Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kertokaapa millaisia vaikeuksia teillä on elämässänne joista ette usko miesten tietävän mitään

Vierailija
18.11.2015 |

Ja miehet samoin vaikeuksista, joista ette usko naisilla olevan aavistustakaan.

Kommentit (238)

Vierailija
81/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että miehet ovat samalla tavalla hormonien ja tunnekuohujen heiteltävänä, että johonkin aikaan kuukaudesta kaikki itkettää, ja joskus ihastuu päättömästi johonkin mieheen eikä kuitenkaan voi mennä juttelemaan sille tai ehdottaa vaikka kahville menoa (kun taas mies voi ehdottaa ihan suoraan, ja vaikka vastaus olisi ei, niin mies ei olisi siitä millänsäkään, lähtisi vain iskemään seuraavaa naista).

Näin naisena täytyy sanoa, että enpä osaa minäkään samaistua tuohon tekstiin, kuulostaa ihan vieraalta.

Vierailija
82/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Jos nainen repii miehen vaatteita, se on enintäänkin pahoinpitely. Jos mies repii naisen vaatteita, tutkitaan raiskauksen yrityksenä.

Jos nainen käsittelee miehen sukuelimiä niin, että miehellä on kiputiloja vielä kuukausienkin päästä, se on vain pahoinpitely. Jos mies käyttää sormea nopeasti vaginassa, se on raiskaus.

Jos jossain on vain yksi pukuhuone, niin on miehen tehtävä joustaa ja mennä vessaan riisumaan ja pukeutumaan.

Jos nainen nautiskelee alaikäisen pojan kanssa, se ei juuri ikinä johda toimenpiteisiin.

Mies voi joutua ympärileikkauksen uhriksi.

Naisella on oikeus pahoinpidellä mies, jos naista pelottaa ja haukkua mies pelottavaksi, jos mies ei enää kiinnosta.

Raiskaus on huvittavaa jos se tapahtuu miehelle.

Miesten vahvuudet ovat tabu, mutta naisten vahvuudet eivät.

Naisen ei ikinä tarvitse elää ilman vastakkaisen sukupuolen kehuja.

Jos huippu-urheilijanainen on tavallista miestä parempi, on oikein pilkata ja naljailla asiasta tavallisille miehille. Huippu-urheilijamiestä ei sen sijaan saa käyttää naisten loukkaamiseen.

-Mies 29v + 1v-

Sä elät kyllä tosi kunnallisessa maailmassa, joku terapia voi olla paikallaan. Mitä sun lapsuudessaan tai nuoruudessasi on tapahtunut, että susta on tullut tommonen?

Ihan sellainen pieni huomautus, että miesten ympärileikkaaminen on pientä verrattuna siihen, miten maailmassa tyttöjä ja naisia silvotaan. Eli komppaan edellistä hae terapiaa ja tarkista faktat ennen ku avaudut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh.

Minä olen onnekas nainen.

En ole ikinä kokenut ahdistelua. Olen tuntenut mahtavia miehiä. Minua on kunnioitettu ihan ihmisenä eikä vaatetelineenä. Olen saanut kouluttautua mieleni mukaan, olen saanut edetä uralla tai olla etenemättä; miettikää, montako miesassistenttia tai -sihteeriä tunnette. Aivan, miehen pitää joko olla äijä-putkimies tai toimitusjohtaja.

Miehen tulee olla pitkä ja raamikas. Voi sinua miesparkaa, jos olet lyhyt ja hintelä. Tai kalju. Tai jos haluaisit harrastaa balettia, pitää joskus hametta ja itkeä vapaasti kun siltä tuntuu. Ei katsota hyvällä.

Minä voin pukeutua miten haluan, voin olla lyhyt tai pitkä, perinnöllistä miespuolista kaljuutta ei tietenkään ole.

Minun ei tarvitse olla kova tai röyhkeä tai kunnianhimoinen, mutta saan olla kaikkea tätä, jos haluan.

Voin elää sinkkuna ja lapsettomana eikä minua pidetä kummajaisena tai syrjäytyneenä peräkammarin poikana.

Saan olla kiinnostunut tekniikasta ja viskistä ja jääkiekosta, jos haluan. Minun ei oleteta olevan hulluna autoihin, porakoneisiin tai kaljaan.

En ikinä vaihtaisi sukupuoltani.

Minulla ei ole kuukautisongelmia, helmoissa roikkuvia kakaroita tai jännämiehiä elämää pilaamassa. Tulen ja menen miten haluan, missä haluan ja milloin haluan.

Eniten nautin siitä, että saan töiden jälkeen mennä omaan kotiini, ottaa kirjan käteen ja vaan olla.

Kärjistettyä, mutta näin. Nainen voi kyllä aika paljon tehdä itsekin oman elämänsä eteen. Ei tarvitse uhriutua tai jäädä vaivojensa kanssa vinkumaan.

Vierailija
84/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on vaan sokeita sille, kun niille flirttailee. Sitten itketään kun ei saada huomiota. Hei pölvästi, me naiset flirttaillaan muilla tavoin kuin tarttumalla sua pakarasta, mikä ilmeisesti on miehille yleinen käsitys pienestä flirtistä...

Ja sitten porataan vauva-palstalla, kun joku epätoivottu mies tulkitsi normaalin ystävällisen käytöksen flirtiksi. Helppoa saatana.

Vierailija
85/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva hässäkkä hormonien kanssa. Ensin murrosikä ja kuukautiset, sitten raskaudet ja synnytykset ja imetykset, sitten vaihdevuodet. Koko ajan on joku hemmetin poikkeustila kropassa päällä - tästä seuraa kipuja ja vaivoja ja pään hajoamista...

Vierailija
86/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten on vaikeampi edetä töissään omista ansioistaan huolimatta: http://www.hs.fi/tiede/a1447842746990

Nää on näitä. Ei siellä yhtään naista olisi jos ei sinne väen vängällä edes sitä yhtä saada. Tämän jälkeen keinotekoinen paine saada naisia mukaan luonnollisesti vähenee. Suurilla amerikkalaisilla teknoyhtiöillä esim. on satojen miljoonien ohjelmia joiden avulla pyritään saamaan lisää naisia mukaan ja todellakin kasvuyrittäjinä naiset alisuorittavat erittäin karmeasti. Olisi siis hyvä tunnistaa kuka niitä naisia esim. teknologian pariin pyrkii saamaan.

"Ainakin oma empiirinen kokemus sanoo, että naisia etsitään kissojen ja koirien kanssa johtoryhmiin, että näyttäisi paremmalta ulospäin. Sitten kun saadaan pari, niin sukupuoli ei ohjaa valintoja niin vahvasti."

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288360355933.html

"Naiset ovat itsekriittisiä. Omat asenteet ja ja kunnianhimon puute on merkittävin este uralla etenemiselle.

Näin todetaan Evan kyselyssä Huippua kohti - Näin naiset toimivat yritysten johtoryhmissä."

Luonto on järjestänyt asian niin, että miehen orgasmin jälkeen yhdyntä on ohitse ja samasta syystä miehen orgasmi pitää olla tarpeeksi herkällä jotta suvunjatkaminen onnistuu. Ei ole mahdollista, että miehillä olisi samanlainen ongelma kuin 10% naisista etteivät koskaan saa millään keinolla. Tällöin suvunjatkaminen on mahdotonta. Naiset orgasmilla ei lisääntymisen kannalta ole merkitystä. Tuliko tämä nyt selväksi?

Vierailija
87/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen paska ketju. Uhriulinaa mitättömistä asioista.

Kyllä huomaa , että suomalaisella naisella on kaikki asiat hyvin.

Vierailija
88/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen paska ketju. Uhriulinaa mitättömistä asioista.

Kyllä huomaa , että suomalaisella naisella on kaikki asiat hyvin.

Jos lähdetään sille tielle että unohdetaan oman yhteiskunnan ja yhteisön tilanne/vaikutus/konteksti, niin suomalaisilla miehillä menee verraten ihan helvetin hyvin.

Taidatpa olla aika yksinkertainen.

Vierailija
89/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaamiani ongelmia siksi, että olen mies:

- Väkivallan uhka ja satunnaisen väkivallan kohteeksi joutuminen: 3 kertaa ihan pyytämättä ja yllätyksenä olen saanut nyrkistä, kerran baarissa, kerran taksijonossa perjantai-iltana, kerran kotibileissä, lisäksi olen ainakin kymmenkunta kertaa joutunut väistämään tai jopa pakenemaan aggressiivisia (humalaisia) miehiä. Itse en ole käyttänyt väkivaltaa toista ihmistä kohtaan koskaan.

- Varusmiespalvelus koski tietysti vain yhtä osaa ja yhtä aikakautta elämässäni, mutta ei se silloin koettuna tuntunut ensinkään kivalta tai reilulta; puoli vuotta meni metsässä juostessa täysin hukkaan (opiskelupaikka olisi ollut odottamassa).

- Kivulias aamuerektio aina aika ajoin

- Seurustelukumppanin löytämisessä oli vaikeuksia eräässä vaiheessa elämääni (ujous, en uskaltanut lähestyä tai "iskeä" naisia).

- Sopivien, mukavien ja edes jotenkin omaa silmää miellyttävien vaatteiden löytäminen on ollut usein aika hankalaa, valikoimat on kyllä viimeisen 10-15 vuoden aikaan parantuneet

On miehenä olossa runsaasti hyviäkin puolia, mutta tulipahan mainittua osa ikävimmistä/ärsyttävimmistä.

Vierailija
90/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintsikan olkaimet valuu koko ajan.

Laita ne olkaimet menemään ristiin, ni loppuu se ongelma, näin voi pitää painijanselkä toppeja ilman että olkaimet näkyy. Ikinä en enää pitäisi normaalisti olkaimia.

Tolla konstilla saa kyllä niskat ja pään kipeäksi, kun olkaimet painaa ja estää verenkierron.

Vierailija
91/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, kun maito kastelee paidan, kun housuihin tipahtaa kanamunan kokoinen hyytymä+verta, kun on yksin vaikka on se mies ja lapsia, kun tisst turpoaa, niin, että vaatteet ei mahdu päälle ja niihin sattuu, kun raskauspahoinvointi kalvaa päivästä toiseen ja estää kaiken.

Vierailija
92/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen ahdistelu mainittiinkin jo. "Namusetiä", niin kuin niitä minun lapsuudessani kutsuttiin, alkaa pyöriä kimpussa kymmenen ikävuoden korvilla. Miehet eivät usko, miten paljon itsensäpaljastajia ja muita pervoja on, koska he harvoin joutuvat näiden uhreiksi. Osittain tästä johtunee myös se, että naiset keskimäärin suhtautuvat myönteisemmin maahanmuuttoon: monet miehet puhuvat ahdistelusta ikään kuin se olisi tyypillistä vain ulkomaalaisille. Naiset tietävät, etteivät suomalaiset ole tässä suhteessa sen parempia kuin muutkaan.

Kyllä minä ymmärrän, että pervoja löytyy, koska me pojatkin joudumme kohtaamaan heitä uimahalleissa ja ties missä. Lisäksi hämmästyisit, jos tietäisit kuinka yleistä on vanhempien täti-ihmisten ahdistelu ja sopimattomien puhuminen. Vanha nainen on minua käyttänyt hyväksi, kun olen ollut kännissä ja sammunut, olin tosi nuori, raiskaus taitaa olla oikeampi nimitys.

Minua ärsyttää näissä keskusteluissa kuinka monet naiset luulevat poikien ja miesten olevan immuneeja ahdistelulle, häirinälle ja muulle. Emme ole, mutta sensijaan elämme kulttuurissa jossa asiaa vähätellään ja se on tabu, eikä siitä kukaan suostu keskustelemaan sentakia te luulette että olemme sukupuolen takia jotenkin turvassa.

Vierailija
93/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeinen, naisiin kohdistuva syyttely. Siitä miehet eivät tiedä yhtään mitään.

Minun eksäni alkoi seurustella itseään 19 vuotta nuoremman naisen, oman oppilaansa kanssa, kun lapsemme olivat 7, 9 ja 13-vuotiaita. Jäin eron jälkeen lasten kanssa keskenäni ja mies sanoi, ettei pysty sitoutumaan lapsiviikonloppuihin, uusi naisystävä halusi keskittyä parisuhteeseen, eikä osannut olla lasten kanssa. He muuttivat Thaimaahan vuodeksi ja jäin yksin selvittelemään lasten surun, sukulaisten raivon ja uteliaiden kyselyt. 

Mies tuli reissultaan takaisin ilman nuorta naisystävää ja aloitti välittömästi uhriutumisen. Olin itsekäs, kun en ottanut häntä enää takaisin. Minulla ei ollut parisuhdetta ja mies pilkkasi, ettei keski-ikäistä kolmen lapsen yh:ta kukaan muu mies enää huoli, sillä perusteli että minun pitäisi ottaa hänet takaisin. Sai vanhempansa mukaan syyttelemään minua anteeksiantamattomuudesta. Kaikki oli vaikeaa, kun lapset vierastivat häntä ja se olikin yhtäkkiä minun vikani, kun en ollut valmis enää aloittamaan alusta ja ottamaan häntä uuteen kotiini asumaan.

Se kuran määrä jota sain pelkän yksinhuoltajuuden vuoksi niskaani, oli jotain uskomatonta. Miesten maine ei mene erosta pilalle ja lapsistaan itsensä tahallaan vieraannuttavatkin tekeytyvät vieraannuttamisen uhreiksi saadakseen sääliä. Loppupeleissä naista syytetään ihan kaikesta, oli eron syy mikä tahansa.

Vierailija
94/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vielä toinenkin mieleen. Nätti tyttö ei todellakaan saa isku yrityksiä oman ikäisiltä pojilta. Vanhat, oman isän ikäiset äijät kuolaa perään, mutta treffi seuraa ei todellakaan oman ikäisistä irtoa. Kännissä sit tullaan myöhemmin kertomaan, että "olin niin ihastunut suhun" mutta treffeille ei kukaan uskalla pyytää.

No, arvaa mitä?

Nuoria poikia ei yritä iskeä kukaan. Ei ne omanikäiset tytöt uskalla tulla iskemään, eikä tule myöskään ne oman äidin ikäiset.

Naiset saavat huomiota jo nuoresta alkaen ja on varaa valittaa, että kun "kuolataan perään". Miehet ovat jo nuoresta pojasta alkaen joutuneet miettimään, että "en taida kiinnostaa ketään, enkä kelpaa kenellekään".

Vierailija
95/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeinen, naisiin kohdistuva syyttely. Siitä miehet eivät tiedä yhtään mitään.

Minun eksäni alkoi seurustella itseään 19 vuotta nuoremman naisen, oman oppilaansa kanssa, kun lapsemme olivat 7, 9 ja 13-vuotiaita. Jäin eron jälkeen lasten kanssa keskenäni ja mies sanoi, ettei pysty sitoutumaan lapsiviikonloppuihin, uusi naisystävä halusi keskittyä parisuhteeseen, eikä osannut olla lasten kanssa. He muuttivat Thaimaahan vuodeksi ja jäin yksin selvittelemään lasten surun, sukulaisten raivon ja uteliaiden kyselyt. 

Mies tuli reissultaan takaisin ilman nuorta naisystävää ja aloitti välittömästi uhriutumisen. Olin itsekäs, kun en ottanut häntä enää takaisin. Minulla ei ollut parisuhdetta ja mies pilkkasi, ettei keski-ikäistä kolmen lapsen yh:ta kukaan muu mies enää huoli, sillä perusteli että minun pitäisi ottaa hänet takaisin. Sai vanhempansa mukaan syyttelemään minua anteeksiantamattomuudesta. Kaikki oli vaikeaa, kun lapset vierastivat häntä ja se olikin yhtäkkiä minun vikani, kun en ollut valmis enää aloittamaan alusta ja ottamaan häntä uuteen kotiini asumaan.

Se kuran määrä jota sain pelkän yksinhuoltajuuden vuoksi niskaani, oli jotain uskomatonta. Miesten maine ei mene erosta pilalle ja lapsistaan itsensä tahallaan vieraannuttavatkin tekeytyvät vieraannuttamisen uhreiksi saadakseen sääliä. Loppupeleissä naista syytetään ihan kaikesta, oli eron syy mikä tahansa.

toi on fakta. Yh-isä on edelleen sankari kaikkien silmissä, oli millainen Touko Tarkki tahansa, mut yh-äiti on "huora" ja "yhteiskunnan pohjasakkaa" vaikka eläisi kuin nunna. Mutta etä-äiti vasta onkin paha, jos tapaat äitinä lapsiasi kahtena viikonloppuna kuukaudessa olet sydämetön hirviö, joka ei edes ansaitse olla äiti. Etäisät saavat motkottaa elareista, mutta etä-äitien tulee vain hävetä olemassa oloaan. Sen sijaan etäisä, joka omasta tahdostaan haluaa tavata lapsia vain kaksi viikonloppua / kk on ihana ja osallistuva eroisä.

t. etä-äiti

Vierailija
96/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valinnut vapaaehtoisen lapsettomuuden, kuten veljenikin. Mutta meihin suhtaudutaan sukupuolemme takia ihan eri tavoin. Esim. veljestäni sukulaiset sanovat että on keskittynyt uraan, tai on ollut niin kranttu että kukaan ei ole hälle kelvannnut. Minulla on yhtä lailla akateeminen koulutus ja ura, mutta samojen sukulaisakkojen mielestä se ei ole ollenkaan vakavasti otettavaa, ja yksin olen koska minä en ole kelvannut kellekään: naurettava vanhapiika.

