Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä koira tässä on haudattuna? Ilmainen kasvohoito.

Vierailija
16.11.2015 |

Minulle soitettiin viimbe viikolla ja tarjottiin ilmaista kasvohoitoa. Kuulemma joku uusi yritys. Vakuutettiin sen olevan ilmainen eikä sido mihinkään.
Mikä tässä yhtälössä mättää? Mikä koira haudattuna?

Kommentit (205)

Vierailija
141/205 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä mennä toista kertaa eikä maksaa olemattomista. On muitakin kutsuun haksahtaneita. Ei järkevä ihminen haksahda, mutta shokissa voi haksahtaa. Toiminta erittäin manipuloivaa ja ovelasti suunniteltu. Unelmia myydään kauppakirjalla ja tuhansien osamaksusopimusta vuosiksi KAUPPAKIRJALLA. Järjetöntä, ei luulisi, että Suomessa voisi tällaista tapahtua muka laillisesti!

Vierailija
142/205 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ammattilaiset" EIVÄT ole ammattilaisia. Töihin pääsee kuka tahansa, perehdytys käydään viikossa, sen jälkeen saadaan jo asiakkaita ja pitää osata repliikit ulkoa. Kyllä, repliikit. Teksti harjoitellaan ulkoa tai muuten siitä saadaan huutoa ja ollaan kusessa.

Potkut saa jos ei saa myyntejä. Karua. Henkilökunta vaihtuu jatkuvasti.

Tuotteet ovat hyviä muttei todellakaan hintansa arvoisia.

Älkää menkö. Oikeesti.

Tai jos menette, valmistautukaa paskanjauhantaan ja kiusaamiseen. Siellä arvostellaan toisen ulkonäköä, tottakai ikääntyvän iho ei ole enään superkaunis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/205 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään puhelun ja kutsun tähän kasvohoitoon. Kyllä näiden kirjoitusten perusteella perun tuon ajan.

Vierailija
144/205 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on uusi rundi käynnissä, koska tänään sain puhelun tästä puljusta. NImi on vaihtunut Ainolaksi?

Kuulosti liian hyvältä ollakseen totta, mutta onneksi sain kieltäydyttä, kun valehtelin asuvani eri kaupungissa. Ja googletuksen jälkeen olen ihan tyytyväinen, etten mennyt mukaan. 

Vierailija
145/205 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desheli on päässyt otsikoihin muuallakin maailmassa.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14089918/desheli-ilmainen-kasvohoito ja erityisesti kommentti: 21.1.2017 19:04

Vierailija
147/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tollasessa.

Joo, hoito oli ilmainen mutta se tuotteiden kauppaaminen!

Sanoivat vielä että : "Eikö kalliimpi ole aina parempi"

Tämä paikka on lehtitietojen mukaan tutkinnassa. Ja hyvä niin.

Vierailija
148/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan menee tuohon halpaan?! :D Ilmainen kasvohoito ilman mitään velvoitteita, joopa joo. Tietääkö kukaan edes mitä aineita tuossa "kasvohoidossa" käytetään? Ja älkää nyt hemmetissä jaelko tuttujenne yhteystietoja joillekin huijareille.

Näköjään turhan helppoa kaupitella törkeän ylihintaista sontaa idiooteille. Opetelkaa nyt vähän lukemaan niitä kosmetiikkapurkkien inci-listoja,  tiedätte sitten paremmin mitä kannattaa ostaa ja mitä ei.

Vierailija
149/205 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä otin ja kävin. Ensin puhutaan n. 40 minuuttia, josta 20 minuuttia kerrotaan miksi omat käyttämäni kasvojenhoitotuotteet vain haittaavat ihoani ja miten käyttämäni tuotteet jotka ovat apteekkituotteita ovat huonoja ja niiden molekyylit ovat liian suuria tehdäkseen iholleni hyvää. Sitten minulle vakuutettiin ettei tuotteissa ole alkoholia, mutta katsoin purkkien lappusia, ja olihan siellä sitä, paria erilaistakin. Tämän jälkeen minulle suositeltiin, että ostaisin 16-18 kertaa hoitokerrat, joilla takuu. Vain hintaan 2190 EUR vain käyntipäivänä. Muulloin liki 2600 EUR. Itse kasvohoito kesti 20 minuuuttia ("kasvohoito") jossa silmiä ei puhdistettu, ei liioin silmänalusia. Hierottiin naamaan 5 kertaa eri mömmöjä, ja laitettiin silmien alle jotakin joka vaalentaa 10:ssä sekunnissa tummia silmänalusia. Naama tuntui kipsivalokselta ja väittivät peilin edessä hoidin jälkeen että ihollani olleet pienet epätasaisuudet olivat mennyttä. varmasti, olihan siihen levitetty "hoitojen jälkeen" 3 kerrosta eri ainetta. Naama punotti, illalla kirveli senkin jälkeen kun olin vedellä huuhtomut kerrokset pois ja laittanut kosteuttavan yövoiteen. Eli on koira haudattuna, ellei peräti lauma. En voi suositella; olen käynyt eri hoitoloissa (mm. All Senses Leppävaara, Fresh up aikoinaan) ja siellä oli ammattimaista toimintaa, mitään ei tuputettu, ei liioin kerrottu että kuinka omat tuotteet ovat kelvottomia. 

