Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huono ihminen koska en meinaa vaihtaa facessa profiilikuvaani väliaikaisesti

Vierailija
14.11.2015 |

Scrollasin Facebookkia ja huomasin että suuri osa kavereistani on vaihtanut profiilikuvansa väliaikaisesti Ranskan väreihin. Itse en ajatellut. Olenko paha?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään oo vaihtanu

Vierailija
2/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole paha. Eivätkä ole suuri osa kavereistasikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä kriminaaleja olette, hävetkää!

Vierailija
4/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole, ihan vapaaehtoistahan tuo on. 

Itse vaihdoin.

Vierailija
5/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt, että noinkin pitäisi tehdä, kun en facessa ajatellut käydä tälläkään viikolla.

Vierailija
6/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miten se vaihdetaan!

Vierailija
7/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ranskalaisia fb-ystäviä niin voisin laittaa mutta kun on vaan suomalaisia, niin eipä tuosta sen suurempaa iloa.

Vierailija
8/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole paha ihminen. Välittämistä, osallistumista ym. on mahdollista näyttää muuallakin kuin facebookissa.

Vierailija
9/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa nyt miten se tehdään!

Vierailija
10/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole viisasta ottaa poliittisesti tai uskonnollisesti kantaa, suuntaan tai toiseen, somessa. Kaikki eivät ajattele kannanottoa vain myötätunnon osoituksena.

Vierailija
11/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ole

Vierailija
12/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun profiilissa en myöskään ota kantaa kuin korkeintaan suklaapatukan valintaan. Kannanottoni tapahtuvat ihan muualla.

Vierailija
13/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi minulla tulee tuollaisista profiilikuvista jotenkin tekopyhyyden fiilis... Esim. joku aika sitten kaikilla oli sateenkaarikuva tasa-arvoisen avioliittolain puolesta, mutta asia unohdettiin heti parin päivän päästä. Sama, kun oli vaikka tämä "Je suis Charlie" -juttu. Halutaan näyttää, että ollaan niin myötätuntoisia ja yhteiskuntatietoisia, mutta todellisuudessa asioista ei olla kiinnostuneita eikä mihinkään jakseta vaikuttaa. Joku kuva tai tykkäys Facebookissa ei muuta mitään. Olen ehkä liian skeptinen.

Tuntuu, etteivät ne oikeasti valveutuneet henkilöt harrasta tuollaista?

Vierailija
14/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertokaa nyt miten se tehdään!

Mulla ainakin kun tulee noita profiilikuvavaihdoksia vastaan niin siinä lukee että vaihtoi väliaikaisen profiilikuvan ja että kokeile, sitä klikkaamalla saa vaihdettua. Näin ainakin mobiililla, en sitten tiedä miten tietokoneella tuo näkyy

Vierailija
15/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu nyt sentään. Maailmassa kuolee koko ajan ihmisiä terrori-iskuihin, mutta kun sattuu osumaan kaikkien ihkuttamaan Pariisiin niin johan kyynelehditään. Muutoin ei silmääkään räpäytetä toisten hädälle. Tekopyhää.

Vierailija
16/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä vaihdoin, koska asia koskettaa mua paljon ja olen surullinen ja järkyttynyt. Jos joku näkee tämän tekopyhänä niin sitten näkee. En ajattele mitään niistä, jotka eivät vaihda.

Vierailija
17/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Mutta sulla saattaa olla huono itsetunto, kun pitää asiaa kysyä AV-mammoilta.

Vierailija
18/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin tossa suomalaisten(kin)  julkkisten instatilejä ja naamakirjaa.  Aika monella on joku aiheeseen liitetty symboli laitettuna.

Minusta tuo on myös tekopyhää. Jää sellainen fiilis, että vain haluavat nostaa itseään niillä. Se on niin helppoa laittaa joku symboli...

Vierailija
19/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi tekopyhää. Parempi kun vaan jakaa sen päivittäisen mv lehden "artikkelin"

Vierailija
20/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen että sä ole suvakki. Phyi, te olette tuhonneet Syomen tulevaisuuden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä