Naiset kertokaapa millaisia vaikeuksia teillä on elämässänne joista ette usko miesten tietävän mitään
Ja miehet samoin vaikeuksista, joista ette usko naisilla olevan aavistustakaan.
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet eivät ymmärrä, miten turhauttavaa on, että mies laukeaa liian nopeasti. Ja nyt siis puhun jostain alle minuutissa tulemisesta.
Nainen voi jatkaa senkin jälkeen, kun on saanut orgasmin. Mies ei voi yhdyntää jatkaa, ja jos ei viitsi/osaa muutoin tyydyttää naista, niin homma lopahtaa todellakin juuri maalisuoralla.Miehen on vaikeaa edes kuvitella, että nainen lähtisi vaikka keittiöön tekemään voikkaria itselleen kesken yhdynnän...ja pahimmilöaan kun tuota jatkuu vuosia, mies vielä kehtaa ihmetellä että "onko silla jotain hormonipuutosta, kun ei seksi enää huvita..." Joopa, vaimon vika tiätty...
Joo, eikä mieheen voi oikeastaan edes koskea lämmittelyvaiheessa, tai laukeaminen tapahtuu jo ekalla tönäsyllä, tai jopa käteen... Vaikka itse tulenkin nopeasti ja usein ehdin miehen mukaan, niin alkaa kyllä homma puuduttaa tässä vuosien saatossa. Joskus olisi kiva oikein pitkän kaavan kautta nautiskella ja miestäkin vähän kosketella, mutta kun ei niin ei. Olen kyllä itse joskus lopettanut session orgasmin saatuani, ihan vaan jotta mieskin tajuaisi ne lukuisat ja lukuisat kerrat, kun minä olen jäänyt ilman.
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä akkojen juttuja lukee ei kyllä tule kuin kyynel mieleen, miten ihmeessä olette selviytyneet hengissä ettekö hukkuneet kyyneliinne!
Eli kuten aiemminkin on tässä keskustelussa todettu, vähättely, ja tässä ihan esimerkin kera. Naisten ongelmat eivät ole kovin tärkeitä, naiset ovat tyhmiä, naiset valittavat turhista. Niin, ja sitten vielä sekin, että itkuhan on heikkoutta, nainen ei saa itkeä, mutta vielä vähemmän mies.
Se, että paino ei pysy itsestään alhaalla "normaalilla kotiruualla", vaan saa oikeasti vahtia eikä voi syödä joka pullaa jota mieli tekee. Jotkut miehet luulee, että pelkällä liian herkuttelun välttämisellä saa hoikan vartalon. Ja luulevat, että jos nainen on saanut pari kiloa pyöreyttä, on mässyttänyt suklaata ja sipsiä koko ajan. Eli siis miehet eivät ymmärrä miten helposti naisen vartalo kerää rasvaa ja että se energian tarve on aika pieni, etenkin jos on lyhyt nainen.
Ikävää ja surullista, että älyllisesti heikkolahjaiset ongelmamiehet mitätöivät naisten elämää.
Aiemmin hyvin älykäs, mutta muistisairautta sairastava 93-vuotias mies selittää kaikille, että hän haluaisi yksilahkeisen, pitkäsäärisen ja hyväkroppaisen naisen itselleen. Mietin hänenkin kohdallaan, että miehillä on todellakin illuusioita omasta ulkonäöstään ja haluttavuudestaan. Naisia koskeva kommentti on jo surkuhupaisa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on vaan sokeita sille, kun niille flirttailee. Sitten itketään kun ei saada huomiota. Hei pölvästi, me naiset flirttaillaan muilla tavoin kuin tarttumalla sua pakarasta, mikä ilmeisesti on miehille yleinen käsitys pienestä flirtistä...
Ei ne miehet pelkällä flirtillä mitään tee.
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikea on löytää miestä tai parisuhdetta, kun on neljän lapsen äiti ja "yh". Lasten isä lähti suoraan uuteen suhteeseen ja tyttökavereita on ollut eronkin jälkeen. En ole totaali yh: lapset on paljon myös isällään. Enkä kaipaa isähahmoa lapsilleni. Mutta olisi ihana saada taas hellyyttä ja rakkautta. Mies, jonka kanssa voisi käydä konserteissa, teatterissa, lenkillä jne. Lapset on jo kouluikäisiä ja minulla ei työn ja urheiluharrastusten lisäksi ole mitään sisältöä elämälleni.
Olen 36-vuotias, ihan tavallisen näköinen urheilullinen suomalainen nainen. Teen töitä sairaanhoitajana. Neljä lasta on totaali turn off miehelle kuin miehelle.
Olet saanut ainakin 4 kertaa enemmän seksiä kuin 10% miehistä tulee koskaan saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä akkojen juttuja lukee ei kyllä tule kuin kyynel mieleen, miten ihmeessä olette selviytyneet hengissä ettekö hukkuneet kyyneliinne!
Minulla taas tuli mieleen ketjusta kuinka hyvin asiat on suomalaisella naisella.
Ihan vertauksena olisi mielenkiintoista lukea jonkun muun maan naisten ongelmia, minkälaisia ongelmia perus intialainen nainen joutuu kohtaamaan elämänsä aikana.
Kaikki on suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Se, että paino ei pysy itsestään alhaalla "normaalilla kotiruualla", vaan saa oikeasti vahtia eikä voi syödä joka pullaa jota mieli tekee. Jotkut miehet luulee, että pelkällä liian herkuttelun välttämisellä saa hoikan vartalon. Ja luulevat, että jos nainen on saanut pari kiloa pyöreyttä, on mässyttänyt suklaata ja sipsiä koko ajan. Eli siis miehet eivät ymmärrä miten helposti naisen vartalo kerää rasvaa ja että se energian tarve on aika pieni, etenkin jos on lyhyt nainen.
Toisaalta taas monet naiset ei ymmärrä, että jonkun miehen ongelma voi oikeasti olla laihuus ja että sitä painoa ei oikeasti saa helposti nousemaan.
Nainen kirjoittaa palstalla: Äitini käy säännöllisesti siivoamassa veljeni luona, hän on suosikkikultapoika. Eipä käy minun, tyttären luona.
Nainen kirjoittaa palstalla: Äiti käy säännöllisesti siivoamassa luonani, vaikka olen hemmetti soikoon aikuinen nainen enkä ole pyytänyt! Ei se vaan veljeni luona käy hössöttämässä, mutta veli onkin mies, joka ei kai tarvitse mitään apua toisin kuin minä, avuton tytär!
Raiskatuksi joutumisen pelko nuorena naisena. Pelkäsin miehiä. Isä pelotteli, että miehet tahtovat naisilta lähinnä vain yhtä asiaa. Kavereinani ei teini-iässä ollut poikia, mistä syystä en tuntenut järkevän miehen mallia.
Töissä pelkäsin raiskausta kolmekymppisenä toisinaan niin paljon, että otin linkkarin taskuun, kun lähdin töihin - olin toimistotehtävissä, mutta miesten heittämä läppä oli välillä inhottavaa.
Kaikesta tuosta pääsi ainakin toistaiseksi, kun pääsi vaihdevuosiin. Jotain iloa niistäkin siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta taas monet naiset ei ymmärrä, että jonkun miehen ongelma voi oikeasti olla laihuus ja että sitä painoa ei oikeasti saa helposti nousemaan.
Miksi joku on alapeukuttanut tätä, minun ystävällä on tämä ongelma. Hirveetä kuittia kuullut ikänsä painostaan. Niin ihmeelliseltä kun se kuulostaakin joidenkin on vaikea saada painoa nousemaan ilman, että vaarantaa oman terveytensä kohtuuttomasti.
Kyllä mä kaikesta avaudun miehelle, jos jotain vaikeuksia on. ... paisi jostain eksien aiheuttamista traumoista ei tule puhuttua kuin joskus äärimmäisen harvoin, ehkä kerran tai pari olen maininnut.
Vierailija kirjoitti:
Raiskatuksi joutumisen pelko nuorena naisena. Pelkäsin miehiä. Isä pelotteli, että miehet tahtovat naisilta lähinnä vain yhtä asiaa. Kavereinani ei teini-iässä ollut poikia, mistä syystä en tuntenut järkevän miehen mallia.
Töissä pelkäsin raiskausta kolmekymppisenä toisinaan niin paljon, että otin linkkarin taskuun, kun lähdin töihin - olin toimistotehtävissä, mutta miesten heittämä läppä oli välillä inhottavaa.
Kaikesta tuosta pääsi ainakin toistaiseksi, kun pääsi vaihdevuosiin. Jotain iloa niistäkin siis.
Miehillä on taas jatkuva väkivallan uhka läsnä, sitä joutuu varomaan, toki turpaansaanti on eri juttu, mutta kyllä itse miehenä rasittaa joskus väkivalta, minunkin kimppuun käyty täysin syyttä monta kertaa, kerran olen saanut puukosta baarijonossa.
Ja en todellakaan ole provosoinut tai haastanut riitaa, ihan kuule voit olla omissa oloissa ja joku vain hyökkää kimppuusi, vaikka et ole sanonut edes mitään. Tämä väkivalta on muuten läsnä miehen elämässä pikkupojasta asti, tappelut alkaa jo ala -asteella.
*minua ahdisteltiin seksuaalisesti ensimmäisen kerran kun olin 6-vuotias (valkoinen mies, tuli kehumaan tissejä enkä päässyt pakoon kun "ajoi minut nurkkaan"
----> näitä on sitten riittänyt jälkeenpäin PALJON. Kyllä, traumat on jääny
*aivan järkyttävän kipeät ja invalidisoivat, niagaramaiset menkat
*endometrioosi
*joudun selittelemään lapsettomuutta paljon enemmän kuin (ikäiseni) mies
*miehet luulevat, että silmäni sijaitsevat tisseissäni
*vähättelyä sukupuoleni vuoksi
Seksuaalinen ahdistelu mainittiinkin jo. "Namusetiä", niin kuin niitä minun lapsuudessani kutsuttiin, alkaa pyöriä kimpussa kymmenen ikävuoden korvilla. Miehet eivät usko, miten paljon itsensäpaljastajia ja muita pervoja on, koska he harvoin joutuvat näiden uhreiksi. Osittain tästä johtunee myös se, että naiset keskimäärin suhtautuvat myönteisemmin maahanmuuttoon: monet miehet puhuvat ahdistelusta ikään kuin se olisi tyypillistä vain ulkomaalaisille. Naiset tietävät, etteivät suomalaiset ole tässä suhteessa sen parempia kuin muutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä miten roikun jatkuvasti määräaikaisena enkä saa ikinä vakituista työtä, vaikka lähiesimies käy säännöllisesti kehumaan minua ylemmälle johdolle. Vakkaripaikat menevät pelkän sukupuolen perusteella ilman tämän (hyvin spesifin) paikan työkokemusta oleville nuorille miehille, jotka hyvin usein ovat vielä niin pöllöjä ja ammattitaidottomia etteivät saa mitään tehtyä ainakaan oikein. Kiva toimia perehdyttäjänä...NOT. Näiden nuorten miesten ei myöskään tarvitse kuulla työkavereilta kommentteja painosta ja ulkonäöstä tai kaksimielisiä kommentteja mm. panemisesta.
Miehet eivät ehkä myöskään tajua, millaista on olla jatkuvan väkivallan uhan alla. Illalla ja yöllä yksin kulkiessa täytyy jatkuvasti olla varuillaan ja pitää jokaista miespuolista vastaantulijaa mahdollisena raiskaajana. En enää edes uskalla käydä pimeällä vuodenajalla iltalenkeillä, koska polkua ei ole valaistu kaikkialta ja siellä on tapahtunut päällekarkauksia.
Osta ase niin ei tarvitse pelätä illalla.
Naisten on vaikeampi edetä töissään omista ansioistaan huolimatta: http://www.hs.fi/tiede/a1447842746990
Se, että naiset ovat vastuussa kaikesta lapsiin liittyvästä riippumatta siitä, haluavatko he lapsia vai eivät. Naiset huolehtivat käytännössä yksin ehkäisystä, koska miesten ehkäisy ei saa aiheuttaa haittoja, toisin kuin naisten. Naiset huolehtivat myös ehkäisymättömyyden seurauksista. Mies ei joudu olemaan raskaana, synnyttämään, imettämään tai vaihtoehtoisesti tekemään aborttia. Myös kaikki sukupuolitaudit ovat huomattavasti tuhoisampia naisille. Miehet ovat täysin vapaamatkustajia tässä asiassa. Useimmiten se on lisäksi naisen työura, joka uhrataan lapsille, hyvin harvoin miehen.
Mieheni ihmetteli seurusteluaikana, miksi minulla oli aina kotiavaimet kädessä valmiina jo parkkipaikalla tai bussista poistuessamme. Tapa oli jäänyt sinkkuajoista. Hän oli hyvin hämmästynyt, että joutuuko naiset tosiaan pelkäämään niin paljon yksin liikkuessaan.