Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muoti/pukeutumisvinkkejä, joita ette vain ymmärrä?

Vierailija
04.11.2015 |

Oletteko törmänneet joihinkin kummallisiin pukeutumisvinkkeihin netissä tai televisiossa? Mitä vinkkejä ihmettelette eri vartalotyypeille. Tai mitä /minkä hehkutusta ette vain ymmärrä? 

Itse en ymmärrä ikuista pituuden tyrkytystä. Kyllä, pidän pitkiä naisia kauniina ja pituuden tavoittelussa/korostamisessa ei ole mitään vikaa. Mutta itse lyhyenä (157) tykkään pukeutua välillä "lyhyen" näköisesti. Joskus on hauska näyttää "söpöltä" ja "hukkua" isoon neuleeseen matalien kenkien kanssa. 

Aina toitotetaan, että lyhyen tulisi pukeutua korkokenkiin, ja parempi jos ne ovat mustat, mustien sukkahousujen kanssa ja hameeseen. Koska tämä pidentää. Juu pidentää pidentää,mutta entä jos tykkään pukeutua mataliin bootseihin? Tai rakastan käyttää isoja villapaitoja ns. tunikoina mekkoina. 

Samoin ikuinen vyötärön korostaminen käy muoti vinkeissä/ohjelmissa välillä hermoille. Kyllä, vyötärö on ihana asia ja näyttää hyvältä, mutta miksi AINA survotaan se kapea vyö tuohon keskelle? Ihan sama mitä on päällä, siinä on se vyö. 

Olen myös lukenut, että V-kaula-aukko sopii lyhyille naisille. Pidentää muka. Ja paskat sanon minä. Näytän tajuttoman idiootilta v-kaula-aukossa. 

Mitäs av-mammat eivät ymmärrä tai ihmettelevät? 

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pikkasen plösö nelikymppinen, joka ei todellakaan käytä pillifarkkuja tai suoria housuja. Syynä se, että olen pitkä ja roteva ja jalkakin on pieni sievä 41. Laitapa pillifarkkujen kanssa tennari tai perussaapas, niin näytät ihan pelleltä jalkoinesi. Eli bootcuttia tänne tai ihan normilahkeista, mutta mitään porkkanajuttua en päälleni vedä.

Mulla taas päinvastainen tilanne, eli olen lyhyt ja pienijalkainen. On sekin vähän hassun näköistä kun bootcut-lahkeen alta pilkistää 35 numeron korkkarista vain kärki:)

Vierailija
62/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora lahje näyttää mun yllä parhaimmalta. Olen reitevä ja paksupohkeinen. Bootcut vain korostaa reiden paksuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt tätä ketjua luin, niin en tajua mistä se pitäisi tietää, minkä mallinen on tai mitkä värit tai kampaukset sopivat minulle parhaiten ja muuta sellaista. Toisaalta en ole kiinnostunut muodista niin ehkä en siksi tiedä näitä juttuja.

Tuntuu, että olen lähinnä I-kirjaimen muotoinen... 

Vierailija
64/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain aina törmää siihen, että sinistä ja mustaa ei pitäisi yhdistää. En tajua miksi.

Vierailija
65/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain aina törmää siihen, että sinistä ja mustaa ei pitäisi yhdistää. En tajua miksi.

Ei se nyt mikään toimivin yhdistelmä olekaan. Sininen ja ruskea, musta ja harmaa ovat klassiset yhdistelmät.

Väittäisin, että musta on oikeasti hankala väri. Mikä muu sen kanssa sopii kohtuudella kuin harmaa?

Vierailija
66/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöthän on tehty rikottaviksi. Olen nähnyt ulkomaisissa muotijutuissa jopa rikottavan tuon musta ja sininen yhdistelmän, ja onnistuneesti :)

Vierailija
67/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöthän on tehty rikottaviksi. Olen nähnyt ulkomaisissa muotijutuissa jopa rikottavan tuon musta ja sininen yhdistelmän, ja onnistuneesti :)

Jep, mutta noin karkeasti.

Tässä esimerkki, mustakin sopii joo mutta ruskea paljon paremmin.

http://www.murraymitchell.com/wp-content/uploads/2013/11/navy_blue_suit…

http://36.media.tumblr.com/tumblr_lmj64qW9EP1qa2j8co1_1280.jpg

Vierailija
68/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sininen ja musta on hieno yhdistelmä, vähän kuin ilta/yötaivas. Sininen ja ruskea tuntuu suttuiselta.

Vierailija
69/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poolopaitaa isorintaiselle, tai sellaista jossa "kaulaan asti" pääntie.

Miksi ei? Just hyviä nuo poolot ja vastaavat, näyttää rinnat vieläkin isommilta! ;)

Vierailija
70/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että leveät hartiat naisella pitäisi peittää. Mulla on leveät hartiat ja en halua peittää, korostuu kapea vyötärö ja lanne ei koskaan näytä leveälle. Nin, ja näkyy on harrastettu joskus urheilua niin et ei paha.

Vierailija
71/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just nuo V-aukkoiset yläosat. Ihan kamalia eikä sovi mielestäni kellekään. Jostain joskus luin että isorintaisen niitä nimenomaan pitäisi käyttää kun kuulemma korostaa jotain. No korostaa joo, just niitä rintoja jotka mulla ainakin on ihan riittävän isot ilman erikseen korostamistakin.

Aivan sama täällä! V-aukkoisen aukko kun on liian iso, näkyy rintavako törkeästi. Jos se on tarpeeksi pieni, ettei vako näy, niin BOOM tissit kasvo neljänneksellä ja hartiat kapeni jakatos. 

Entä, jos on pienet tissit ja kulmikkaat, leveähköt hartiat?

Vierailija
72/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei poolopaitaa isorintaiselle, tai sellaista jossa "kaulaan asti" pääntie.

Miksi ei? Just hyviä nuo poolot ja vastaavat, näyttää rinnat vieläkin isommilta! ;)

Oikea asenne!

Terveisin pikkurintainen

Vierailija
73/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, mutta noin karkeasti.

Tässä esimerkki, mustakin sopii joo mutta ruskea paljon paremmin.

http://www.murraymitchell.com/wp-content/uploads/2013/11/navy_blue_suit…

http://36.media.tumblr.com/tumblr_lmj64qW9EP1qa2j8co1_1280.jpg

Eipä yllätä, että AV-mammat alapeukuttaa mustan värin himoissaan. Sokeita olette tai vähintään tyylistä mitään tietämättömiä :)

Vierailija
74/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaan alapeukuttajat sitten, minkä värin kanssa laitetaan ruskeaa jos ei sinisen kanssa?

Vierailija
75/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikki ohje, ettei tulisi käyttää tummaa silmämeikkä ja huulipunaa yhtä aikaa. Pitää valita toinen. 

Itse ainakin tykkään lookista musta cateye rajaus ja räikeän punainen huulipuna. 

Luulen, että tuolla tummalla silmämeikillä tarkoitetaan esimerkiksi smoky eyeä tai muuta meikkiä, jossa on tummat luomivärisävyt käytössä. Tällaisten kanssa tumman huulipunan parittaminen tekee usein aika tunkkaisen vaikutelman. 

Pelkkä rajaus ei mun ymmärrykseni mukaan tee vielä tummaa silmämeikkiä, vaikka olisikin musta, ja on huulipunan kanssa oikein freesin näköinen. 

Vierailija
76/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaan alapeukuttajat sitten, minkä värin kanssa laitetaan ruskeaa jos ei sinisen kanssa?

Ruskea nyt käy todella monen värin kanssa, kyllä toki sen sinisenkin. Ennemmin voi kysyä, minkä värin kanssa ruskea ei käy - itse en tykkää ruskean ja punaisen yhdistelmästä.

Vierailija
77/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskea nyt käy todella monen värin kanssa, kyllä toki sen sinisenkin. Ennemmin voi kysyä, minkä värin kanssa ruskea ei käy - itse en tykkää ruskean ja punaisen yhdistelmästä.

No ei käy kovin hyvin punaisen, mustan ja valkoisen kanssa.

Vierailija
78/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole alapeukuttanut, mutta minä laittaisin sitä viininpunaisen tai vihreän kanssa. Ja jos olis vähän tylsä päivä, nudea ja hiekansävyjä.

Vierailija
79/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin, että musta on oikeasti hankala väri. Mikä muu sen kanssa sopii kohtuudella kuin harmaa?

Esim. valkoinen, keltainen, beige.. 

Tumma ruskea ja musta on kyllä äärettömän tunkkainen kombo.

Vierailija
80/127 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei käy kovin hyvin punaisen, mustan ja valkoisen kanssa.

No mäkin olen sitä mieltä (kuten kirjoitinkin), että ei käy hyvin punaisen kanssa, mutta tuossa joku toinen vastasi, että viininpunaisen kanssa käy, ja tätä yhdistelmää näkeekin paljon. Eli toiset tykkäävät, vaikka minä en lämpenekään. Mun mielestä sekä musta että valkoinen sopivat ruskean kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä