Naiset kertokaapa millaisia vaikeuksia teillä on elämässänne joista ette usko miesten tietävän mitään
Ja miehet samoin vaikeuksista, joista ette usko naisilla olevan aavistustakaan.
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen suuttuu niin kysytään että onko kuukautiset. Jos mies suuttuu niin kukaan ei kysy kiristääkö pallit. Ehkä pitäisi?
Jos nainen suuttuu miehelle ja tönäisee kiukussa rinnukseen niin ihmetellään mitä mies on tehnyt. Jos mies tekee saman niin huudetaan kuorossa mulkkua ja naisten hakkaajaa.
Naiset ei varmaan usko sitä, että miten arvotonta on isänä oleminen. Kaikille pitää todistella olevansa hyvä isä, oletusarvoisesti sitä et ole. Äitiä pidetään automaattisesti parempana vanhempana ja hän saa tehdä vaikka mitä virheitä, mutta ei yhteiskunnan silmissä menetä arvostustaan. Isän toimintaa tarkastellaan monesti hyvinkin pitkäjänteisesti ja etsitään niitä virheitä.
Samoin myös miehenä olemisessa, oletusarvoisesti miehet on sikoja ja pettäjiä. Jos tulee ero, niin mies on yleensä se syyllinen siihen. Miehen viat nostetaan esille. Miehellä menee hyvin paljon energiaa ja aikaa siihen todisteluun, että on hyvä mies. Hyvin usein se turhauttaa, kun ei edes oma äiti tunnu luottavan.
Olen päässyt raiskaajalta karkuun 20-vuotiaana, enkä ilmoittanut tapahtuneesta poliisille. Olen siitä asti pelännyt yksin pimeällä liikkumista. Olin tuolloin lenkillä ja raiskaaja pysäytti minut pururadalla ja yritti viedä metsään. Onnekseni samaa pururataa pitkin tuli (laittomasti) mopo, jonka valoa raiskaaja pelästyi ja juoksi karkuun. Olen 161 cm pitkä, reilusti alle 50 kg painava nainen, enkä pystynyt tekemään yhtään mitään, kun kookas mies päätti käydä päälle. Haluaisin olla suurempikokoinen.
Olen joutunut näkemään itsensä paljastelijoita teinistä saakka, lenkkipoluilla ja uimarannoilla. Asuinpaikkakuntani on Tampere. Varmasti moni täällä asuvista tietää mm. Pispala-Pyynikin lenkkipolkujen ongelmista.
Paha raskauspahoinvointi ja synnytys. Toki näitä eivät voi oikein kuvitella sellaiset naisetkaan, jotka eivät ole kokeneet.
Olen puoliksi filippiiniläinen, aasialaisen näköinen ja kokoinen nainen.
Hintaani on kyselty mm. kaupan hyllyjen välissä, terveyskeskuksen odotusaulassa (!), rautatie- ja linja-autoasemalla, kuntosalilla, baareja en viitsi edes mainita.
Ihmettelen tämän ketjun kommenteissa useiden miesvihaa-hokevien miesten vähätteleviä ja mitätöiviä kommentteja naisten mainitsemia ongelmia kohtaan.
Millaisia kommentteja te pitäisitte sopivina ja hyväksyttävinä?
Näkisin erittäin mielelläni valokuvat kommentoivista miehistä, jotka puhuvat naisista hämmästyttävän halveksivasti ja nimittävät näitä genitaaleja käyttäen. Mistä te tulette? Millainen kasvatus ja koulutus teillä on? Miten te suhtaudutte äitiinne ja siskoihinne? Ovatko kaikki naiset mielestänne naurettavia ja ymmärtämättömiä "kurahaaroja"? Pahoittelen, että käytin kyseistä sanaa.
110, olen todella pahoillani saamastasi epäasiallisesta kohtelusta.
En jaksanut selata koko ketjua läpi, että onko tällästä vastaavaa jo sanottu.
Mutta miehet ei (ainakaan suurinosa(?) ehkä todella komeat ja parhaat vain) miten helppo naisten on saada "etjua" vain koska on hyvännäköinen nainen. Osittain nämä tietty kuuluu jonkinlaisiin käytöstapoihin mutta itse kyllä olen saanut paljon ekstraakin, viatonta hymyä väläyttämällä.
Miehet ei myöskään voi ymmärtää sitä järjetöntä "vihaa" naisilta naisille.
Pelkästään se että nainen on nähnyt sut ja tietää miltä näytät, saattaa aiheuttaa siinä sen reagtion että hän ei halua tutustua sinuun ja hän vihaa sinua jo etukäteen. Ite henkilökohtasesti jätän nää ihmiset omaan arvoon ja pyrin tulee sopivasti toimeen, mut ihan järjetöntä se viha, naljailu ja paskanpuhuminen sitten seläntakana :D ja auta armias jos vähääkään pistät hanttiin nii huhhuh :D
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Kommentoin kokemaani kohtelua 2000-luvun puolivälissä erään maakuntalehden lehtihaastattelun yhteydessä. Yllätyksekseni sain sen ansiosta vihaista törkypostia miehiltä, mm. raiskausuhkauksia siksi, että olin kertonut tulleeni ahdistelluksi. Se oli omituista.
En silloinkaan väittänyt että kaikki miehet ahdistelevat ja pitävät aasialaisia naisia kauppatavarana, mutta on miehiä, jotka niin tekevät. Minun mielestäni on oikeutettua sitä ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Kommentoin kokemaani kohtelua 2000-luvun puolivälissä erään maakuntalehden lehtihaastattelun yhteydessä. Yllätyksekseni sain sen ansiosta vihaista törkypostia miehiltä, mm. raiskausuhkauksia siksi, että olin kertonut tulleeni ahdistelluksi. Se oli omituista.
En silloinkaan väittänyt että kaikki miehet ahdistelevat ja pitävät aasialaisia naisia kauppatavarana, mutta on miehiä, jotka niin tekevät. Minun mielestäni on oikeutettua sitä ihmetellä.
Sinulle voi tulla shokkina, mutta aika moni suomalainen nainenkin pitää aasialaisen näköisiä huorina ja puhuu heistä todella halventavaan sävyyn. Nuo asenteet on aika syvällä joillakin.
Lapsettomuuden tuska. Kun miestä ei haluta -> liikaa stressiä..
Kenelläkään ei ole oikeutta kohdella sinua noin, 110 (ja 114).
Osalle (onneksi vain osalle) miehistä nainen on kauppatavaraa.
Todennäköisesti kyseiset miehet saavat seksiä vain rahalla.
Kuten sanoin, olen pahoillani ja toivon, että vältyt kommenteilta jatkossa.
Odotin bussipysäkillä, kun kohdalleni pysähtyi auto, jonka takapenkillä oli turvaistuimet. Kuljettaja halusi ostaa minulta seksiä. Olin juuri lähtenyt töistä pankin pääkonttorista ja olin matkalla kotiin. Olin jakkupuvussa ja siisti talvitakki päällä. Mielestäni tilanne oli todella nolo ja olin surullinen miettiessäni hänen vaimoaan ja lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikea on löytää miestä tai parisuhdetta, kun on neljän lapsen äiti ja "yh". Lasten isä lähti suoraan uuteen suhteeseen ja tyttökavereita on ollut eronkin jälkeen. En ole totaali yh: lapset on paljon myös isällään. Enkä kaipaa isähahmoa lapsilleni. Mutta olisi ihana saada taas hellyyttä ja rakkautta. Mies, jonka kanssa voisi käydä konserteissa, teatterissa, lenkillä jne. Lapset on jo kouluikäisiä ja minulla ei työn ja urheiluharrastusten lisäksi ole mitään sisältöä elämälleni.
Olen 36-vuotias, ihan tavallisen näoköinen urheilullinen suomalainen nainen. Teen töitä sairaanhoitajana. Neljä lasta on totaali turn off miehelle kuin miehelle.Usko pois kyllä me tiedetään kun teitä vältelläänkin :D
Miksi neljän lapsen isä on paremmassa asemassa?
Koska yleensä se ei ole niiden lasten lähihuoltaja.
Yhtä paljon ne lapset on isällään kuin minunkin luona. Hän vie harrastuksiin, osallistuu kuluihin ym. Kolme lapsista on ala-asteikäisiä ja yksi yläasteella. Eivät siis ole mitään vaippaikäisiä "huollettavia". Minulla olisi vaikka kuinka paljon aikaa tapailla ilman lapsia. En ole mikään baarikärpänen ja ehkä siksi minun on niin vaikea tutustua kehenkään. Tämmönen tuikitavallinen koti-ihminen, joka lukee kirjoja, kokkaa ja sisustaa. En usko, että eronneilla miehillä on näin vaikeaa löytää uutta parisuhdetta. Edes yksinhuoltajaisien.
