Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muoti/pukeutumisvinkkejä, joita ette vain ymmärrä?

Vierailija
04.11.2015 |

Oletteko törmänneet joihinkin kummallisiin pukeutumisvinkkeihin netissä tai televisiossa? Mitä vinkkejä ihmettelette eri vartalotyypeille. Tai mitä /minkä hehkutusta ette vain ymmärrä? 

Itse en ymmärrä ikuista pituuden tyrkytystä. Kyllä, pidän pitkiä naisia kauniina ja pituuden tavoittelussa/korostamisessa ei ole mitään vikaa. Mutta itse lyhyenä (157) tykkään pukeutua välillä "lyhyen" näköisesti. Joskus on hauska näyttää "söpöltä" ja "hukkua" isoon neuleeseen matalien kenkien kanssa. 

Aina toitotetaan, että lyhyen tulisi pukeutua korkokenkiin, ja parempi jos ne ovat mustat, mustien sukkahousujen kanssa ja hameeseen. Koska tämä pidentää. Juu pidentää pidentää,mutta entä jos tykkään pukeutua mataliin bootseihin? Tai rakastan käyttää isoja villapaitoja ns. tunikoina mekkoina. 

Samoin ikuinen vyötärön korostaminen käy muoti vinkeissä/ohjelmissa välillä hermoille. Kyllä, vyötärö on ihana asia ja näyttää hyvältä, mutta miksi AINA survotaan se kapea vyö tuohon keskelle? Ihan sama mitä on päällä, siinä on se vyö. 

Olen myös lukenut, että V-kaula-aukko sopii lyhyille naisille. Pidentää muka. Ja paskat sanon minä. Näytän tajuttoman idiootilta v-kaula-aukossa. 

Mitäs av-mammat eivät ymmärrä tai ihmettelevät? 

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statement koru, jonka pitäisi olla piste iin päälle asussa. Miksi? Yritin käyttää yhtä sellaista kaulassa. Paksu kääty. Oli epämukava, pullotti takin alta, painoi liikaa ja tunsin itseni korutelineeksi.

Palasin hillitympään klassiseen jalometalliin.

Vierailija
122/127 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se miksi ei tee niinkuin itse näkee parhaakseen. Kaikki ei sovi kaikille vaikka olisi kuinka muotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vähän, miksi tiimalasivartaloisille (tai pelkästään rintaville, tai lanteikkaille) suunnatuissa pukeutumisvinkeissä AINA neuvotaan, että näin ja näin saat rintasi/lantiosi näyttämään pienemmiltä. Ja älä ainakaan pukeudu näin ja näin, koska se korostaisi rintoja/lantiota.

Mitä hittoa? Jos minun vartalossani on hyvänä puolena se, että vyötärö on hyvin pieni ja rinnanympärys + lantio varsin iso, niin miksi ihmeessä haluaisin peitellä sitä? Eikö sitä kannattaisi joskus jopa korostaa?

Siis ymmärrän kyllä, ettei tiimalasivartalo ole varsinaisesti muotia ollut pitkään aikaan, eikä muodikkaat vaatteet ole tällaisille suunnattu. Mutta jostain syystä Kardashianit ja kumppanitkin tuntuvat tavoittelevan jopa äärimmäisyyksiin menevää tiimalasimuotoa, joten ei kai tässä nyt hävettävääkään pitäisi olla?

Parasta on se, että kapeaa vyötäröä pitäisi ehdottomasti korostaa, mutta leveä lantio pitäisi ehdottomasti peittää. Mun mielestä on paljon vaikuttavamman näköistä korostaa molempia, kun kerran molemmat on...

Vierailija
124/127 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveä lantio saa näyttämään läskiltä. siis jos se on tosi leveä. en tiedä miksi kukaan haluaisi näyttää yhtään suuremmalta kuin normaalisti

Vierailija
125/127 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulumeikki. "Näin teet trendikkään smokey eye meikin juhliin, ja olet bileiden kuumin kissa". Näiden ohjeiden meikeillä näyttäisin viiden pennin katutytöltä.

Teri Niitin stailaukset siinä make over -ohjelmassa. Sopii ehkä runwaylle, mutta ei suomalaisen naisen tiistaiaamuun, jolloin räntää vihmoo ja nenä valuu.

Sitäpaitsi kaikkien pikkujoulua juhlivien tavoite ei ole näyttää "bileiden kuumimmalta kissalta". Jotenkin ihan vieras ajatus esim minulle, joka viettää pikkujouluja päiväkodin työkaverien kanssa., eikä ole muuttumassa kissaksi, koiraksi eikä muuksikaan eläimeksi pikkujoulun nojalla :P

Vierailija
126/127 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin näyttää satuolennolta.päivätyö. Vinkkejä? T. Rva 49.

Vierailija
127/127 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

leveä lantio saa näyttämään läskiltä. siis jos se on tosi leveä. en tiedä miksi kukaan haluaisi näyttää yhtään suuremmalta kuin normaalisti

Niin, tuskin nainen jolla on iso lantio olisi kovin mini-ihminen, mutta se että on leveä lantio, ei todellakaan ole sama asia kuin LÄSKI. Tämä on taas tätä luurankojen ulinaa kun ei tykätä naisellisista muodoista :)

Pitäisikö tämänkin peittää uumaansa jotenkin?

http://akorra.com/wp-content/uploads/2010/10/19.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi