Paypal-tilisiirto onnistui!

Vierailija

Pari päivää sitten kyselin täällä tietoja, miten siirretään verkkopankista rahaa paypal-tilille. Lupasin tulla kertomaan tänne, mikäli tilisiirto onnistuisi. No, se onnistui, vaikka säädin ihan itse kaiken ohjeista piittaamatta.

Netistä löytämäni paypal-ohjeet osoittautuivat tarpeettoman monimutkaisiksi. Ohjeessa olisi vain pitänyt sanoa, että Paypal-tililtäsi saat Paypal-tilinumeron – sitten vain käyt verkkopankissa maksamassa haluamasi summan siihen tilinumeroon, kuin laskua maksaisit. Jos ohje olisi ollut näin yksinkertainen, minulla ei olisi ollut mitään ongelmia sen ymmärtämisessä.

Mutta ohjeissa puhuttiin "pankin linkittämisestä", "Paypalin kirjaamisesta saajaluetteloon (täysin turha työvaihe)", "pankkikonttorissa käymisestä ja pankin ohjeiden seuraamisesta (tarpeetonta)", "Transfer ID:n välttämättömyydestä (tältä osin ohje oli vanhentunut, jo parin vuoden ajan)"...

Olisin itse osannut laatia paremmat ohjeet, vaikka minulla on diagnosoitu aivovamma :)

Kommentit (4)

Vierailija

No sähän voisit laatia ne. Mä luulin että siellä siirrossa tuli joku ilmoitus että vaaditaan sitä id:tä.
t. Se tunari joka sulle yritti linkittää ja neuvoa kun muitakaan ei vielä näkynyt vastaamassa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sähän voisit laatia ne. Mä luulin että siellä siirrossa tuli joku ilmoitus että vaaditaan sitä id:tä.
t. Se tunari joka sulle yritti linkittää ja neuvoa kun muitakaan ei vielä näkynyt vastaamassa

Ehkä rupean ohjeiden laatimisen ammattilaiseksi :D Kiitos kuitenkin huomaavaisuudestasi :)

T.ap.

Vierailija

En lukenut eilistä ketjua, mutta itsekin olen muutaman kerran tuskastellut PayPal-ohjeiden kanssa, joten hienoa, että sait onnistumaan tuon tilisiirron ja vielä noin helposti! Hirveän monimutkaisesti siellä on kaikki selitetty ja vaikka pidän itseäni ihan kielitaitoisena ihmisenä, en ymmärtänyt kaikkia ohjeita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat