Kertokaa hyviä lauseita, joilla pääsee puhelinmyyjästä eroon
Välillä hiertää nuo tyrkyttäjät. Kesken nylpyttämisenkin soittelevat.
Kommentit (118)
Mulle kans soiteltii yhessä vaiheessa usein ja yritin aina kieltäytyä kohteliaasti vaikka myyjät mm.jäivät kiinni valehtelusta. No kerran sanoin taas suoraan että en aijo ostaa yhtään mitään. Myyjä ei uskonut ja sen jälkeen huusin täysiä että VITTU MÄHÄN SANOIN ETTÄ EN OSTA! Sen jälkeen ei oo soitettu, tästä aikaa melkein 2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kans soiteltii yhessä vaiheessa usein ja yritin aina kieltäytyä kohteliaasti vaikka myyjät mm.jäivät kiinni valehtelusta. No kerran sanoin taas suoraan että en aijo ostaa yhtään mitään. Myyjä ei uskonut ja sen jälkeen huusin täysiä että VITTU MÄHÄN SANOIN ETTÄ EN OSTA! Sen jälkeen ei oo soitettu, tästä aikaa melkein 2 vuotta.
Kaikki puhelut tallentuu joten jos sua on kusetettu niin nimi ylös ja korkeampaan tahoon yhteyttä
Sinäkö se huora olet, joka soittelee mun miehelleni?
Vierailija kirjoitti:
Välillä hiertää nuo tyrkyttäjät. Kesken nylpyttämisenkin soittelevat.
Sano että tilaat kaiken mitä myyvät ja laskun voi lähettää voudille missä muutkin maksettavat on jonossa. Toimii.
... Robinson-palvelu. Ei estä välttämättä ihan kaikkia soittoja, mutta yli 90% ja lopuillekin maininta, että "anteeksi, mutta kuulun Robinson-listaan" on lopettanut puhelut pahoitteluun häiriöstä ja hyvän päivän toivotuksiin.
Sanon olevani alaikäinen. Vielä ei ole tullut vastaväitteitä.
Vierailija kirjoitti:
... Robinson-palvelu. Ei estä välttämättä ihan kaikkia soittoja, mutta yli 90% ja lopuillekin maininta, että "anteeksi, mutta kuulun Robinson-listaan" on lopettanut puhelut pahoitteluun häiriöstä ja hyvän päivän toivotuksiin.
Mullakin tuo on toiminut jo toista kymmentä vuotta hyvin. Kolmen vuoden välein alkaa soittoja tulla ja siitä tiedän, että sopimus pitää uusia. Soitto numeroon ja vastaajaan "kyllä", taas saa olla kolme vuotta ihan rauhassa. Helppoa.
Ilmoittaa myyjälle, että tämä on kuolinpesän luuri.
Sanon heti, että en voi tilata mitään, joten ei kannata tuhlata minuun aikaasi.
Minä sanon aina, että taloni paloi juuri, ei ole osoitetta johon lehtiä lähettää.
Sanon: Ei kiitos, ja toivona lykkyä seuraavaan puheluun. Jos ei uskota, toistan "seuraavaan" ja sanon: hei, Hei. Sekä suljen puhelimen.
” Ei kiitos” ja luuri kiinni.
Toimii👍
Olen velkajärjestelyssä, enkä saa tehdä uusia sopimuksia sen aikana. Kiitos ja heihei.
Toimii.
Itse sanon: "Tällä kertaa en tilaa mitään, kiitos. Hyvää päivänjatkoa!" ja luuri kiinni.
Mieheni sanoo: " Jotta emme tuhlaisi kummankaan aikaa, kerron etten tilaa nyt mitään.Moi moi!" ja pistää luurin kiinni.
Näillä kohteliailla ja napakoilla lauseilla olemme pärjänneet vuosikausia.
Näin puhelinmyyjä , ehkä nuori, ensimmäisessä työpaikassaan, vain ihminen, yksinhuoltaja jne, on tavoittanut kohdehenkilönsä ja se riittäköön. Tavoitetulla henkilöllä ei ole velvollisuutta ostaa mitään tai puhella pitempään.
Ihan oikeesti aikuiset ihmiset! Ne myyjät on lapsienne ikäisiä tai nuorempia ensimmäisissä työpaikoissaan. Täytyy olla paha olo itsellä ja huono elämä että jaksaa räyhätä tuolla tavalla. 95 % täällä ilmoitetuista vinkeistä ei todellakaan toimi. Laittakaa vaikka luuri vain kiinni jos ette muuta keksi urpot! t. Nuorena opiskelijana tuota työtä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti aikuiset ihmiset! Ne myyjät on lapsienne ikäisiä tai nuorempia ensimmäisissä työpaikoissaan. Täytyy olla paha olo itsellä ja huono elämä että jaksaa räyhätä tuolla tavalla. 95 % täällä ilmoitetuista vinkeistä ei todellakaan toimi. Laittakaa vaikka luuri vain kiinni jos ette muuta keksi urpot! t. Nuorena opiskelijana tuota työtä tehnyt.
Oppivatpahan nuoret, että kannattaa opiskella itselleen kunnon ammatti, jossei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Halveksittavan työn tekemisellä ei säälipisteitä saa.
Ei pidä paikkaansa. Lisäksi se sun äidinkieli näkyy monella puljulla tiedoissa heti kun sulle soitetaan joten myyjää vaan naurattaa kun koitat feikata. Mun Pohjois-Karjalan aksentti saattoi hämätä mutta puhun sujuvasti ruotsia, englantia, venäjää ja viroa.