Vaimon maahantuonti vaikeutuu

Vierailija

Pitää olla elatuskyky ja asunto ensin, sitten voi tuoda maahan morsiamen.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Jep- Näin luki hesarissa. Mutta eihän näillä nuorilla pojilla varmaan edes ole ollut lähtömaassa vielä vaimoja. Voivat tuotattaa äitinsä ja isänsä kun ovat alaikäisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiukka raja tulee olemaan kun esimerkkitapauksessa NETTOpalkan tulee olla 2600€. Ei siinä siivooja tuplavuoroilla pääsee tuohon.

Olen keskituloisessa työssä ja nettopalkkani on 1800e/kk. Brutto siis 2700.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukka raja tulee olemaan kun esimerkkitapauksessa NETTOpalkan tulee olla 2600€. Ei siinä siivooja tuplavuoroilla pääsee tuohon.

Ikävä kertoa, mutta et ole edes keskimääräisesti palkattu. Onnea työnantajallesi jos tällaista illuusiota pystyy ylläpitämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ikävä kertoa, mutta et ole edes keskimääräisesti palkattu. Onnea työnantajallesi jos tällaista illuusiota pystyy ylläpitämään.

No ainakin oman liittoni keskiansiotilason mukaan. Huono palkka on, sen tiedän. Kyllä kai matut tosiaan saavat tuhat euroa enemmän.

Vierailija

Britanniassa esim. voimassa vuosia. Niitä maalaiserkkuja Pakistanista vaan tuli niin paljon eikä kellään elatuskykyä. On tässä nyt ainakin se hyvä juttu, että erilaisia kriteerejä tiukennetaan ja palautussopimuksia yriteään ainakin saada aikaan. Näitäkin olisi voinut miettiä ennen kuin kriisi oli näin paha. Euroopan läpi turvallisten maiden kautta Suomeen tulijoita olisi jo alkuunsa ollut paljon vähemmän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et siis saa tuoda thaimaalaista tai venäläistä vaimoasi Suomeen.

Vierailija

Ai hitsi, netto on vain 2400€/kk ja vaimoni on ulkomaalaistaustainen.

Perutaanko meidän häät nyt? Olisi juuri tulossa 10v hääpäivä eteen :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täytyykin tästä lähteä vaimon kanssa ulkomaille. Tienaan 2500€/kk.

ajattelin ihan samaa , mutta pidän vaimostani. Tästä lahtien lomailen yksin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tullin porukka tulee hetkenä minä hyvänsä takavarikoimaan vaimosi. Ne saa verottajalta tietää tulosi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tullin porukka tulee hetkenä minä hyvänsä takavarikoimaan vaimosi. Ne saa verottajalta tietää tulosi.

Kai edes lapset saan pitää?

Näinkö suomikin muuttuu, rakastuminen on kohta rahalla hankittavan luvan takana. Muuten seurustelupoliisi tulee ja pamputtaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kai edes lapset saan pitää?

Näinkö suomikin muuttuu, rakastuminen on kohta rahalla hankittavan luvan takana. Muuten seurustelupoliisi tulee ja pamputtaa.

En usko että saat pitää lapsesi, hallituksen mielestä köyhät eivät saa lisääntyä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat