Mikä koira tässä on haudattuna? Ilmainen kasvohoito.
Minulle soitettiin viimbe viikolla ja tarjottiin ilmaista kasvohoitoa. Kuulemma joku uusi yritys. Vakuutettiin sen olevan ilmainen eikä sido mihinkään.
Mikä tässä yhtälössä mättää? Mikä koira haudattuna?
Kommentit (205)
Tänään soittivat mulle.
Ihmettelin mistä ovat saaneet mun numeron koska se on salainen.
eikai kukaan ole niin tyhmä että luulee saavansa vain ilmasen hoidon?
Haloo, nyt on vuosi 2020 , nuita ollu iät ja ajat. kaikki tietää että sieltä tulee myyntipuhetta sitte
Ne varmaan haukkuu sun ihon ja pelottelee koko hoidon ajan ja sitten saat A4-kokoisen listauksen eri tuotteista, mitkä ainoastaan voi sut sitten pelastaa.
Nainen kävi tuolla. Oli ihan ilmainen, 45 minuutin hoidosta 30 min meni myyntipuheeseen. Jos malttaa olla ostamatta ylihintaisia tuotteita, niin on ilmainen.
Älkää menkö! Ei ole ilmainen, tiedän itse, kun olen niitä joutunut työkseni puhelimessa myymään.
Myyjät sanovat, että ilmainen kasvohoito, mutta se onkin todellisuudessa "ilmainen kauneuskonsultaatio", missä suurin aika menee ihosi kunnon kauhistelemiseen. Sitten aletaan tyrkyttämään ylikalliita tuotteita ja kuukausitilaustyyppistä asiakkuutta. Kasvohoito itse on n. 15 min.
Hinnat näissä tilauksissa on satoja euroja kuussa, ja tuotteet on samaa maata. "Koulutetut kosmetologit" eivät ole kosmetologeja, vaan firman kouluttamia myyjiä, jotka oman palkkansa pitimiksi yrittävät saada tuotteita menemään. Tässä yrityksessä ei voita kukaan muu, kuin isot pomot. Ja jos on siitä paikasta kyse, missä minä työskentelin, suuri osa pomoista virolaisia.
Myyjät eivät suoraan työskentele tälle yritykselle, että heidän ei tarvitse maksaa työnantajamaksuja yms, vaan homman hoitaa epämääräinen sivubisnes, joka maksaa mitä sattuu kuun 15. päivä (rahat eivät ikinä ole silloin tilillä). Eivätkä hekään ole työnantajiasi suoraan, sillä sinun pitää lähettää lasku jonkun kevytyrittäjäpalvelun kautta. Palkka piti olla 2400 kuussa, useimmiten se hipoi hädin tuskin tonnia.
Vaikka olen epätoivoinen työn saannin suhteen, en kuitenkaan ihan noin epätoivoinen. Lähdin menemään aika nopeasti.
Up, tärkeää tietoa kaikille, varokaa.
Vierailija kirjoitti:
Oho, alapeukku tälle. Taitaa yrittäjä otse löytänyt ketjun. Se älähtää johon kalikka kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hakevat täydennystä työporukkaansa, kertokaa tästä kaikille uudenmaan alueella asuville tuttavillenne!
Vierailija kirjoitti:
Älkää menkö! Ei ole ilmainen, tiedän itse, kun olen niitä joutunut työkseni puhelimessa myymään.
Myyjät sanovat, että ilmainen kasvohoito, mutta se onkin todellisuudessa "ilmainen kauneuskonsultaatio", missä suurin aika menee ihosi kunnon kauhistelemiseen. Sitten aletaan tyrkyttämään ylikalliita tuotteita ja kuukausitilaustyyppistä asiakkuutta. Kasvohoito itse on n. 15 min.
Hinnat näissä tilauksissa on satoja euroja kuussa, ja tuotteet on samaa maata. "Koulutetut kosmetologit" eivät ole kosmetologeja, vaan firman kouluttamia myyjiä, jotka oman palkkansa pitimiksi yrittävät saada tuotteita menemään. Tässä yrityksessä ei voita kukaan muu, kuin isot pomot. Ja jos on siitä paikasta kyse, missä minä työskentelin, suuri osa pomoista virolaisia.
Myyjät eivät suoraan työskentele tälle yritykselle, että heidän ei tarvitse maksaa työnantajamaksuja yms, vaan homman hoitaa epämääräinen sivubisnes, joka maksaa mitä sattuu kuun 15. päivä (rahat eivät ikinä ole silloin tilillä). Eivätkä hekään ole työnantajiasi suoraan, sillä sinun pitää lähettää lasku jonkun kevytyrittäjäpalvelun kautta. Palkka piti olla 2400 kuussa, useimmiten se hipoi hädin tuskin tonnia.
Vaikka olen epätoivoinen työn saannin suhteen, en kuitenkaan ihan noin epätoivoinen. Lähdin menemään aika nopeasti.
Ainoa mikä pisti silmään on että miten voit kuvitella että myynti assarina saisit 2400€ kuussa ellet ole jonkun aikaa jo työtä tehnyt ja oikeisti hyvä myyjä! :D
Myynti assarin takuupalkkahan on siellä 1000€ kuussa luokkaa se loppu tulee siitä miten hyvä olet työssäsi.
Ihan vaan itse myynti assarin työtä tehneenä niin kyllä on mahdollista saada reippasti yli 2000€ kuussa jopa yli 3000€ mutta se vaatii TYÖTÄ! :D
Plus kevytyrittäjänä töitä on helpompi saada joten kevytyrittäjiä ja freelancereita nyt vaan halutaan ottaa ennemmin tällä alalla töhin. Että ennen kun tästäkin kitiset ni meneppä vaikka katsomaan jotain nettisivuja vaikka ukko.fi niin selventää sullekkin vähän.
Eli EI tämä kevytyrittäjä palvelu EI OLE SUN TYÖNANTAJA vaan se firma mihin menet kevytyrittäjänä. Kaikkiin tehdään kuitenkin työsopimukset.
Ja eipähän mulla oikeen millään alalla palkat oo ollu just sinä päivänä tilillä mitä pitäis :D Eli sillon puhelin kauniiseen käteen ja itse ihan rohkeasti soitat että mikä mättää kun ei rahat oo tilillä. Tos kevytyrittäjyydessä on se että sulta lähetetään lasku yritykselle jolle teet töitä ja he maksaa ne tiettynä päivänä kuusta ja jos sulla nyt sattuu olee vähä kusinen ja eri pankki niin palkkion maksussa menee se 2-5 päivää.
Nyt on pakko todeta että sulla ei näköjään kokemusta tämmösestä työstä saati kevytyrittäjyydestä ole tippaakkaan joten ei kannata lähtee joka keskustelupalstalle levittämään kaiken näköstä soopaa....
Hei,
Täältä juuri soitettiin ja typeryyksissäni vastasin myöntävästi ’ilmaiseen’ kasvohoitoon kun sitä nuori ystävällinen nainen tarjosi. Haluan ehdottomasti peruuttaa ajan luettuani kokemuksista tästä firmasta. Miten olette peruuttaneet aikanne? Arvelluttaa soittaa yhteenkään heidän numeroonsa.
Ilmainen kasvohoito Helsingin keskustassa sijaitsevassa kauneushoitolassa on tarkkaan suunniteltu psykologinen huijaus ja kiero myyntitilaisuus, missä tosiaan vähän hoidetaan kasvojasi ja tehdään koneella joku analyysi missä ihosi iäksi määritellääm ainakin +5 vuotta todelliseen ikääsi nähden ja näytetään koneelta miten huonossa kunnossa ihosi on. Kyselevät kaikkea mukavaa sinusta ja harrastuksista jne. Sitten myydään tonnilla tuotteita ja parilla tonnilla hoitoja. Jos sinulla on ylimääräistä rahaa, voithan niitä hoitoja ostaa, mutta jos et halua, ole tiukkana. Muista, että sinä päätät.
Oho. Minullekin soitettiin n. kuukausi sitten. Vaikka on salainen numero ja suoramarkkinointikielto. En tiedä mistä ovat saaneet numeron.
Kieltäydyin ihan muista syistä enkä tiennyt yhtään mistä kyse. Luulin jo, että on kyse jostain lahjakortista tai joku tuttu ostanut tämän yllätyksenä.
Ovat koettaneet soittaa useamman kerran, keväällä ja nyt. Aikaisemmin en vastannut mutta nyt päätin soittaa takaisin hylättyäni puhelun. Tuuttasi ettei numeroon saada yhteyttä mikä outoa kun juuri soittaneet samasta numerosta.
Soittivat seuraavan päivän uudestaan ja tarjosivat "ilmaista" kasvohoitoa keskustan pisteeseen. Kysyin mistä olivat saaneet numeroni (ihan mielenkiinnosta, ei salainen mutta suoramarkk.kielto on) ja sanoivat saaneen sen "markkinointiosastolta (???) TAI joku ystävä on suositellut hoitoa tarjottavaksi minulle. Jotenkin koettivat perustella numeron saantia "olethan jo yli 20-vuotias?"
Kieltäydyin tällä kertaa koska olen muualla Suomessa mutta sanoivat soittavansa kuukauden kuluttua uudestaan. Tätä ketjua selattuani, en todellakaan aio mennä tuhlaamaan aikaani, saati yhtään varojani tällaiseen firmaan. Kuten joku tuolla mainitsee, ilmaista lounasta ei ole - koskaan. Erittäin shady puhelu vaikka luurin toisessa päässä oleva henkilö oli OIKEIN miellyttävä ja kohtelias, vanhempi rouvahenkilö.
Pidemmän tauon jälkeen olen saanut soittoja tästä puljusta. Itse en haksahda, mutta ehkä joku toinen on tietämätön...
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maarit-luuli-paasevansa-ilmaiseen-k…
Vieläkö tuo firma jaksaa jatkaa...
Kävin pari vuotta sitten varoituksista tietoisena, sain kasvohoidon toiselle puolelle kasvoja (lol), mutta pidin pintani, enkä ostanut tarjottua säännöllistä pakettia.
Ovat taas aktivoituneet huijaamaan ihmisiä, kun korona hälvenee. Tänään tuli soitto "ilmaisesta" kasvohoidosta. Toivottavasti kukaan ei haksahda tähän.
Ilmaisia lounaita ei ole (ei edes pääministerille).
Minulle on soitettu kaksi kertaa, vieraalla korostuksella puhuva nainen. En ole ollut hölmö, kummallakaan kertaa.
Huomaan, että moni muukin sai tässä viikon alulla soiton. Soitto tuli kesken tilanteen ja olin vaan, että onpa kiva ajatus, että sopiihan tuo, eipä koskaan ole tullut kasvohoidoissa käytyä. Sanoi laittavansa tekstarilla tiedot hoitolan osoitteesta ja varauksesta. Tässä rupesin sitten haistelemaan, että koira haudattuna, kun viestiä ei tullut, ja guuglettelin Kluuvin kasvohoidon (ainut mikä puhelusta jäi mieleen) ja sain luettavaksi useamman tätä koskevan artikkelin. Muistinpa myös tärkeän sanonnan, ettei ilmaisia lounaita ole.. Taidanpa jättää väliin.😅
Sulki minulle nopeaan puhelimen kun aloin kyselemään että mistä on onkinut puhelinnumeron. Ei vastannut kysymykseen.