Vierailija
97/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vielä toinenkin mieleen. Nätti tyttö ei todellakaan saa isku yrityksiä oman ikäisiltä pojilta. Vanhat, oman isän ikäiset äijät kuolaa perään, mutta treffi seuraa ei todellakaan oman ikäisistä irtoa. Kännissä sit tullaan myöhemmin kertomaan, että "olin niin ihastunut suhun" mutta treffeille ei kukaan uskalla pyytää.

No, arvaa mitä?

Nuoria poikia ei yritä iskeä kukaan. Ei ne omanikäiset tytöt uskalla tulla iskemään, eikä tule myöskään ne oman äidin ikäiset.

Naiset saavat huomiota jo nuoresta alkaen ja on varaa valittaa, että kun "kuolataan perään". Miehet ovat jo nuoresta pojasta alkaen joutuneet miettimään, että "en taida kiinnostaa ketään, enkä kelpaa kenellekään".

Mutta sitten olemme me se toinen ääripää miehiä jotka saamme liikaa huomiota jo pikkupojasta asti ja kaikki se huomio, koskettelu ei ole imartelevaa, sen kokee lapsena hyvinkin ahdistavaksi.

Vierailija
98/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehillä on todellakin illuusioita omasta ulkonäöstään ja haluttavuudestaan.

Omaa haluttavuuttaan on mahdotonta arvioida. Ihmiset syttyy niin erilaisista asioista. "Illuusio" voi toki toimia myös toiseen suuntaan suuntaan ("ei mun kaltaisesta nahjuksesta kukaan jaksa innostua" ja sitten joku ihastuukin).

Vierailija
99/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh.

Minä olen onnekas nainen.

En ole ikinä kokenut ahdistelua. Olen tuntenut mahtavia miehiä. Minua on kunnioitettu ihan ihmisenä eikä vaatetelineenä. Olen saanut kouluttautua mieleni mukaan, olen saanut edetä uralla tai olla etenemättä; miettikää, montako miesassistenttia tai -sihteeriä tunnette. Aivan, miehen pitää joko olla äijä-putkimies tai toimitusjohtaja.

Miehen tulee olla pitkä ja raamikas. Voi sinua miesparkaa, jos olet lyhyt ja hintelä. Tai kalju. Tai jos haluaisit harrastaa balettia, pitää joskus hametta ja itkeä vapaasti kun siltä tuntuu. Ei katsota hyvällä.

Minä voin pukeutua miten haluan, voin olla lyhyt tai pitkä, perinnöllistä miespuolista kaljuutta ei tietenkään ole.

Minun ei tarvitse olla kova tai röyhkeä tai kunnianhimoinen, mutta saan olla kaikkea tätä, jos haluan.

Voin elää sinkkuna ja lapsettomana eikä minua pidetä kummajaisena tai syrjäytyneenä peräkammarin poikana.

Saan olla kiinnostunut tekniikasta ja viskistä ja jääkiekosta, jos haluan. Minun ei oleteta olevan hulluna autoihin, porakoneisiin tai kaljaan.

En ikinä vaihtaisi sukupuoltani.

Minulla ei ole kuukautisongelmia, helmoissa roikkuvia kakaroita tai jännämiehiä elämää pilaamassa. Tulen ja menen miten haluan, missä haluan ja milloin haluan.

Eniten nautin siitä, että saan töiden jälkeen mennä omaan kotiini, ottaa kirjan käteen ja vaan olla.

Kärjistettyä, mutta näin. Nainen voi kyllä aika paljon tehdä itsekin oman elämänsä eteen. Ei tarvitse uhriutua tai jäädä vaivojensa kanssa vinkumaan.

Asiaa!

Vierailija
100/238 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikea on löytää miestä tai parisuhdetta, kun on neljän lapsen äiti ja "yh". Lasten isä lähti suoraan uuteen suhteeseen ja tyttökavereita on ollut eronkin jälkeen. En ole totaali yh: lapset on paljon myös isällään. Enkä kaipaa isähahmoa lapsilleni. Mutta olisi ihana saada taas hellyyttä ja rakkautta. Mies, jonka kanssa voisi käydä konserteissa, teatterissa, lenkillä jne. Lapset on jo kouluikäisiä ja minulla ei työn ja urheiluharrastusten lisäksi ole mitään sisältöä elämälleni.

Olen 36-vuotias, ihan tavallisen näköinen urheilullinen suomalainen nainen. Teen töitä sairaanhoitajana. Neljä lasta on totaali turn off miehelle kuin miehelle.

Neljän lapsen yh-isä olisi varmaan kuuminta hottia! Joka nainen haluaisi miehen jolla on katras lapsia jaloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi