellakaan kaipaa mitään tyhmiä pusuja vailla mitään tarkoitusta. Ja koska minulla on mies, niin rakkauttaan osoittava nainen olisi vain hankala tähän tilanteeseen. Joten ei kiitos. Ihan ystäviä mieluummin vain ilman rakkautta, kokeilunhalua tai romantiikkaa.

N43

Just. Et koskaan ole halunnut pussailla tai harrastaa seksiä kenenkään kanssa ilman tarkoitusta olla loppuelämää yhdessä? 

Juu,seksi ei useimmille ole mikään harrastus,löytyy kyllä parempiakin tapoja harrastaa.