Lukeminen, kokkailu ja sisustaminen ovat hyviä harrastuksia äitikandidaatille, mutta koska olet jo neljän äiti ja oletetetaan, ettei lisää lapsia olisi tarkoitus tehdä, niin mies tuskin innostuu harrastuksistasi. Jotain muuta mielenkiintoista pitäisi löytyä.
Se, kun on olemassa sellasia miehiä, jotka tykkää kyykyttää naisia, ihan tuntemattomia, julkisesti ihan vaan sen takia, että ne on naisia. Sellasen miehen tunnistaa katseesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet eivät ymmärrä, miten turhauttavaa on, että mies laukeaa liian nopeasti. Ja nyt siis puhun jostain alle minuutissa tulemisesta.
Nainen voi jatkaa senkin jälkeen, kun on saanut orgasmin. Mies ei voi yhdyntää jatkaa, ja jos ei viitsi/osaa muutoin tyydyttää naista, niin homma lopahtaa todellakin juuri maalisuoralla.Miehen on vaikeaa edes kuvitella, että nainen lähtisi vaikka keittiöön tekemään voikkaria itselleen kesken yhdynnän...ja pahimmilöaan kun tuota jatkuu vuosia, mies vielä kehtaa ihmetellä että "onko silla jotain hormonipuutosta, kun ei seksi enää huvita..." Joopa, vaimon vika tiätty...
Joo, eikä mieheen voi oikeastaan edes koskea lämmittelyvaiheessa, tai laukeaminen tapahtuu jo ekalla tönäsyllä, tai jopa käteen... Vaikka itse tulenkin nopeasti ja usein ehdin miehen mukaan, niin alkaa kyllä homma puuduttaa tässä vuosien saatossa. Joskus olisi kiva oikein pitkän kaavan kautta nautiskella ja miestäkin vähän kosketella, mutta kun ei niin ei. Olen kyllä itse joskus lopettanut session orgasmin saatuani, ihan vaan jotta mieskin tajuaisi ne lukuisat ja lukuisat kerrat, kun minä olen jäänyt ilman.
Ja mieshän tekee noin tahallaan? Oletko vähän tyhmä? Luuletko, että mies voi määritellä laukeamisensa kuin jonkin käden ojennuksen? "Nyt ojennan käden, eiku en vielä ojennakaan vaan pidän vielä koukussa"...
Kyllä orgasmin tulo on enemmän kuin aivastus, hiton vaikea sitä purskahdusta on pidättää.
Se että minua ei kuunnella töissä, puhutaan palavereissa päälle, vähätellään, osoitetaan puhe jollekin miespuoliselle asiantuntijalle. Olen blondi miesvaltaisella alalla, työpaikallani on 95% miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Se, kun on olemassa sellasia miehiä, jotka tykkää kyykyttää naisia, ihan tuntemattomia, julkisesti ihan vaan sen takia, että ne on naisia. Sellasen miehen tunnistaa katseesta.
Tuo varsinkaan ei ole sukupuoliriippuvainen. Kyykyttäviä narsistiämmiä on siinä missä miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo varsinkaan ei ole sukupuoliriippuvainen. Kyykyttäviä narsistiämmiä on siinä missä miehiäkin.
En tarkoittanut tällä parisuhteessa kyykyttäviä miehiä/naisia vaan sellaisia sovinnistisia kusipääukkoja, jotka kaupan kassajonossa, huoltoasemilla tai muulla julkisella paikalla huutavat, haukkuvat ja halveksivat naisia vain, koska se jostain syystä on heistä oikeutettua, koska tuntemattomat naiset eivät ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää ja surullista, että älyllisesti heikkolahjaiset ongelmamiehet mitätöivät naisten elämää.
Aiemmin hyvin älykäs, mutta muistisairautta sairastava 93-vuotias mies selittää kaikille, että hän haluaisi yksilahkeisen, pitkäsäärisen ja hyväkroppaisen naisen itselleen. Mietin hänenkin kohdallaan, että miehillä on todellakin illuusioita omasta ulkonäöstään ja haluttavuudestaan. Naisia koskeva kommentti on jo surkuhupaisa.
Muistisairaus on sairaus, niin miehellä kuin naisellakin. Oletkos koskaan kuullut muistisairaan naisen puheita? Voin vakuuttaa, että ihan samanlaisia puheita, munien kourimisia ja ehdotteluja tulee sieltäkin puolelta.
Apuhoitajamies
Miesvihassasi visualisoit olemattomia raiskauksia?