Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mistä viattomista jutuista tunsitte lapsena huonoa omaatuntoa?

Vierailija

Tästä on ollut aloitus demissäkin mutta sinne ei kukaan enää vastaa. aloitan:

6-vuotiaana vapautin naapurin tytön purkkiin pyydystetyt sammakot takaisin lampeen ja 8-vuotiaana hautasin kaverin kellarissa olleen sähköjohdonpätkän heidän pihalleen kun kaveri kertoi että heitä lyödään sillä jos tekevät jotain tuhmaa.

11-vuotiaana katsoin vahingossa ennen joulua kauppakassiin kun vanhemmat tulivat kaupasta ja näin lahjaksi tarkoitettuja tavaroita. Jouluna yrtin teeskennellä yli-innostunutta kun avasin paketit :D Läpi meni.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Äidilläni oli jotain kalliita ampullimuotoisia ihonhoitotuotteita. Kerran uteliaisuuttani menin ja rikoin yhden ampullin ja levitin naamaani. Olin varmaan ainakin kuukauden ihan hirvittävän peloissani että mitä tapahtuu jos äiti huomaa. Ei se huomannut. Olin jotain 7-vuotias. (Jälkeenpäin huvittaa, että eipä siitä olisi mitään kauheaa seurannut vaikka olisi huomannutkin. Lähinnä varmaan pienet torut. Mutta silloin oikeasti pelkäsin että jotain ihan kauheaa tapahtuu jos jään kiinni)

Vierailija

Siitä, kun voitin kaikki lautapelissä. Podin siitä niin hirveästi huonoa omatuntoa, että jatkossa hävisin tahallani :( Lapsi raukka.

Vierailija

Teroitin äitini meikkikynän salaa. Äiti huomasi ja sanoi, että ei haittaa, mutta pyydä jatkossa lupaa ennenku terotat. Purskahdin hysteeriseen itkuun enkä meinannu kestää tilannetta ja oli siinä äidillä lohduttamista.

Vierailija

Katoin vahingossa eskarissa vammaiselle pojalle kaksi veistä enkä ollenkaan haarukkaa. Raukka ei kehdannut edes sanoa mitään vaan yritti syödä niillä. Hävetti niin paljon kun itsekään ujona en saanut sanottua hänelle että en tehnyt sitä tarkoituksella :(

Vierailija

En muista tunteneeni koskaan huonoa omaatuntoa mistään.

Hävennyt olen montaakin asiaa, mutta se on eri juttu.

Vierailija

Mullakin on tuo, että olen kurkannut kasseihin, joissa on paketoimattomia joululahjoja. Tosin en vahingossa vaan ihan uteliaisuuttani, useampana vuonna.

Olen syönyt omasta ja pikkuveljen suklaakalenterista suklaata ennen kuun luukun saisi avata.

Olen leikannut saksilla vaaleanpunaisen röyhelömekkoni, koska inhosin mekkoja (äiti alkoi melkein itkeä kun huomasi minun tuhonneen kalliin ja hienon mekon).

Löysin isoveljen takintaskusta tupakka-askin.

Olen ottanut äidin lompakosta salaa kolikoita, joilla ostin kioskilta 5mk irtokarkkipussin.

Olen kaatanut ruokaa vessanpöntöstä alas kun äiti kävi pihalla. Ruoka oli niin pahaa ja minun oli määrä istua pöydän ääressä niin kauan, että lautanen on tyhjä.

Olen kuullut vanhempieni harrastavan makuuhuoneessaan seksiä yöllä käydessäni wc:ssä. Tämä oli järkyttävä hetki. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten satumalta naisia? -5

Älkää laittako miinusta vaan vastatkaa asiallisesti vilpittömään kysymykseen. -5

Vierailija

Mä tönäisin 7-vuotiaana vahingossa 3,5-vuotiasta kaveriani niin, että hän kaatui ja kertoi siitä isälleen. Ei se isä siitä suuttunut, kunhan huomautti, ettei saa töniä. Sitten siihen tuli paikalle yhteinen kaverimme, 6-v, ja he alkoivat siinä mun edessäni spekuloida olinko tönäissyt tahallani. Tämä 6-v totesi, että kyllä varmasti olin. Lähdin sitten läheiseen metsään istumaan ja pohtimaan kehtaanko enää ikinä näyttää naamaani missään.

Outo ajatus, että mulla on joskus ollut 3-vuotias kaveri.

Vierailija

Ihmettelin saunan jälkeen suihkussa ehkä 6-vuotiaana ladyshaveria kun en tiennyt mikä se on. Äiti oli jo poistunut edeltä ja päätin sitten koittaa päähäni sitä shaveria kun tuli mieleen että jotakin sen suuntaista niillä tehdään, pyyhitään naamaa tai päätä. No tietenkin kun sillä vähän aikaa päätä kävin läpi niin tukkaakin lähti jonkun verran mukana, onneksi en painanut mitenkään kovaa niin ei sitä lopulta muuta kun vähän höylääntyi päällimmäsiiä. Säikähdin hirveästi ja juoksin kylppäristä huutamaan äidille että multa lähtee tukkaa. En koskaan kertonut mistä syystä sitä tukkaa lähti, luulen kyllä että äiti varmaan arvasi jotakuinkin. Podin hirveän huonoa omatuntoa tästä pitkään.

Vierailija

Luin pienenä siskon (11 vuotta vanhempi) yläasteaikaista päiväkirjaa salaa, kun se löytyi hänen vanhasta huoneestaan. Sisko oli siis jo muuttanut kotoa pois ja olin itse joku tokaluokkalainen. Päiväkirja oli kuin paraskin jännitysromaani käänteineen ja ihastuksineen, mutta jälkeenpäin oli tosi huono omatunto monta vuotta. Vieläkin vihlaisee kun ajattelen vaikka tapahtumasta on yli 15 vuotta. Samalla oli jännää kun näki oman siskon ihan toisin silmin yhtäkkiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten satumalta naisia? -5

Älkää laittako miinusta vaan vastatkaa asiallisesti vilpittömään kysymykseen. -5

Anyone? -5

Vierailija

Koskin ulkona koirankakkapötkylään kun halusin koittaa oliko se keppi vai mikä. Heti kun olin koskenut siihen tuli pelko ja huono omatunto, koska äiti oli sanonut ettei koirankakkaan saa paljain käsin koskea kun voi tulla tauti. Raikuvasti itkien juoksin sisälle ja pesin käsiä varmaan kymmenen minuuttia samalla ajatellen että olen paha ja kuolen.

Huhhuh. Onneksi on vähän karaistunut elämässä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat