Onko siivoojan työ noloa?

Vierailija

Siis onko ihan säälittävää olla kouluttamaton ja sivistymätön siivooja? Itse siis olen siivoojana ja omen vielä todella nuori nainen. Pidän kuitenkin itseäni ihan älykkäänä vaikka olenkin "vain" siivooja.

Ja jos jotakuta kiinnostaa niin siivoojana olen sen takia ettei minusta ole koulunpenkillä istujaksi, henkinen terveys on ollut jo jonkin aikaa veitsenterällä.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Miksi olisi? Siivoojalla/laitoshuoltajalla on melko lailla tärkeä työ. Kyse ei ole vain viihtyisyydestä vaan myös hygienista. 

terv. yksi laikkari

Vierailija

On siivous noloa..itse siivosin joskus leipätyökseni ja siinä ei ole mitään hohdokasta..

mutta jos silkkaa laiskuuttasi menet helpoimman kautta niin voit syyttää vain itseäsi.

Vierailija

Minä olin aiemmin mielenterveysongelmien vuoksi kotona nukkumassa päivät pitkät, kaikki koulut jäi kesken. Nykyään olen siivooja eikä enää hävetä yhtään! Olen sentään töissä

Vierailija

Sivistymättömyys on noloa, oli missä työssä hyvänsä.

Siivoustyö on noloa surkean palkan vuoksi, jonka nostamiseksi ammattiliitto ei saa mitään aikaan.

Vierailija

No eibse työ itsessään ole noloa. Tärkeää työtä joka auttaa kaikkia. Mutta se toki on noloa, jos joku yli 25v sitä elääkseen vielä tekee. Kertoo kyllä paljon ihmisestä joka niin vanhana vielä siivoaa työkseen. Säälittäviä ihmisiä joiden elämässä ei sisältöä paljon voi olla, kun tavoitteet on niin matalalla.

Vierailija

Onhan se säälittävää, että et ole muuksi elämässäsi päässyt kuin pahaiseksi siivoojaksi. Tyhmähän sinä olet jo ihan sillä perusteella perus (ei mitenkään erityisen älykkään) korkeakoulutetun mielestä. Toki kun teet duunia muiden hyväksi nöyrästi ja ahkerasti sillä paskalla palkallasi, niin siitä voit saada jonkinlaista rajallista arvostusta.

T. sossupummi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en siivomaan menis kun sen verran paska palkka. Samat fyrkat saa sossusta.

Saman päätöksen tein. Tyhmä töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No eibse työ itsessään ole noloa. Tärkeää työtä joka auttaa kaikkia. Mutta se toki on noloa, jos joku yli 25v sitä elääkseen vielä tekee. Kertoo kyllä paljon ihmisestä joka niin vanhana vielä siivoaa työkseen. Säälittäviä ihmisiä joiden elämässä ei sisältöä paljon voi olla, kun tavoitteet on niin matalalla.

Lopetin hiljattain siivoustyöt jatkaakseni opiskeluja. Olen kolmekymppinen. Tähän mennessä minulla on suoritettuna ammattitutkinto (ei siivousalan) ja AMK-tutkinto. Välillä saan oman alan töitä, muut ajat moppailen lattioita. Eli tavoitteita ja kunnianhimoa on, ne vain valitettavasti suuntautuvat aloille missä ei nykyään riitä työtä.

Vierailija

Ei ole noloa, päinvastoin. Siivoojan työ on usein fyysisesti raskasta ja paljon pitää saada aikaan aikarajoitusten sisällä. Kyllä hukkuisi moni paikka kirjaimellisesti kakkaan, jos ei siivoousalan ammattilaisia olisi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat