Mikä koira tässä on haudattuna? Ilmainen kasvohoito.
Minulle soitettiin viimbe viikolla ja tarjottiin ilmaista kasvohoitoa. Kuulemma joku uusi yritys. Vakuutettiin sen olevan ilmainen eikä sido mihinkään.
Mikä tässä yhtälössä mättää? Mikä koira haudattuna?
Kommentit (205)
hei minulle kanssa tarjottiin ilmaista kasvohoitoa..puhelimeen tuli tiedot ja kaikki...nyt olen muutaman päivän tätä miettinyt että mihinköhän olen taas itseni sotkenut..torstaina pitäisi mennä,,mutta hyvä kun löytyi tämä keskustelu,jätän kyllä suosiolla menemättä. Ja itseasiassa kävin kyllä juuri viikissä kasvohoidossa ja totta se on että hyvästä hoidosta maksaa mielellään jos saa täydellistä palvelua..
yritin myös etsiä toimipistettä tälle kyseiselle firmalle tai edes jotain hoitolan nimeä ,en vaan onnistunut löytämään.samaa on joskus ollut diilissä, tule 30 mikrohiontaan..ei emeinannut löytyä koko liikettä, palautr lappu olisi pitänyt täyttää kahvikupillisen kanssa ennen koko hoitoa, hoitaja oli siviilivaatteissa,..samoin tuli mieleen että nuhjuisessa..pikkukolossa..jne..olin huijattu..
Rouva asettu tähä lattia kontalle ni hoito alka. Juuri noin hyva.
Nut silmat kiinne ja suu auke. Ju just noin.
Hoito alka nut.
*fap fap fap fap fap...*
Minä kävin Deshelissä viime vuoden puolella ja minusta tässä ainoa "koira haudattuna" -kohta oli se, että puhelinmyyjä ei kertonut kyseessä olevan markkinointitilaisuus. Asiasta oli mitä ilmeisimmin tullut jo asiakaspalautetta, koska minua palvellut työntekijä kysyi ensimmäisenä minulta palautetta heidän ulkoistetusta puhelinmyynnistään ja kertoi, että kaikkien asiakkaiden mielestä myyntipuhe ei ole mennyt ihan nappiin.
Itse kasvohoito oli minusta oikein mukava, samoin minua palvellut työntekijä. Ihan mielelläni kävin tunnin verran loikomassa hoitotuolissa maksamatta penniäkään. Hyvin voin siis suositella tätä kaikille muille PAITSI sellaisille henkilöille, joiden on vaikea vastata kieltävästi myyntiyrityksiin tai joilla on ongelmia hallita omaa rahankäyttöään. Helposti varmaan tietyntyyppinen ihminen tulee sanoneeksi ystävällisen ja tsemppaavan kauneuskonsultin tuotesalkulle kyllä, vaikka todellisuudessa tulot eivät sallisi parin tonnin kosmetiikkaostoksia.
Eikä siitä ilmaisesta hoidosta tarvitse kokea olevansa mitään "velkaa", noille firmoille riittää kun joka viideskymmenes kontaktoitu henkilö ostaa tuotesalkun ja hyvin porskuttavat niillä tuloilla eteenpäin. Otetaan me köyhäläiset ilmainen siivumme heidän markkinointiprosessistaan!
Vierailija kirjoitti:
Tätähän on testattukin, kun ihmiselle lyö monensadan euron merkkirasvan käteen on se ihmisen mielestä paljon parempi kuin kolmen euron markettirasvat, mutta sitten kun etiketit poistettiin niin mikään ei ollut enää ylivoimaisesti muita rasvoja parempi. Se on vaan se kallis hinta ja tunnettu merkki, jotka saa ihmisen kuvittelemaan, että tuote olisi jotenkin parempi.
Tämä ei aina kyllä pidä paikkaansa. On tuotteilla eroa ja todellakin kannattaa tuijottaa sitä tuoteselostetta. Luonnonmukaiset seerumit maksaa ja ne on todella hyviä. Tästä kyseisestä kasvohoidosta en osaa sanoa mitään, itsellenikin soitettiin mutta en ottanut aikaa sillä itselläni käytössä erittäin laadukas seerumi, josta en luopuisi mistään hinnasta. Ihon elastisuus muuttui 10 viikon jälkeen testatuilla ihmisillä n.40% ja testissä oli myös muita rasvoja/seerumeita, joilla tulokset 6% luokkaa...
moi
käytän näitä tuotteita.
joo, olihan se markkinointitapahtuma eikä ilmainen kasvohoito, mutta tuotteet on ihan ok.
mulle tehtiin koroton maksusuunnitelma, ei tarvinnut maksaa 1700 heti paikalla.
paikka ei ole nuhjuinen, vaan toimistotilat muutettu kosmetologitiloiksi; ei 100 % toimiva ratkaisu. mutta nuhjuisuus on jotain ihan muuta.
Heilläon eritasoisia kosmetologeja, joten jos et ole johonkin tyyppiin tyytyväinen, niin voi vaihtaa toiseen.
Nykyään ovat nimellä Ainolan Kauneusklinikka. Taitavat olla asiakkaat alkaneet googlettamaan, kun on pitänyt nimi vaihtaa...
Googlailin firmaa "kosmetologi (osoite)" ja tänne heitti. Muistisairas yli 80-vjotias Äitini oli saanut tarjouksen puhelimitse ja aika kasvohoitoon oli tälle päivälle.
Äiti soitti minulle kun ei raukka ollut löytänyt Kluuvikatua. Onhan Helsingissä tullut oltua vasta sen kuusikymmentä ja rapiat vuosia....tuli sitten valitettava no-show.
Se mikä vähän ihmetyttää on että tämä "kauniin kuuloinen naisääni" oli tuntenut äitini hoitohistorian isossa kosmetiikan alan koulussa (äitini käynyt siellä joskus kasvohoidoissa ja viime aikoina jalkahoidossa).
Onkohan niillä lupa käyttää oppilaitoksen rekisteriä soitteluun?
Vierailija kirjoitti:
Minulle soitettiin viimbe viikolla ja tarjottiin ilmaista kasvohoitoa. Kuulemma joku uusi yritys. Vakuutettiin sen olevan ilmainen eikä sido mihinkään.
Mikä tässä yhtälössä mättää? Mikä koira haudattuna?
Vierailija kirjoitti:
Kaveri voitti jostain 5x ilmaisen hieronna. Meni sitten ja mieshieroja käytti 40 minuutin ajasta 30 minuuttia pakaroiden hieromiseen. Kyllä oli perse vetreä sen jälkeen, mutta kaveri jätti ne loput kerrat käyttämättä.
Mahtoikohan olla edes oikea hieroja? Joku jamppa vaan keksinyt tavan saada naisten pyllyjä vatkattavakseen.
Taitavia ovat..
Itsekin haksahdin varaamaan ajan, mielessäni nautiskelin vielä edellisen kasvohoidon (ihan muualla) ihanuus mielessäni.
Hämyisäntyylikkään vastaanottoaulasta minut saateltiin hymyilevän sulavasti kylmänkolkkoon hoitohuoneeseen. Siinä sitä sitten istuttiin loisteputken loimussa ensin puolituntia kylmä ja robottimainen hoitajamimmi melkein naamalla ja käsipeili kädessä omia kurjakuntoisia kasvojani tuijotellessa. Olin melkein vain nousta ja kerätä takkini muovituolilta, päällimmäisenä ajatuksenani että helvetti tänne haukuttavaksi tullut.
Itse hoito (5 min.) oli joo ihan miellyttävä toiselle kasvopuoliskolle. Mutta - mikä jäi kesken toisella puoliskolla, kun en edelleenkään edes sen huoneeseen haetun myyntipäällikön myyntiä ostanut?? Henkeää lounastapaamista en onneksi ollut sopinut - outo hiipivä kirvely ja kutina ajoi aika nopeasti kotiin. Oli helpottavaa pestä kasvot (Lidlin puhdistusmaidolla ;) ja rauhoittaa ne ihan toisen kauneushoitolan tuotesarjan seerumilla. Toinen, se hutaistu, puoli kasvojani on nyt pari tuntia myöhemmin kuin jäykistynyt..? WTF?
Eli jos menette ettekä osta - vaatikaa että "hoidossa" ei kuitenkaan oikaista. Ja ah, niitä jäähileitä hoitajaan humahtuneena, kun provikat (oletan) uudesta jäsen-asiakkaasta jäivätkin saamatta.
Ja voi niitä kilttejä vanhoja rouvia aulassa vuoroaan odottamassa. Ei ole olemassa sellaista kuin ilmainen lounas - mutta siitä saa aina kieltäytyä.
Apua.
Toinen puoli, siis se toisena hutaistu, kasvojani turpoaa edelleen!!
