Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, kun painonpudotus näkyy eniten kasvoissa!

Vierailija

Mulla on hoikat kasvot, mutta allit, pömppis ja isot reidet. (Oon käynyt salilla 6kk pt:n opastuksella, ja ongelmakohtiin on yritetty tehdä muutosta)

Haluaisin pudottaa vielä painoa, varsinkin kun alleissa on silkkaa läskiä, mutta kaikki paino lähtee kasvoista! Näytän jo todella lommoposkiselta! Parin kilon päästä näytän varmaan meta-narkkarilta.

Ärsyttävää. Fläsää kropassa ja en voi laihduttaa, koska kasvot muuttuu liian luikuiksi.
(Ja se fläsä täytyy laihduttaa, läski ei muutu lihakseksi, se lihas kasvaa läskin alla)

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla oli ihan sama kun laihdutin. Rypistyin kasvoista ja tuli lommoposket. Päätin että viihdyn nyt hieman tuhdinpana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ihan sama kun laihdutin. Rypistyin kasvoista ja tuli lommoposket. Päätin että viihdyn nyt hieman tuhdinpana.

Mä en oo rypistynyt lainkaan, mut posket on jo kamalat lommot :/

Vierailija

Minulla puolestaan on luonnostaan pyöreät kasvot. Laihdutin ja mites kävi kasvoille... No, poskista tuli inhottavan roikkuvat. Todella rumaa. Tosin ajan kuluessa kasvot kiinteytyivät aika hyvin. Kävin myös kasvojen lymfahoidossa ja se auttoi todella paljon. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat