Miksi jotkut tekevät lapsia joulukuulle?

Vierailija

Lähisuvussani on nyt 6 alle 3v lasta jotka ovat syntyneet joulukuussa. Eivätkö heidän vanhemmat kykene edes senverran ajattelemaan kuinka heikossa asemassa lapsensa ovat kouluun mennessä kun vieressä istuu 2 päivää vajaa vuoden vanhempi tammikuun lapsi? useampi näistä on vielä keskosia tai muuten etuajassa syntyneitä ja ainakin vielä tässä n.3v iässä selvästi kehityksestä jäljessä muihin ikäisiksiin (hitaasti kävelemään lähteneitä ja puhua eivät juuri osaa). Ovat vielä isojen perheiden lapsia joten lapsen saanti ongelmistakaan ei voi olla kyse kun lapsia tulee vuoden pari välein. Todella vastuutonta ajattelua vanhemmilta.

Sivut

Kommentit (73)

Vierailija

Siis mistä on useampi keskosia? Joulukuussa syntyneistä vai? Taidat itse olla vähän jälkeenjäänyt kun kirjoitat noin sekavasti ja väärin.

Vierailija

Ihan samaa mieltä! Kannattaisi vaan äitien hedelmöittyä toukokuussa ja muistaa pitää jalat ristissä ja kohdunsuu supussa tammikuuhun ettei lapsi putkahda etuaikaan maailmaan! Törkeää synnyttää keskonen jos synttärit sattuvat joulukuulle!!

Vierailija

Nämä asiat ovat niin yksilöllisiä. Moni ekaluokkalainen loppuvuoden lapsi voi olla paljon älykkäämpi ja osaavampi kuin alkuvuoden lapsi. Ja koulun alkua voi lykätä vuodella jos tosiaan tilanne on se ettei lapsi vielä koulussa pärjäisi.

Vierailija

Kannattaa ennemminkin valita se lapsen siittäjä niin, että lapsesta tulee mahdollisimman älykäs. Syntymäkuukaudella ei ole nimittäin mitään tekemistä älykkyyden kanssa, geeniperimällä sen sijaan on.

Mutta sun tapauksessa sekään ei valitettavasti olisi auttanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mistä on useampi keskosia? Joulukuussa syntyneistä vai? Taidat itse olla vähän jälkeenjäänyt kun kirjoitat noin sekavasti ja väärin.

Mitä sekavaa tuossa on? Jos puhutaan joulukuussa syntyneistä lapsista niin sillonhan he ovat joulukuussa syntyneitä. ap

Vierailija

Jaa että syntyivät joulukuussa keskosina? Eli oli "tähdätty" tammikuuhun. Kiva että sulla on käytössäsi taikaspermaa ja -munasoluja, jotka toimivat tasan silloin kun sinä tahdot.

Vierailija

Niinpä, ap! Minulla ja miehelläni on tarkat yritysajat, koska haluamme vain tietyn horoskooppimerkin omaavia lapsia, vain kaksi merkkiä on meille sopivia. Seitsemättä vuotta yritämme. Kerran tein abortin, kun kumi petti väärään aikaan, lapsesta olisi tullut silloin skorpioni ja se ei käy päinsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä sekavaa tuossa on? Jos puhutaan joulukuussa syntyneistä lapsista niin sillonhan he ovat joulukuussa syntyneitä. ap

Itse jäin ihmettelemään ihan samaa kuin ylempikin. Aloituksesta saa sen kuvan, että väittäisit useampien joulukuussa syntyneiden lasten olevan keskosia.

Vierailija

Meillä oli tosi vaikeeta saada lasta ja yritykseen meni yli kaks vuotta. Eipä paljoa laskeskeltu, millon lapsen olis hyvä syntyä. Loppujenlopuksi la oli helmikuussa, mutta poika päätti syntyä jo joulukuussa.

Seuraavan lapsen (jos koskaan sellaista saadaan) haluaisin syntyvän keväällä/ kesällä, mutta se ei liity mitenkään koulunkäyntiin tai mihinkään sellaiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jeesuskin syntyi joulukuussa! 

Niinpä! Enkä usko, että Jeesus oli eskarissa mikään jälkeenjäänyt vajakki tai muita kömpelömpi motorisilta taidoiltaan. Kyllä nämä on enemmän yksilöllisiä luonnekohtaisia eroja kuin syntymäkuukaudesta riippuvia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat