Olen niin rupsahtanut etten kelpaa edes yhdenillanhoidoksi...
Tuli todistetuksi eilen baarissa. Olen ollut pitkään ilman seksiä ja nyt olisin tosiaan sen tarpeessa. :(
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Minun ausnoni raikaa iloisen onnellisesta naurusta tällä hetkellä! On aina ihanaa huomata, kuinka koko elämänsä nuoruusvuodet saanut nainen keski-iän lähestyessä joutuu laskeutumaan sieltä pilvilinnoistaan, kun ei enää saakaan huomiota miehiltä. Ja alkaa ja joutumaan tehdä asioita itse. Meikäläisen - keskiverto työelämässä olevan saman ikäluokan miehen - markkina-arvo puolestaan nousee koko ajan. Nuoruudessa ei tietenkän huomiota naisilta, mutta pikku hiljaa alkaa tulemaan AP:n kaltaisilta epätoivoisilta naisilta, jotka ovat valumassa sieltä huomion pilvilinnasta alaspäin ja yrittävät epätoivoisesti saada jostain oksasta kiinni ennen kuin ovat täysin pohjalla. Meikäläinen on se oksa, joka vankistuu ja nousee koko ajan ylemmäs puuta.
No enpä ihan usko, että markkina-arvosi nousee. Katsos, jotta kaltaisesi kurpan markkina-arvo nousisi pitäisi sinulla olla joko omaisuutta eli rahaa tai sielunsivistystä eli vanhemman ihmisen viisautta, joka viehättää naisia. Sinulla ei ainakaan jälkimmäistä ole enkä usko, että on edellistäkään.
Eli tyhjä roikkuva ihosäkki olet ilman mitään ulkoista tai sisäistä sisältöä. Tulet olemaan vaikeuksissa naisten saannin suhteen ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minun ausnoni raikaa iloisen onnellisesta naurusta tällä hetkellä! On aina ihanaa huomata, kuinka koko elämänsä nuoruusvuodet saanut nainen keski-iän lähestyessä joutuu laskeutumaan sieltä pilvilinnoistaan, kun ei enää saakaan huomiota miehiltä. Ja alkaa ja joutumaan tehdä asioita itse. Meikäläisen - keskiverto työelämässä olevan saman ikäluokan miehen - markkina-arvo puolestaan nousee koko ajan. Nuoruudessa ei tietenkän huomiota naisilta, mutta pikku hiljaa alkaa tulemaan AP:n kaltaisilta epätoivoisilta naisilta, jotka ovat valumassa sieltä huomion pilvilinnasta alaspäin ja yrittävät epätoivoisesti saada jostain oksasta kiinni ennen kuin ovat täysin pohjalla. Meikäläinen on se oksa, joka vankistuu ja nousee koko ajan ylemmäs puuta.
Avaapa silmät todellisuuteen. Kummasti vaan keski-ikäisen miehen markkina-arvo rapisee ja naisten taso tulee ryminällä alas.
Mä voin tulla panemaan sua edestä ja takaa joka reikään. Rupsahtamiset ei haittaa. Jos on todella karsea naama, niin pistetään vaikka paperipussi päähän. Pillu on pillu, oli sitten rupsahtanut tai ei!
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin netin syövereissä väitetään, ihan todellisuutta on ettei nainen kelpaa aina edes pelkkään seksiin.
Lisäyksenä: minusta vääristymä johtuu siitä, että tuota olettavat miehet kirjoittavat noita viestejä ja ovat itse niin epätoivoisia, että projisoivat oman tasonsa alhaisuuden kaikkiin miehiin yleisesti.
Itse olen vielä nuori ja nätti nainen, mutta tiedän hyvin jo omasta kokemuksesta, etten kelpaa seksiin kuin todella harvalle miehelle. Monta iltaa on baareissa sellaisia, ettei yksikään mies lähesty... Koska niitä kauniimpia naisia on aina mistä valita.
Väärä lähestymistapa asiaan.
Miehet ovat ujoja ja lähestymiseen vaikuttaa sata asiaa; kuinka helposti lähestyttävältä nainen näyttää, onko jotain veruketta lähestyä, istuma- tai seisomapaikka, naisen mahdollinen seura ja vahingoniloisen yleisön läsnäolo jne.
Ainut keino tietää todellinen tasonsa on mennä itse juttusille ja olla selkokielinen.
-Mies 29v + 1v-
Ihan on kuule vuosien aikana testattu kertaan jos toiseen kaikilla yhdistelmillä ja siltikin ehkä 1/5 baarireissusta joku mies tulee juttelemaan. Ei se oma taso riitä niin ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa "kelvata" pelkkään seksiin? Siis vaikka itsekin käyttäis vastaavalla tavalla toista, siinä on aina taustalla se ajatus, et toinen vaan käyttää sua omiin tarpeisiinsa. En mä ymmärrä mikä meriitti olis kelvata hyväksikäytettäväksi.
Mä naisena tiedän jo etten kelpaa miehille parisuhteeseen, joten vielä paskemmaksi olo tulee kun ei kelpaa miehille EDES yhdeksi yöksi. Vetää itsetunnon ihan lokaan...
Miten sä voit sen tietää? Minkä ikäinen olet? Se, että kelpaa yöksi ei monesti ihmeellisistä asioista kiinni. Kyllä todella monenlaiset naiset kelpaa yhdeksi yöksi. Ja myös parisuhteeseen. Jos katsot ympärillesi, ni ei aika moni on kelvannut. Miksi sinä et kelpaisi?
Miltei 30-vuotias.
Vuosikausia miehet tapaili vain seksiä saadakseen. Vihdoin tajusin ettei mua kukaan mies kokonaisuutena koskaan halunnutkaan, joten olen harrastanut n. 1/krt vuoteen läheisyydenkaipuussa yhden illan juttuja, mutta ei niitäkään saa enää nykyisin juuri mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa "kelvata" pelkkään seksiin? Siis vaikka itsekin käyttäis vastaavalla tavalla toista, siinä on aina taustalla se ajatus, et toinen vaan käyttää sua omiin tarpeisiinsa. En mä ymmärrä mikä meriitti olis kelvata hyväksikäytettäväksi.
Mä naisena tiedän jo etten kelpaa miehille parisuhteeseen, joten vielä paskemmaksi olo tulee kun ei kelpaa miehille EDES yhdeksi yöksi. Vetää itsetunnon ihan lokaan...
Miten sä voit sen tietää? Minkä ikäinen olet? Se, että kelpaa yöksi ei monesti ihmeellisistä asioista kiinni. Kyllä todella monenlaiset naiset kelpaa yhdeksi yöksi. Ja myös parisuhteeseen. Jos katsot ympärillesi, ni ei aika moni on kelvannut. Miksi sinä et kelpaisi?
Miltei 30-vuotias.
Vuosikausia miehet tapaili vain seksiä saadakseen. Vihdoin tajusin ettei mua kukaan mies kokonaisuutena koskaan halunnutkaan, joten olen harrastanut n. 1/krt vuoteen läheisyydenkaipuussa yhden illan juttuja, mutta ei niitäkään saa enää nykyisin juuri mitenkään.
Mitä luulet miltä tuntuu, kun naiset ei halua parisuhteeseen eikä edes edes seksiä kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltei 30-vuotias.
Mitä luulet miltä tuntuu, kun naiset ei halua parisuhteeseen eikä edes edes seksiä kanssani?
Yhtä paskalta kun mustakin.
Eipä elämä ole reilua ja mukavaa meille kaikista pahnan pohjimmaisille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltei 30-vuotias.
Sinä saat edes joskus seksiä, itse olen kerran saanut säälistä ja tuo on varmaan ainoa kerta, jos en siirry maksullisiin, mikä tuskin parantaa entisestään huonoa itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltei 30-vuotias.
Sinä saat edes joskus seksiä, itse olen kerran saanut säälistä ja tuo on varmaan ainoa kerta, jos en siirry maksullisiin, mikä tuskin parantaa entisestään huonoa itsetuntoa.
En mä nykyisin enää saa.
Turha tehdä tästä kilpailua, mun oma inhimillinen kärsimys on ainakin ihan tapissaan jo joka tapauksessa eikä tosiaankaan vain tämän elämäni osa-alueen takia.
Naiset laittakaa ilmoitusta Iskuriin, niin pääsette valitsemaan miehen.
Mä kyllä olen ihan varma että ihmisen puoleensavetävyyteen vaikuttaa eniten henkinen kunto ja tasapaino. Tässä ketjussa olijat kuulostaa itsesäälissä rypeviltä, katkerilta ja masentuneilta ihmisiltä. Itse olen useinkin kauniiksi haukuttu ja ei muakaan koskaan tultu baarista iskemään koska olin aina ihan masentuneen ja surullisen näköinen. (Tajuan sen nyt jälkikäteen). Iloiset tai edes itseensä sekä elämäänsä tyytyväiset ihmiset saa AINA seuraa vaikka näyttäisivät miltä.
Todella paljon lämpimiä ajatuksia. Ymmärrän hyvin että joskus oikeasti haluaisi yhden illan jutun, tuntea iho ihoa vasten, haluaisi haluta ja että joku haluaisi käyttää. Ei siinä ole mitään moraalitonta niinkuin joku sanoi se on vain inhimillistä. Totta kai sitä pettyy jos halusta huolimatta niin ei käy.
Pitäisi jaksaa silti uskoa itseensä ja olla positiivinen. Kuka muukaan sinua rakastaisi jos itse et rakasta itseäsi.
Epätoivo ja alemmuudentunne ei pue ketään. Ala tehdä asioita, joista nautit. Pidä itsestäsi huolta. Etsi onni omasta elämästäsi. Iloisuus ja terve itsetunto vetävät puoleensa.
Mulla ei nuorempana ollut juuri minkäänlaista vientiä. No yksi tyyppi kiinnostui joten menin sen kanssa naimisiin. Vuosien mittaan vasta tutustuin itseeni, kasvatin itsetuntemustani ja itseluottamustani siinä samalla, ja vihdoin uskalsin erota epätyydyttävästä liitostani. Ja kuinka ollakaan, nyt nelikymppisenä mulla on enemmän vientiä kuin olisin ikinä uskaltanut ajatella.
Läheisyyden tarve on perustarve, ymmärrän tietysti että sen puute voi olla lamaannuttavaa. Yrittäisin kuitenkin löytää elämään sisältöä muista asioista. Se läheisyys tulee sitten kun on sen aika.
Kuvaile ap miten olit pukeutunut ja miltä näytät näin muuten. Mä en oikeen tajua näitä. Mä oon 40, bmi 29, naama pyöree ku pallo, ehkä ok nätti, mutta vähenevissä määrin. Mutta aina ois seuraa tarjolla. Pukeutumisella voi viestittää paljon, kuva meikki, mekko, korkokengät... Kaikilla meillä on niitä kavereita, jotka on enintään ok näköisiä ja heillä on aina miehiä. On enemmän olemuksesta kiinni, hymystä, onko helppo jutella yms. On myös mahdollista
35 jatkaa
että ap on liian kaunis eikä miehet uskalla lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä olen ihan varma että ihmisen puoleensavetävyyteen vaikuttaa eniten henkinen kunto ja tasapaino. Tässä ketjussa olijat kuulostaa itsesäälissä rypeviltä, katkerilta ja masentuneilta ihmisiltä. Itse olen useinkin kauniiksi haukuttu ja ei muakaan koskaan tultu baarista iskemään koska olin aina ihan masentuneen ja surullisen näköinen. (Tajuan sen nyt jälkikäteen). Iloiset tai edes itseensä sekä elämäänsä tyytyväiset ihmiset saa AINA seuraa vaikka näyttäisivät miltä.
Ihmettelen miten väärässä voikin joku olla... tuo ei ole totta.
No ehkä tuo epätoivoisuus ja itsesääli paistavat susta ja karkottavat ne rohkeimmatkin, jotka vielä uskaltaisivat tulla juttelemaan? Baarista seuran etsiminen on nykyisin harvinaisempaa kuin ennen, kun Tinder ja muut on muuttanut kulttuurin.
Vierailija kirjoitti:
Miltei 30-vuotias.
Naisella pitää olla jollain tavoin pilkettä silmäkulmassa, jotta häntä lähestytään. Seinäruusuna ovat yleensä sellaiset, jotka katselevat kattoon kun mies lähestyy, tai muuten ulkoisella olemuksellaan viestittävät "mene pois".
Itse olen korreloinut elämää siten, että yhden illan hoidoksi haetaan mahdollisimman pantavaa (ts. huorahtavan kaunista) ja pidempään suhteeseen tarvitaan jotain muuta kuin ulkonäköä. Mikäli haet yhdenillan hoitoa, pitäisi sinun jotenkin pyrkiä samaan kuin ne muut perstyrkkyset. Mikäli pidempää suhdetta, niin sitten pitäisi löytää jokin keskustelukanava, jossa voisit tutustua "sielullisiin" asioihin ennen ulkonäköjuttuja, esimerkiksi jokin sätti tms. Eli ensin pitäisi siis rakastua ihmiseen vaikka tekstin kautta, jolloin ulkonäöllä tai muilla ulkoisilla tekijöillä ei välttämättä ole niin suurta merkitystä (tässä on tietysti se haittapuoli, että voit rakastua totaaliseen sekopäähän, koska teksti ei välitä kaikkia ihmisen tarvitsemia tunneskaaloja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten väärässä voikin joku olla... tuo ei ole totta.
En siis tarkoittanut että iloiset ihmiset saa seuraa aina kun menee lähimarkettiin tai sinne baariin- tarkoitin että heistä ylipäätään ollaan elämänsä aikana kiinnostuneita. Ei varmasti ap:kaan ole mitenkään ruma tai rupsahtanut vaan niin tyytymätön itseensä että se näkyy muillekin.
Ja lisään vielä etten todellakaan usko ettei ap kelpais. Ihan varmasti kelpaa. Mummoikäisetkin prostituoidut jopa yli 80v kelpaa eikä ole rupsahtaneita. Toki se on bisnestä, mut jotkut asiakkaat ovat yrittäneet parisuhteeseen näiden mummojen kanssa.
Kyllä varmasti kelpaa jollekin!