Mikä koira tässä on haudattuna? Ilmainen kasvohoito.
Minulle soitettiin viimbe viikolla ja tarjottiin ilmaista kasvohoitoa. Kuulemma joku uusi yritys. Vakuutettiin sen olevan ilmainen eikä sido mihinkään.
Mikä tässä yhtälössä mättää? Mikä koira haudattuna?
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään soiton tästä huijarifirmasta ja ihmettelen vaan, että miten he ovat saaneet numeroni (se on salainen ja minulla on suoramarkkinointikielto). Ihmettelen myös, että miten he edelleen kehtaavat jatkaa näitä huijauksia, kun tämähän on jo vuosia vanha juttu.
Ja minä tänään, sama homma numeroni kanssa. Blokkasin numeron 041 471 8401 samantien.
Tuli myös samanlaine soitto Hgin kauneusklinikalta nro oli 0414718389.
Itselläni myös salainen nro??mistä saaneet nroni??
Kävin ilmaisessa kasvohoidossa, Kaisaniemessä.
Se hoito-vuode, johon piti mennä pitkäkseen oli koottava, nariseva ja kapea. Hartiat ottivat seinään kiinni. Pyysin, että vedetään rotiskoa keskelle huonetta, ei käynyt. Jouduin koko ajan vetämään toisella kädellä toista kättä, että mahduin lavitsalle. Sanoin, että en pysty rentoutumaan tässä sängyn hökötyksessä. Onneksi hoito kesti vain 15 min. Hoitaja levitti jotain voidetta nopeasti otsaani. Ei edes tehnyt oikein levitystä, vaan jätti voiteen levittämättä kunnolla.
Onneksi pääsin ulos sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kun menet, tarkista vielä, että onko tosiaan koko homma ilmainen, vai pitääkö maksaa hoitoaineista erikseen.
Todennäköisesri hankkivat asiakaskuntaa ja myyvät siinä hoitojen lomassa asiakkaalle tuotteitaan. Ylipäätään en tykkää kosmetologilla (siis tavallisella maksullisellakaan) käymisestä, koska siellä tyrkytetään puoliväkisin kaikenlaisia tököttejä. Minulla ainakaan ei ole varaa maksaa jostain kasvojenkuorintapulverista 70 euroa!
Mutta noista siis voit toki aina kieltäytyä, mutta varaudu siihen, että kiusallista se on.
Kuten joku jo sanoikin, ilmaisia lounaita ei ole...
Kyllä niitä on. Voitin Facebookista ilmaisen kasvohoidon. On ihan firma naapurikaupungissa ja ollut jo kauan toiminnassa. Halusivat varmaan lisää asiakaskunta, joten järjestivät arvonnan, josta muistaakseni viisi voitti. Oli ihan perusteellinen ja hyvä hoito, eikä maksanut mitään.
Sain tänään soiton tästä huijarifirmasta ja ihmettelen vaan, että miten he ovat saaneet numeroni (se on salainen ja minulla on suoramarkkinointikielto). Ihmettelen myös, että miten he edelleen kehtaavat jatkaa näitä huijauksia, kun tämähän on jo vuosia vanha juttu.