Vierailija
150/205 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. 

Vierailija
151/205 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään "ilmaisessa kasvohoidossa ja kauneuskonsultoinnissa. Tapaamisen aikana kauneuskonsultti esittelee myös muita hoidossa käytettäviä tuotteita." 

Ei ollut kasvohoitoa, vain 55min esitelmä, mitä ikääntyville kasvoilleni voi ja pitää tehdä ja 2min pit. parin tuotteen sively kasvoilleni.  

Olin kysynyt etukäteen, kuinka pitkä kasvohoito on.

Markkinointikeino täysin harhaanjohtava ja  jätti ikävän tunteen, joten en aio mennä ko. paikkaan,  vaikka itse asiassa etsin juuri hyvää paikkaa, jossa saisi sarjahoitoja. 

Tajusin heidän etsivän uusia asiakkaita, joten uskoin ensimmäisen kerran olevan jonkinlainen työnäyte hoidoista ja palvelusta.

Ymmärrän, että ei ole "ilmaisia lounaita", mutta odotin vähän enemmän kuin mitä sain, täyttä ajanhukkaa!!!! 

Vierailija
152/205 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista tuotteista säilöntäaineena käytetyt methylisothiazolinone ja methylchloroisothiazolinone. Superallergisoivat säilöntäaineet, joiden käytön EU kielsi viime vuonna kaikessa iholle tai hiuksiin jäävässä kosmetiikassa, poishuuhdeltavissa saa vielä valitettavasti käyttää. Todennäköiset herkistäjät. Kävin tänään ko. Paikassa koehoidossa, ja nykyisessä sarjassaan Mere tms. Oli ainakin kuorinta-aineessa tuo ainesosapari. En ostanut mitään 😊

Vierailija
153/205 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä soiteltu mulle nyt jatkuvasti, en ole esittäytymistä pidemmälle kuunnellut löpinöitä luettuani nämä nettikeskustelut.

154/205 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko beagle, labi, seropi tai vaikka mäyris

Vierailija
155/205 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten ihana tuo ”entisen työntekijän” kertomus! Asiakkaat ihan itkivät ilosta kun saivat maksa itsensä kipeäksi. Ja kutsuivat perhejuhliin. Ja halailivatkin, ja vielä kerran, itkivät ilosta!!!

Vierailija
156/205 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijariklinikka se AInola on. Katsokaa tästä:

https://kuluttaja.fi/artikkelit/kauneusklinikka-toimi-lainvastaisesti/

...sitäpaitsi soittavat häiriköintipuheluita numerosta 040 940 1303, joissa ei kukaan sano mitään.  Ja jos takaisin soittaa tule ilmoitus että "numero ei ole käytössä".

Ilmiselvää phishingiä eli kalastelua, yrittävät vaan tsekata että onko otollisia huijattavia eri58 puhelinyhteyksien päässä.

Vierailija
157/205 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen tuotteisiin. Ehdottomasti suosittelen kokeilemaan. He antavat oikeasti takuun tuotteiden tehokkuudesta ja joka kuukausi käyn ilmaisessa ihoanalyysissä, mikä osoittaa tuotteiden toimivuuden ja muutokset ihossani.

Muutama viikko sitten oli iso arttikkeli jossa ihotautilääkäri kertoi totuuden kasvojen ihon hoidosta, millään rasvoilla eikä seerumeilla ole mitään vaikutusta, ihan turhaa rahan haaskausta. Kenellä on rasvainen ja epäpuhdas iho, niin tärkeää on puhdistaa ja kosteuttaa ihoa huolellisesti mutta kaikki ihmetökötit ei siihenkään ihotyyppiin vaikuta.

Vierailija
158/205 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja sitten ne vielä rekrytoivat nuoria tyttöjä jopa Työkkärin rekrytilaisuuksien kautta ja opettavat heitä huijaamaan asiakkaitaan:

http://toimistot.te-palvelut.fi/kaikki-tapahtumat?p_p_id=8&_8_struts_ac…

(tässä arkistoitu versio, jos linkki sattuisi häviämään: https://archive.is/sFBOb)

Vierailija
159/205 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä valitettavasti on monikin haksahtanut ja nyt niitä valituksia on pilvin pimein kuluttaja-asiamiehellä selvityksessä

Vierailija
160/205 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa 3.4-18 kyseiseen hoitoon. Kyselin aika laajasti mitä se tarkoittaa ja onko varmaa että mikään ei todellakaan maksa. Heidän tarkoituksenaan on levittää sanaa, eli markkinoida tuotteita joita käyttävät sekä tehdä yritystään tunnetuksi. Moneen kertaan korostivat sitä että mihinkään Ei sitoudu jos tulee ottamaan ilmaisen ihon hoidon.

Käsitin että hoitosarja jota käyttävät soveltuu parhaiten vanhenevalle iholle. On kuulemma vain yli 35- vuotiaille. Kun kerroin olevani 69 v. sanoi soittaja että olen ihanteellinen asiakas, hoito näkyy kuulemma paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi