Mikä koira tässä on haudattuna? Ilmainen kasvohoito.
Minulle soitettiin viimbe viikolla ja tarjottiin ilmaista kasvohoitoa. Kuulemma joku uusi yritys. Vakuutettiin sen olevan ilmainen eikä sido mihinkään.
Mikä tässä yhtälössä mättää? Mikä koira haudattuna?
Kommentit (205)
Mulle soitettiin äsken (7.2018) ja tarjottiin tätä. Sanoin että olen lukenut tästä netistä ja että en ole kiinnostunut kalliista purnukoista. Kuulema monen tuhannen euron settiä ei enään ole vaan nyt on kyse ”keskihintaisista” tuotteista. Mikä sit se keskihinta on? Kuulema alkaen 10€.... noh, en mennyt koska ei kiinnosta mutta olis kiva kuulla millä hintaan ne purnukat nykyään 2018 myydään. :)
040 940 1186 Tästä numerosta soitettiin
Pyramiidipaskaa nämä kasvo ja jalkahoidot, joita tarkoilevat ihan vatalliset ihmiset, jotka eivät ole edes koulutettuja niitä antamaan. Pthui!
https://offerilla.com/ sivustolta löytyy Ainolan kkauneusklinikan tarjous tästä ilmaisesta "myyntiesittelystä" ja se maksaa 15 euroa - normaalisti mukamas enemmän. Nyt siis ei enää ilmainen vaan ehkä halpa tarjous houkuttaa enemmän. Ois kiva kuulla jos joku on käynyt. Tätä farssia oon seurannut kun ite aikoinaan kävin siellä toki ostamatta niitä tuotteita.
Ei nää mitään kasvohoitoja tee vaan myyvät 'omia' tuotteitaan ja palveluita tyhmille naisille!
En suosittele! olkaa varovaisia ja 'ilmaisia lounaista ei ole' m' halusin näiden kommentien jälkeen kuitenkin käydä siellä millaista siellä oikeasti on.
Noh siellä mut otti vastaa kevään ylioppilas 19 v nainen, mä luulin että hän on kosmotologi mutta sanoi olevansa kevään ylioppilas ja on käynny pari kuukautta Ainolan järjestämä koulutus. Nää ei paljon kauneudesta tietävät vaan heidän palkkaa on provisio palkkaa ja heidän pitää saada myytyä pakettia tyhmille naisille. Heidän tuotteet ei eroa ruokakaupan tuotteista ja laitteet millä ne tekee ei edes näytetty. Kävi sääliksi ja snain lopuksi nuorelle naiselle miltä sinusta tuntuu huijata ja provisoida tuoteita naiselle mitä sä itse et käytä etkä usko niihin? Paukutin ovea ja lähdin!
I actually was there yesterday 29.9. I also had a call a week ago for free facial 🤔. I was wondering tmwhere did they got my number but I didnt bother to ask aboit it. Before I booked my time, I ask if how much was the facial normaly, the girl on the phone doesnt know?😣 But anyway I booked a time and went there. It was all shit! You know right away when I came in the girl was only talking and selling me the package, when it should be facial 😂. I was told on the phone that the whe process will take about 1h but actually took only 5min and those talking talking and talking was 30min or more 😅. Please guys, do nkt go there, its a waste of time. 🙄
I actually was there yesterday 29.9. I also had a call a week ago for free facial 🤔. I was wondering where did they got my number but I didnt bother to ask aboit it. Before I booked my time, I ask if how much was the facial normaly, the girl on the phone doesnt know?😣 But anyway I booked a time and went there. It was all shit! You know right away when I came in the girl was only talking and selling me the package, when it should be facial 😂. I was told on the phone that the the process will take about 1h but actually took only 5min and those talking talking and talking was 30min or more 😅. Please guys, do not go there, its a waste of time. 🙄
Joo olin tälläisessä. Muka joku oli antanut yhteystietoni. No mainosta ja tuotteiden myyntiyritystä. Olin siinä jonkun vajaan tunnin kun se hieroi jotain naamaani ja sitten alkoi hoitojen tyrkytys. Hinnat oli hirveitä :D
Lopuksi piti antaa jotain yhteystietoja joille taas voisivat soittaa ja pyytää ilmaiseen markkinatapahtumaan
Voihan sinnen menä kunhan etukäteen psyykkää itsensä olemaan naama peruslukemilla ja sanomaan että "palaa asiaan kun vaikka nyt miettii " Ja kävelee ulos.
Voi tietty myös ostaa niitä tonnin hoitoja jos on ylimäärästä hirveesti
Säälittää ne provisiopalkalla tytötä tekevät muka kasvohoitajat jotka siinä yrittää myydä niitä hoitoja ja tuotteita. Pakko tietysti hymyillä ja muka tehdä jotain hoitoa kun samalla koko ajan vetuttaa kun taaskaan tuo eukko ei kuitenka osta mitään
Mulle soitettiin tuolta, mutta kun sanoin soittavani perään ja varaavani myöhemmin aikani, sanoivat että niin ei voi tehdä eikä heille valitettavasti voi soittaa.
En palannut asiaan ..
Joo ihmettelin itsekkin kuka minua on sinne suositellut koska kukaan tuttu ei ole kertonut. Ilmeisemmin siis sekin valhetta ja etsivät tietoja jostain rekistereistä.
Tänään soitettiin mulle tuolta Kluuvin kauppakeskuksen kauneushoitolasta, ja sanoin heti että ei kiinnosta. Sieltä sitten hoonolla soomella puhuva soittaja ihmetteli että miten ei muka kiinnosta. Numero meni mustalle listalle. Toivottavasti eivät saa ketään huijattua.
Minulle soitettiin myös , kun sanoin, että voinhan soittaa takaisin kun olen miettinyt asiaa. Ei käynyt... silloin ajattelin , että onpa outo meininki. Laitoin numeron estoon. Nyt toissapäivänä soitettiin taas toisesta numerosta :D sanottiin , että ilmainen kasvohoito ja ei velvoita mihinkään. Sanoin , että minulla on oma kosmetologi kuitenkin soittaja jankutti aina vain että joo ilmainen .. sanoin uudestaan että ON OMA KOSMETOLOGi silloin hän uskoi. Todella outo ’kauneusalan firma’ teen ilmoituksen jos vielä tulee Ainolasta soitto.
Sama homma jatkuu nyt vaan käytössä numero 044 934 2486. Itselle tänään kaupattiin ”ilmaista kasvohoitoa”
Paikkaa pitää välttää, kuluttajaviranomainenkin on puuttunut firman toimintaan mutta jatkaa hommaansa. Eli menet”ilmaiseen” hoitoon ja jäät jumiin keskenkaiken myyntipuheeseen voiteet naamassa ja makuulla. Peruuttaa et voi, jos allekirjoitat jotain ja on järkyn kallis 3kk paketti jotain voiteita jotka ei edes riitä 3kk.
Pakkomyyntiä siis.
Lukekaa tästä ja välttäkää kuin koronaa!
https://kuluttaja.fi/artikkelit/kauneusklinikka-toimi-lainvastaisesti/
Tässä tuo kvv ratkaisu
https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/ratkaisut/arkisto/2017/kan-ra…
Eli varoittakaa muitakin jos firma jatkaa ketkua toimintaansa.
Soittivat juuri viime viikolla ilmaista kasvohoitoa. Ihmettelin vähän ajankohtaa, kun juuri oli annettu tieto Uudenmaan sulkemisesta ja kehoitettu ihmisiä pysymään kotona.
On soittanut joskus vuosia sitten aiemminkin. En tiedä mitä kautta on numeron saanut.
Älkää hyvät ihmiset tuhlatko rahojanne ja aikaanne tähän yritykseen. Viikon mittaisen koulutuksen saaneet kasvohoitajat eivät ole luotettavia ihonhoidon ammattilaisia. Puhumattakaan siitä ettei normaaliin ostotapahtumaan koskaan kuulu painostus tai pakottaminen. Jos jollain on laittaa 2000-5000 euroa tällaiseen epämääräiseen palveluun, niin miksei samantien käyttäisi niitä rahoja vaikka lentämällä Sveitsiin jollekin huippuklinikalle tai muuhun kunnolliseen spa-palveluun. 5000 eurolla saa kevyesti vaikkapa oikean kirurgin tekemän kasvoleikkauksen tai kymmeniä huippuluokan kasvohoitoja! Hiukan tehokkaampi tapa päästä rypyistä eroon lol.