Mikä koira tässä on haudattuna? Ilmainen kasvohoito.
Minulle soitettiin viimbe viikolla ja tarjottiin ilmaista kasvohoitoa. Kuulemma joku uusi yritys. Vakuutettiin sen olevan ilmainen eikä sido mihinkään.
Mikä tässä yhtälössä mättää? Mikä koira haudattuna?
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt vähän aikaa sitten ja olen erittäin tyytyväinen. Sain hyvän kasvohoidon, paljon vinkkejä ihonhoitoon -olin todellakin niiden tarpeesta. Ostin sen salkullisen tuotteita ja sain aikamoisen määrän hoitokertoja kaupan päälle, mm. ihoanalyysi, hiusten analyysit yms.
Palvelu oli erinomaista, ei mitään tyrkytystä! Aika hinnakkaita tuotteita mut otin ne 150euroo kuussa sopparilla. Voin suositella :)
Sori, mutta kukaan ei kyllä usko sinua.[/quote
Olen samaa mieltä.. oletko töissä tuolla???
Kosmetologipätevyys siellä on viikon markkinointikurssi.... vähän hukassa ihonhoidon ja ihonrakenteen tuntemisen kanssa. Googlatkaa:
Firma palkkaa koko ajan uusia ns. kosmetologeja (ei tarvi koulutusta) ja samaa tuotetta nämäkin:
Mon Platin, De Sheli, de Sheli, DeShely, DeAura, Delavue.
Huijausmalli toimii muissakin maissa. Sopivasti kun on lainsäädännön sisällä (nippanappa kai ?) niin voihan sitä aina syyllistää sen, joka on tullut huijatuksi. Tavoite ei ole ihonhoito vaan rahatpois.
täähän on se sama, josta Anna-Leena Härkönen pahoitti mielensä :D http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005041878.html
Puolentoista tunnin ilmainen kasvohoito kuulosti liian hyvältä ollakseen totta, joten kieltäydyin. Googlailuni toi sitten näille sivuille...
Njaa en ole töissä enkä ole käynyt mutta totaalisesti niin ei koko homma niin hinnakas ole sillä niitä hoitokertojahan on kait aika runsaasti ja tuotteitakin paljon. Tietty kertalaagilla hinta tuntuu korkealta mutta jos käy esim. 6-10 kertaa kauneushoitolassa vuoden aikana ja ostaa kaikki tarvittavat voiteet itselleen niin kyllähän siitä äkkiä kertyy tuo summa. Mutta jokainenhan itse päättelee asiansa ja tarpeensa :-)
Hyvä, että oli tämä keskusteluketju. Tuolta firmasta soitettiin ja googlasin tämän. En todellakaan halua käyttää vähäistä vapaa-aikaani missään franchising tyrkkymyyntitilaisuudessa. Voin kuvitella, että tuolla ansaintalogiikalla ei ole mitkään parhaimmat työsuhteet ja muutkaan olot ko "kosmetologeilla".
Mieluummin menen lähikosmetologille, pienyrittäjänä hän ainakin tietää mitä laskuttaa ja mistä.
Ei noita hoitoja voi verrata ammattikosmetologin hoitoihin. Eikä kosmetologin hinnat ole mitenkään huippukorkeita ainakaan normaalisti. Hoitoaika, hyvät aineet ja laadukkaat laitteet ja kokenut, koulutuksen saanut ja laajasti omaa alaansa seuraava ja itseään kouluttava kosmetologi on palkkansa ansainnut. Yhden epämääräisen tuotteen mantraa hokeva konsultti viikon koulutuksella ja olemattomilla laitteilla hoitoa sutaiseva tytteli ei ole verrattavissa OIKEAAN KOSMETOLOGIIN.
Minä kävin tällä Ainolassa ilmaisessa hoidossa jossa hoito kesti 20min ,vaikka oli luvattu 1 puoltuntia hoitoa.mutta sitä ennen oli karmeeta tuotteiden väkisin myyntiä, ihoni oli kuulemma niin huonossa kunnossa oli täynnä mustapäitä,ym vaikka en itse ollut huomannut,sanoinkin myyjälle että mun onkin mentävä silmälääkäriin kun en nä että mun koko naama oli mustapäitä täynnä.hoitopaketit olivat 1800€eteenpäin
Minulle soitettiin tänään, sanoin heti etten varaa aikaa – ilmoitin olevani jos riittävän kaunis. Muistan, että sieltä soitettiin vuoden 2016 puolella minulle ekan kerran, jos silloin kieltäydyin – en osta puhelinmyynnistä mitään ja kosmetologilla käyn vain muutaman kerran vuodessa laittamassa kulmakarvat, joten soittaja ei päässyt alkua pidemmälle puhelussa.
Joopa joo. Minulle soitettiin tänään, ja vaikka yleensä en tartu mihinkään puhelinmyynteihin, niin nyt jostain syystä (?!) varasin ajan, vaikka haistoin heti palaneen käryä. Tulin kuitenkin heti katumapäälle ja yritin peruuttaa varauksen, mutta "yllättäen" annetusta puhelinnumerosta ei vastata. Laitoin heti peruutussähköpostin ja tekstiviestin nettisuvuilta löytyviin yhteystietoihin, mutta katsotaan tuleeko ikinä mitään vastausta. Ajattelin kyllä pommittaa puheluillakin kunnes joku sieltä vastaa, sen verran nyppii tällainen pakkomyynnin ja huijauksen yritys.
Onko kellään vastavaa kokemusta peruuttamisen hankaluudesta?
Vastaan tässä itselleni. Eli nyt tuli vahvistus tekstiviesti peruutukseen. Joten jos olet samassa tilanteessa, niin ainakin tekstiviesti menee perille vaikka eisoittoon vastattaisikaan.
Minäkin menin halpaan ja otin ajan pitkän keskustelun jälkeen. Totesin monta kertaa, että ilmaisia lounaita ei ole ja vakuutettiin, että käynti ei sido mihinkään. En kuitenkaan usko tällaista ja googletin asiaa. Onneksi on tämä keskusteluketju. Kysyessäni nettisivuja soittaja meni vähän vaikean oloiseksi, mutta sanoi niiden löytyvän, "jos haluan tutustua etukäteen". Haluan ja tutkin aina. Peruin ajan, mikä onnistui muutaman soittoyrityksen jälkeen. Tuli mieleen lomaosakemyynti.
Minulla on puhelinmyyntikielto ja kysyin, että mistä ovat saaneet numeroni. Tarjosivat vaihtoehtona, että olisin joillakin messuilla mahdollisesti täyttänyt lomakkeen. En ole käynyt tällaisilla messuilla. En oikein usko, että kukaan tuttavanikaan olisi antanut numeroani, koska en tiedä ketään, kuka olisi käynyt kyseisessä paikassa. Eli, mistä ottavat ihmisten puhelinnumerot?
Minulle soitettiin kyseisestä paikasta tänään. Huonoa suomea puhuva mieshenkilö sanoi, että kuulun yli 35-vuotiaiden ryhmään, jolla haluavat testata uusia hoitoja. Sanoin, etten kuulu ikäryhmään niin luurin toisesta päästä kuului "uijui, anteeks" ja luuri kiinni.
En olisi kyllä kyseistä hoitoa missään nimessä halunnutkaan, joten hyvä että päästiin yhteisymmärrykseen näinkin nopeasti :D
Vain pelkkää hyvää sanottava kosmetologista nimeltä Niina..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut myös töissä DeShelillä. Tosi kiva työpaikka, ei moitittavaa. Osa täällä olevista kommenteista ihmetyttää, osaan pystyn samaistumaan. Lähtökohta jolla tuotteita itse myin oli AINA asiakaslähtöinen. Se, että konsulentit "haukkuvat" asiakkaan on ihan potaskaa, sillä näin kosmetologina voin sanoa että kaikkien ihosta löytyy vähintään kourallinen virheitä ja parannettavaa. Me naiset emme vain ole tottuneet kuulemaan sitä. Monet asiakkaat kommentoivat jo tilanteessa juurikin tätä, ettei heidän oma kosmetologi tälläisistä ole puhunut. Kerron nyt salaisuuden: ei perus kosmetologitapaaminen perustukaan siihen että kerrotaan mikä sun ihossa on vikana. Yleensä asiakas on varannut ja maksanut tietystä hoidosta, ja tällöin keskitytään siihen eikä kaiveta muita ongelmia esille. DeShelin konseptiin taas kuuluu juurikin se, että asiakkaalle kerrotaan rehellisesti mikä siellä nassussa mättää, ja jos on halukas korjaamaan nämä onglemat, DeShelillä on tarjota apua ja opastusta
Tälläkin palstalla on reilu 70 kommenttia. Se on samanverran kuin yrityksellä on asiakkaita kahdessa päivässä. Monet asiakkaat ostivat paketin kerta hinnalla, ennenkuin tämä "myyntitykki" edes ehti huoneeseen. Toinen yllätys tulee tässä: myyntitykki, eli myyntikoordinaattori, käydään kutsumassa huoneeseen silloin, kun konsulentti tuntee että kauppa voi olla mahdollinen. Eli silloin kun asiakas ei ole kehdannut ilmaista suoraan ettei halua ostaa palveluita. Koordinaattorin tehtävä on auttaa pilkkomaan hintaa silloin kun asiakas on antanut ymmärtää että kaikki kuulostaa hyvätlä, mutta raha on se ongelma. Tässä kohtaa tulee se, mihin pystyn samaistumaan. Tottakai tilanne tuntuu ahdistavalta jos et todellisuudessa ole hetkeäkään edes harkinnut ostavasi mitään. Silloin tunsin itsenikin idiootiksi kun olin raahannut kiireisen koordinaattorimme huoneeseen kiusaamaan asiakasta joka vasta siinä vaiheessa antaa esille ensimmäiset negatiiviset merkit. Eli kyllä se nyt hyvät naiset on niin, että jos ette osaa suutanne avata, on syy vain ja ainoastaan teidän.
Parasta työssä oli kun tunsi oikeasti auttaneensa jotakuta. Muutamat asiakkaat alkoivat itkemään ilosta, halasivat ja kiittelivät, kutsuivat jopa tapahtumiinsa vapaa-ajalla. Oli mukava nähdä kanta-asiakkaita odotusaulassa odottamassa vuoroaan diagnostiikkaan ja ostamassa uusia tuotteita jo loppuneiden tilalle. Tuli pieni surun pistos sydämeen kun avasin tämän palstan ja näin että ihmiset ovat kokeneet asian näin. Tietenkään kaikki eivät voi pitää kaikesta ja jokainen on oikeutettu antamaan myös negatiivista palautetta. Tosi ikävää teitä kohtaan jotka olette tulleet huijatuiksi, oikeasti. Jos ette pakettia pystyneet enää palauttamaan niin kehotan teitä avoimin mielin antamaan mahdollisuus DeShelille, menkää ja hyödyntäkää ilmaiset käyntinne ja tuotteet jotka teillä on. Vaikken siellä aikoihin enää ole työskennellyt, uskon edelleen tuotteeseen ja konseptiin.
Hyvää kesää kaikille!
Tähän potaskaan et usko kyllä itsekään. Hassua ettet ole työskennyt putiikissa enää aikoihin, sehän aloitti Suomessa vasta viime vuoden lopulla. Eli et ole työskennellyt enää pariin viikkoon tai peräti kuukauteen?
No, onneksi sulla on muistona ne kaikki ihanat asiakkaat jotka kutsuu sut jopa vapaa-ajan tapahtumiinsa. Ei mikään turha työ ollut!
asiakas ei ole ilmaissut että haluaa tuotteet .on ihan sinun oma ongelmasi jos tulkitset asioita pieleen ja keksit asioita mitä asiakas ei ole vihjaissutkaan .selvää ettei juuri kukaan maksa tuollaisia summia tuotteista lue vaikka härkösen kommentit
Mulle soitettiin viime pe ja otin ajan jo seuraavalle päivälle peruin sen kuitenkin ja varasin uuden täksi päiväksi mut luettuani tän ketjun ja yhen toisen keskustelun päätin perua ajan. En jaksa mitään tuputusta. Arvelinkin että joku koira haudattuna
Ihme että näitä painostus , jopa uhkailu linjalla toimivia yrityksiä ei saada kuriin .
Näitä esiintyy myös remontti alalla ,yhteistä on että tuo painostus ja jopa uhkailu ,että on toimittava nopeasti ,on sitten kysymys naama värkistä tai putki - ovi -
Ikkuna remontista tai katon uusimisesta.!
Kokemusta on noista putki ja ikkuna huijareista , normaalin hinnan kaksin kertaistaminen ,vaatii kyllä puhetta , niin kai tuo kasvohoito bisnes,kuinkas muuten saadaan ihmisiä sumutettua , on myös tuttua loma osake myynisstä!
Olkaa varovaisia ,ei koskaan nimeä sopimuksiin ,ilman harkinta aikaa ja selvitystä mitä maksaa muualla , sekä asiantuntijoita kysyttävä ,sekä yrityksen tietoja saa myös suomi 24 sivuilta ,niin kuin tältäkin palstalta , niin myös on normaalia että yrityksen käskyläiset kirjoittava sekaan omia kehujaan , ne on jättevä omaan avoonsa ,hellä on vaan hätä omien eurojen menettämisestä!
Hahaaa 😂 Kyllä oli vetreät pakarat