Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa hyviä lauseita, joilla pääsee puhelinmyyjästä eroon

Vierailija
06.11.2015 |

Välillä hiertää nuo tyrkyttäjät. Kesken nylpyttämisenkin soittelevat.

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaalla ollessani sanoin, että olen sosiaalituen varassa elävä ihminen, eikä ole varaa tilata. Puhelut loppuivat siihen.

Vierailija
82/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytän ja toivotan hyvää kesää tai mikä vuoden aika onkin menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni vinkki lehtikaupustelijoiden varalle on se, että kysyy onko lehdessä ristikoita. Jos ei ole, niin hän vastaa ettei hän sitten tilaa jos ei ole edes ristikkoa. Jos on, niin hän sanoo ettei hän sellaisia turhuuksia tilaa. En tiedä toimiiko.

Vierailija
84/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain olen lukenut, että puhelinmyyjiä on ohjeistettu jatkamaan myyntipuhettaan, kunnes asiakas kieltäytyy kolme kertaa.

Mä sanon aina, ettei mulla oo rahaa mihinkään ylimääräiseen. Se on tepsinyt aina.

Silloin, kun oli vielä lankapuhelin, mieheni vastasi puhelimeen. Hän huusi minua puhelimeen. Minä huusin, että jos se on lehtimyyjä, en ole kotona. Mieheni sanoi tämän puhelimeen. Lehtimyyjän lopetti puhelun nauraen.

Vierailija
85/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä negatiivista asennetta puhelinmyyjiin. Olisiko parempi että olisivat meidän työssäkäyvien elätettävinä? Eikö ole hyvä, että edes yrittää jotain töitä tehdä. Köyhä eläkeläistätini  sanoo aina ystävällisesti ettei ole rahaa, kyllä suurin osa myyjistä ymmärtää tämän. 

Vierailija
86/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla on päällä?

Vierailija
87/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lo siento no hablo finlandés.

Vierailija
88/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot hei hei ja suljet puhelimen

Vierailija
89/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon viimeisen sanani ja se on EI.

Vierailija
90/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin opettajani kertoi, että myyjät lyövät heti luurin korvaan, kun puhelimeen vastaakin ruotsiksi.

Vierailija
91/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ursäkta?"

Vierailija
92/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kysyä edunvalvojaltani.

Vierailija
93/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljen puhelimen heti puhelun alussa, sanon kohteliaasti etten halua valitettavasti tilata mitään.

Olen ollut puhelinmyyjänä, kaikki vanhat ja kuluneet "olen sokea", "en osaa lukea" yms. ovat tosi laimeita. Joka kymmenes sanoo jomman kumman edellä mainituista.

En myöskään suosittele tuota "olen hautajaisissa" (eräs "kollega" alkoi itkemään kun hänelle sanottiin noin, nuori tyttö järkyttyi soittaessaan huonoon aikaan. En tiedä oliko henkilö oikeasti hautajaisissa vai ei). Muutenkin useampikin nuori alkoi itkemään keski-ikäisten asiakkaiden räyhättyä heille. Nuoret ja vanhukset harvemmin alkoivat räyhäämään puhelimessa, toisin kuin keski-ikäiset.

Myöskään muut ilkeät kommentit eivät oikein iske - puhelinmyyjät ovat lähinnä 15-20-vuotiaita opiskelijoita, jotka eivät ole saaneet muuta työpaikkaa. tuntipalkka voi ihan hyvin olla 2€/h (itselläni aikoinaan oli näin), enkä todellakaan olisi halunnut kyseistä työtä tehdä, Pakko vaan oli. Miksi tahallaan pahoittaa 15-vuotiaan, ensimmäisessä työpaikassaan olevan nuoren mieltä?

Vierailija
94/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurisuus on rikkaus

Vierailija
95/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jack's Whorehouse, how can I help you?" (viskibassoäänellä)

Vierailija
96/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi yksinkertaisesti: Ei kiitos!

Vierailija
97/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui tietystä firmasta soittelu kun mies soitti sinne ja sanoi että tekee seuraavasta soitosta rikosilmoituksen. Onneks lopettivat soittelun kun viikon sisään soitti kolmesti -.-

Vierailija
98/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan lehden heti, kun pistätte paremman tarjouksen kuin kirjasto, joka tarjoaa kaikki lehdet ilmaiseksi.

Vierailija
99/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kaikille tarjoajille saman. 

"Anteeksi että keskeytän (jos keskeytän), en ole kiinnostunut. Kiitos kuitenkin tarjouksesta, hei!" ja suljen puhelimen. Yritän aina kuulostaa kiltiltä ja positiiviselta, monesti nuo myyjät ovat nuoria ekassa työssään joten en halua aiheuttaa heille mielipahaa. 

Vierailija
100/118 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kysyä edunvalvojaltani.

Sekin näkyy tiedoissa. Riippuu tietty firmasta. Myös kuolleet näkyy joillain firmoilla.