OLETKO TUOMINNUT VANHEMPASI jostakin heidän virheistään? Entä oletko huomannut, että saatat toimia itse

Vierailija

kuitenkin samoin kuin vanhemmat? Parhaillaan viisasta, rakentavaa ja kokenutta puhetta asiasta netissä 19:30 saakka: http://www.tv7.fi/?player=oldie

Kommentit (11)

Vierailija

Ruumiillisesta kurittamisesta olen tuominnut äitini, koska se oli oikeasti hyvin pelottavaa ja ahdistavaa. En ole oman lapseni kohdalla tehnyt samaa.

Vierailija

En ole tuominnut, mutta sellaisen tutkimustiedon valossa mitä on tullut julki vasta mun lapsuuden jälkeen, aion tietyissä asioissa toimia eri tavalla omien lasten kanssa.

Vierailija

Ehkä isääni siitä että hän oli niin hajamielinen ja poissaoleva iltaisin, nyt ymmärrän kuinka työ voi viedä mehut ihmisestä.

Vierailija

"Anna meille ihan jokaiselle rakkautta, voimia ja anteeksiantavaa mieltä, jotta voisimme antaa anteeksi erehtyneille vanhemmillemme.Anna meidän kokea ja ymmärtää, että vasta kun annamme anteeksi niin silloin vapaudumme itsekin anteeksiantamattomuuden vankilasta. Kiitos, että aina kun pyydämme, sinä olet valmis antamaan meille anteeksi kaikki erehdyksemme; siksi pyydänkin, että sinun anteeksiantosi olisi meille mallina ja voimana antaa toisillemme anteeksi! Kiitos sinulle, rakastava ja anteeksiantava Isä, Jeesuksen nimessä, aamen." :)

Vierailija

En varsinaisesti tuominnut, mutta en ole kokenut oikeaksikaan. Itse aion kohdella aina lapsiani tasapuolisesti toisin kuin oma äitini, joka on aina paaponut veljeäni. En mäkään ole varsinaisesti mistään paitsi jäänyt, mutta kyllähän näin 40+-vuotiaanakin tuntuu naurettavalta/säälittävältä, että veljeäni hyysätään edelleen. Veli on jäänyt aivan lapsen tasolle, kun ei ole koskaan tarvinnut ottaa vastuuta omasta elämästään ja mä olen itsenäistynyt jo nuorena. Mä olen siis ollut loppuviimein voittaja, mutta silti haluan kohdella lapsiani tasapuolisesti.  Enkä siis sano, että muakaan olisi varsinaisesti huonosti kohdeltu, mutta veljeni on aina saanut enemmän huomiota/rahaa/aikaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat