Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ehdoton ei jos vuokranantaja asuu naapurissa?

Vierailija
12.09.2026 |

Samassa talossa, samassa kerroksessa missä itse asun, olisi asunto myynnissä ja mietin sitä sijoitusasunnoksi, mutta uskaltaako siihen muuttaa kukaan jos vuokranantaja asuu niin lähellä? Välissä on sentään yksi asunto, eli ei ihan seinänaapurina kuitenkaan pitäisi asua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/8 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä ne vuokralaiset sopimusta tehdessään tietää, että missä vuokranantaja asuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vuokraus välittäjän kautta niin kukaan ei saa koskaan tietää.

Vierailija
4/8 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan itseeni vaikuttaisi negatiivisesti, miksi pitäisi? Päin vastoin hyvähän se on että vuokranantaja on lähellä jos tulee jotain asiaa. 

Vierailija
5/8 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu ihan vuokranantajasta. Jos on hirvee kyylä ni kyllä se kyylää kauempaakin. Ja voi olla yletön ongelma samassa taloyhtiössä. Normaali täyspäinen vuokranantaja tuskin on ongelma. Lähinnä apua saa nopeesti jos vuokralainen tarvii vuokranantajan paikalle nopsaan jotain katsomaan/hankkimaan/selvittämään. 

Vierailija
6/8 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vuokranantaja omistaa vuokralaisen asunnon niin hänellä ei ole oikutta rikkoa vuokralaisen kotirauhaa. Jotain rotia siis onneksi?

Vierailija
7/8 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ainakin niin, että osoitteesi ei selviä esim. Fonectasta. Itse nimittäin tulevana vuokralaisena selvitin, että asunnon omistajat asuvat toisessa kaupunginosassa :D

Vierailija
8/8 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asuisi kauaa. Kiusallista törmätä vuokranantajan hississä tai käytävällä ja miettiä, että käykö hän se kämpässä sillä aikaan kun olen poissa. ikkunasta varmaan helppo katsoa kuka lähtee kotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi