Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada apua punttisalikiusaamiseen?

Vierailija

Ongelmat alkoivat kolme viikkoa sitten.

Liityin hämmästyttävän uudelle kuntosalille viime kuussa. Se on aina hiljainen ja siellä ei ole juuri ketään. Monta powerräckiä, kyykkytelineet ja todella mukavat käsipainot, jotka sopivat minun herkille niveltulehduksellisin sormiin. Kuntosali on niin hyvä, että olen maksanut 18 kuukautta etukäteen: 75 x 18 = 1350 €. Se on helvetin paljon rahaa minulle, koska olen vaikeuksissa osamaksujen kanssa: TV, nahkaiset huonekalut ja rubiininpunainen BMW 5-sarjan auto.

Sain voimannostoon ohjeet kaverilta. Heti ensimmäisenä päivänä hän tuli häiritsemään minua kesken kyykkysarjan. Iso mies, ehkä 185 cm ja 90 kiloa.. Hän antoi minulle vihaisen katsekontaktin huoneen poikki ja käveli minua kohti samalla tuijottaen. Aloin tuntea oloni hermostuneeksi ja tuntui että vatsani muljahti hieman. Nostin tangon räckiin. Mitä tämä iso karvainen tatuoitu mies oikein haluaa? Minua pelotti.

"Hei ...?" Sanoin alkuun. Hän potkaisee uuden vesipulloni vahingossa.
"Sinä luiseva kasa paskaa." Hän totesi minulle.
"Mitäh..?" vastasin hämmentyneesti, ja katselin alaspäin kengän kärkiäni.
"Et koskaan nosta tuota painoa" hän sanoi ja katsoi tankoa "Sinulta napsuu luita poikki. Sinun pitäisi keksiä uusi harrastus kuten vaatteiden kudonta"
Hän lähtee ja on liukastua lattialla olevaan uuteen veteeni! Olen järkyttynyt ja peloteltu, toivon, että hän oli vain huonolla tuulella.

Tulee maanantai ja teen joitakin erittäin raskaita maastavetoja. Haluan pitää ylösmenovaiheessa tangon lukittuna hetken aikaa koska se auttaa vahvistamaan minun herkkiä niveltulehdus sormia. En tällä kertaa nähnyt häntä kun tulin kuntosalille- mutta yhtäkkiä tunnen hengityksensä minun korvaani vasten. Hän kuiskaa korvaani samalla kun tanko on vielä käsissäni.
"Laita se iso kova tanko alas. Se poksauttaa luusi poikki kuin pieneltä kalalta. Voit myös lopettaa nyt. Et saa koskaan kunnon lihaksia."

Säikähdän ja pudotan painot rytinällä alas ja kuntosalin johtaja tulee huutamaan minulle! Olen liian peloissani kertoakseni hänelle, miksi tiputin painot koska iso karvainen kiusaaja seisoo nyt taustalla peilin edessä ja samalla hymyillen kierosti minulle. Kun palaan kotiin ja katson peilistä itseäni, ehkä minun luuni ovat melko pieniä verrattuna normaaliin? Ja olen treenannut jo kuukauden ilman mitään tuloksia. Ehkä hän on oikeassa. Ehkä minun lihakset eivät koskaan kasvaa? Soitan parhaalle ystävälleni koulusta, kihara Susannalle, hän kertoo minulle ”älä ole hupsu”.

Tulee torstai ja salipäivä ja olen tekemässä hauiskääntöjä . Kamppailen viimeisen toiston kanssa kun Hän astelee kohti minua raivoissaan tatuoinnit vilahdellen, potkaisten samalla uuden energiajuoma-mehupulloni kumoon ja tarttuu painoihin ja toisella kädellä ottaa minun kädestäni!

"Kuvittelin kertoneeni sinulle ettet tule tänne enää, olet pieni säälittävä näätäotus. Katso itseäsi peilistä kun kamppailet tyttöjen painojen kanssa. Et saa koskaan lihaksia, ymmärrätkö? Ja vielä, voit myös lopettaa nyt. Sinun työsi on täysin turhaa"

Hän näyttää vihaiselta ja tuntuu todella tarkoittavan mitä hän sanoo. Joten lähden kuntosalilta nopeasti jättäen puoliksi valuneen energiamehujuomani lattialle. En ole kahteen viikkoon nyt käynyt salilla. Sen sijaan olen tehnyt punnerruksia ja vatsoja kotona. Haluan yrittää saada rahani takaisin kuntosalilta mutta olen liian hämmentynyt selittääkseni tilannetta. Mutta se on paljon rahaa ja varsinkin kun uusi Blendtec tehosekoitin on vielä maksamatta(ei ole mainos!).

Sen jälkeen olen kuunnellut ystäväni lainaamaa kirjaaa "Lyö kiusaajasi hypnoosissa" joka yö. Mutta se ei vieläkään toimi ja olen alkanut uskoa, että uskon kiusaajani olevan oikeassa. Mitä jos lihakset eivät todellakaan vaan kasva, ja kaikki rahat menivät turhaan.

Auttakaa, en tiedä miten käsitellä tätä ja tunnen oloni epävarmaksi.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mikä helvetti tämä on??? Negatiivinen fantasia?? Mies joka toivoo saavansa edes jonkinlaista huomiota isolta tatuoidulta karjulta?

Vierailija

Tuollaisessa tilanteessa ärähtäisin kiusaajalle. Olkoon minkä kokoinen tahansa ja ajaisin pihalle sieltä salilta.

Vierailija

En jaksa lukea sepustustasi, mutta en myöskään suostu maksamaan liikunnasta mitään, joten ratkaisu sinullekin, älä mene sinne.

Vierailija

Älä kuuntele roskakirjoja öisin, ne sekoittavat pääsi pahemmin. Hae lääkärintodistus, jolla saat jäsenyyden poikki ja apua mielenterveyspuoleen.

Vierailija

VIttu mikä sepustus. Luulit siis jonkun jaksavan lukea tuon kokonaan tai uskovan sen:D vittu mikä pelle. Lisäksi kirjoitat tosi kömpelöä fantasiaa:D

Vierailija

On kyllä sellaista homofantasiaa...olisit jatkanut. Tarina olisi ollut loppuvaiheessa siinä että iso karvainen mies laukeaa peräreikääsi liukastaen sen muita salihomoja varten

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat