Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkimus: Kissasi tappaisi sinut jos pystyisi

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun katti ainakin suunnittelee mun listimistä. Tiedän sen tietävän testamentista. Nimittäin jos mulle sattuu jotain, olen pitänyt huolen siitä jälkisäädöksellä, että katti jatkaa lokoisia kissanpäiviään. Ja se on nyt laskenut muutamalla herneenpalollaan yhteen, et jaahas elintaso ei romahtaisi, vaikka tuo tölkinavaaja tuosta kupsahtaisi, joten...

Kuinka moni teistä muuten ottaa paini- tai nyrkkeilymatsia kissan kanssa? Meillä ne ovat lähes jokapäiväisiä aktiviteetteja. Oikea käteni on kainaloa myöten naarmuilla jatkuvasti. Töissä joku epäili narkkariksi. Piti selventää, et ei mitään niin glamuröösiä, vain Jim Carreymäistä This is THE Hand- tappelua kissan kanssa. Joka sitten sitä kättä puree, potkii ja raapii, mutta tottakai se katti ei ole tosissaan. Kyllä se halutessaan saisi multa ranteet auki, mut se vain pelleilee. Tai sitten odottaa opportunistina sopivaa hetkeä.

Vierailija
82/85 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Onhan tuo todiste siitä miksi koira voi olla parempi lemmikki. Isoinkaan koira ei yleensä vahingoita pientä omistajaa.

Koira on kuin jalomielinen voimamies, joka hoitaa hommat asiallisesti ja ei käytä voimiaan väärin. Kissa taas on kuin pahansisuinen ja kateellinen ämmä, jonka vaarattomuus perustuu vain tuhovoiman puutteeseen.

-Mies 29v + 1v-

Löysitkö jo marsusi putkesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin 100 metriä pitkä, ja painaisin n 5000kg. Voin kertoa että tässä maailmassa olisi moni asia eri tavalla.

Ei olisi sinä olisit vaan joku friikki.

Vierailija
85/85 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koirat ja koiraat kasvatetaan alistuviksi. Kissoja ei voi alistaa, joten ne ovat perheen pomoja, aivan kuin me naisetkin:)

[/quote]Mies on aina ollut perheen pää. Jos kapinoit tätä vastaan, kapinoit itse Jumalaa vastaan. Siinäpähän räpiköit sitten.[/quote]

Hyvin sanottu. Naiset kuvittelevat aina liikoja itsestään, silti pelkäävät, siksi juoruavat.