WTF??!!
siiä on iso koira haudattuna; eli sinulle markkinoidaan isoa kauneuspakettia, sitoutuisit liki 2000 eurolla ostamaan palveluja ja tuotteita pakettina. Älä ihmeessä sitoudu, samalla rahalla saat varmasti yhtä hyviä tuotteita ja kauneushoitolapalveluja ilman pitkää sitoutumista, enemmän ja edullisemmin. Itse sorruin, ja yritän nyt tapella itseni irti ko sopimuksesta !
Kysymys on täysin ilmaisesta hoidosta ja aineista. Mutta sitoutuminen vuoden hoitoihin on kallista: yli 1000 euroa. Normaalivoiteet (esim. päivä- ja yövoide normaalihintaisia). Sitouduin ja olen ollut tyytyväinen. Hoitajat myös sitoutuneita.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri voitti jostain 5x ilmaisen hieronna. Meni sitten ja mieshieroja käytti 40 minuutin ajasta 30 minuuttia pakaroiden hieromiseen. Kyllä oli perse vetreä sen jälkeen, mutta kaveri jätti ne loput kerrat käyttämättä.
OT
Erikoinen hieroja, jos ei aluksi keskustellut lainkaan asiakkaan kanssa että mistä hierotaan vaan lähti samantien hieromaan pakaroita.
ÄLÄ MENE! Pakottavat sut ostamaan heidän 1200E kasvopaketin! Mä tiedän :S
Anna-Leena Härkönen kertoo omasta järkyttävästä kokemuksestaan näin sanoen:
Tässä linkki Härkösen juttuun Apu-lehdessä: http://blogit.apu.fi/sananvoimalla/anna-leena-harkonen-kavi-aivopesukon…
Vierailija kirjoitti:
yllättynyt kirjoitti:
Minulle puhelimessa ainakin tehtiin hyvin selväksi, että kyseessä on tuote-esittely, johon SISÄLTYY ilmainen kasvohoito. Tuli vielä viestitsekin tieto ja ohjeet paikan päälle. Mielenkiinnosta tietenkin kävin katsomassa tilanteen ja konsulttini oli asiantunteva ja sain todella paljon informaatiota ihonhoidosta ja minun ihostani. En olisi uskonut saavani kerrasta tämänlaisia tuloksia...mistään tuotteesta en ole moisia tuloksia saanut...Olisin todella halunnut tuotteet ja tuon jälkiseurannan/ihoanalyysit, mutta hinta oli minulle todella kova..tuo myyntijohtaja tuli myös paikalle ja auttoi minua suunnitelmaan omanlaisen maksuohjelman, mutta minulla vain ei yksinkertaisesti ole varaa tuohon hinta tasoon.. aijon mennä hakemaan tuotteet heti kun työttömyys loppuu. En tiedä minkätakia olette hermostuneet myyntijohtajasta, minulle siitä olisi ollut vain suuri apu eikä missään vaiheessa tullut tyrkky olo. Minä suosittelen. Tulokset olivat kyllä todella uskomattomat.
Joo joo. Uskomatonta on se että tämä olisi jonkun aito kokemus
Tämä aivan sama vakuutteluteksti on kirjoitettu jo useammalle keskustelupalstalle..siis olen lukenut tuon ylistävän viestin muualtakin kuin täältä vauva.fi-sivustolta (esim. Suomi24). Oikeassa elämässä tuntemani ko. puljun myyntipainistukseen haksahtanut katuu erittäin syvästi. Eivät ota tuotteita palautuksena takaisin. Pakko niellä karvas kalkki. Oppiipahan olemaan liian kiltti ja painostukselle altis. Osa ihmisistä varmaan vakuuttelee itselleen tuotteiden mullistavat vaikutukset, koska massiivinen rahallinen tappio olisi vain niin kirvelevää myöntää eikä halua leimautua höynäytetyksi, ei itselleen, saati sitten että myöntäisi muille. On vaan hassua että joku uskoo, vaikka muiden ihmisten silmillä mitään muutosta ei naamassa näy. Näitä kilttejä ihmisiä löytyy isommasta kaupungista muutamaksi vuodeksi lypsettäväksi, sitten pitää muuttaa firman ja tuotteiden nimet joksikin muuksi ja mainostaa sen hetken muotisanoilla. Ja rahat virtaa pois Suomesta.
Just tulin kyseisestä hoidosta. Ihana hoito mutta juppipaikka jossa erilliset hoitohuoneet jokaiselle. Kovasti pakkomyyntiä mutta ei sido mihinkään