Ööh? Verkkopankkitunnukset lukittu?

Vierailija

Mies yritti äsken kirjautua verkkopankkiin mutta se ilmoittaa vaan että käyttäjätunnus on lukittu. Hän ei kirjoittanut tunnuksiaankaan väärin, mikä voisi olla syynä?

Kommentit (10)

Vierailija

Ap täällä, lista oli oikea kun pidän omaani ihan eri paikassa kuin mies ja mieheni mukaan hän on aina kirjoittanut tunnukset oikein, tälläkin kertaa. Onko mitään muita syitä miksi ne voisi mennä tuosta vaan lukkoon..?

Vierailija

Se on näpelöinyt ne väärin. Ainoa selitys. Mulla menee op:ssa tili lukkoon jo kahden väärän yrityksen jälkeen. Huomenna voi yrittää uudelleen.

Vierailija

Pitääkö niiden väärien yritysten olla peräjälkeen vai vaikka esim. Laitat väärät tunnukset eilen ja tänään ja se menee lukkoon? Olin nimittäin keittiössä miehen kanssa kun tuo tapahtui, hän kirjoitti tunnukset kerran, kirjautui ja sivu ilmoitti että ne tunnukset on lukossa.
-Ap

Vierailija

Minulla meni kerran tunnukset lukkoon kun rahanahne sisko oli ollut kylässä ja pöllinyt tunnukset, mutta se parka ei tajunnut ottaa avainlukupaperia mukaan. Onko teillä käynyt ketään kylässä viime aikoina ja onko ne tunnuspaperit olleet jossain avoimella paikalla/lukottomassa lipastossa..?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat