Olen niin rupsahtanut etten kelpaa edes yhdenillanhoidoksi...
Tuli todistetuksi eilen baarissa. Olen ollut pitkään ilman seksiä ja nyt olisin tosiaan sen tarpeessa. :(
Kommentit (84)
Resiprookkinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltei 30-vuotias.
Vuosikausia miehet tapaili vain seksiä saadakseen. Vihdoin tajusin ettei mua kukaan mies kokonaisuutena koskaan halunnutkaan, joten olen harrastanut n. 1/krt vuoteen läheisyydenkaipuussa yhden illan juttuja, mutta ei niitäkään saa enää nykyisin juuri mitenkään.
Naisella pitää olla jollain tavoin pilkettä silmäkulmassa, jotta häntä lähestytään. Seinäruusuna ovat yleensä sellaiset, jotka katselevat kattoon kun mies lähestyy, tai muuten ulkoisella olemuksellaan viestittävät "mene pois".
Itse olen korreloinut elämää siten, että yhden illan hoidoksi haetaan mahdollisimman pantavaa (ts. huorahtavan kaunista) ja pidempään suhteeseen tarvitaan jotain muuta kuin ulkonäköä. Mikäli haet yhdenillan hoitoa, pitäisi sinun jotenkin pyrkiä samaan kuin ne muut perstyrkkyset. Mikäli pidempää suhdetta, niin sitten pitäisi löytää jokin keskustelukanava, jossa voisit tutustua "sielullisiin" asioihin ennen ulkonäköjuttuja, esimerkiksi jokin sätti tms. Eli ensin pitäisi siis rakastua ihmiseen vaikka tekstin kautta, jolloin ulkonäöllä tai muilla ulkoisilla tekijöillä ei välttämättä ole niin suurta merkitystä (tässä on tietysti se haittapuoli, että voit rakastua totaaliseen sekopäähän, koska teksti ei välitä kaikkia ihmisen tarvitsemia tunneskaaloja).
En käsitä miksi kirjoitat pitkän tekstin omista preferensseistäni. Minussa ei ole yhdellekään miehelle ollut kuin satunnaisesti tarpeeksi ok-vaatimukset yhdeksi yöksi ulkonäön suhteen, suhteeseen taas ei ole riittänyt persoona, koulutustaso eikä niinkään myös se ulkonäkö.
Minulle on käynyt selväksi etten kelpaa naisille vakavaan suhteeseen, mutta haluaisin naisen edes vakituiseen tapailussuhteeseen, koska yhdenyön jutuista ei saa mitään irti. Miten teidän naisten mielestä minun kannattaisi edetä?
Miksi ap niin päättelet? Mäkin oon 25v mies eikä mulle oo kukaan koskaan mitään seksiä tullut ehdottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap niin päättelet? Mäkin oon 25v mies eikä mulle oo kukaan koskaan mitään seksiä tullut ehdottelemaan.
Naisilla on heikompi itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miksi kirjoitat pitkän tekstin omista preferensseistäni. Minussa ei ole yhdellekään miehelle ollut kuin satunnaisesti tarpeeksi ok-vaatimukset yhdeksi yöksi ulkonäön suhteen, suhteeseen taas ei ole riittänyt persoona, koulutustaso eikä niinkään myös se ulkonäkö.
Jokainen kirjoittaa aina omista lähtökohdistaan, sillä eihän kukaan muu kuin sinä itse voi tietää todellisuutta sinun kannaltasi katsottuna? Mutta itse asiaan, miten voi olla mahdollista, että vammaiset ja varmasti (oletus) paljon huonommilla lähtökohdilla varustetut pariutuvat? Mikä sinussa olisi niin paljon pielessä, että et kelpaisi? Miesten syyllistäminen tässä tapauksessa on turhaa, ongelma liittyy jollain tavoin habitukseesi, käytökseesi tai johonkin muuhun seikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kirjoittaa aina omista lähtökohdistaan, sillä eihän kukaan muu kuin sinä itse voi tietää todellisuutta sinun kannaltasi katsottuna? Mutta itse asiaan, miten voi olla mahdollista, että vammaiset ja varmasti (oletus) paljon huonommilla lähtökohdilla varustetut pariutuvat? Mikä sinussa olisi niin paljon pielessä, että et kelpaisi? Miesten syyllistäminen tässä tapauksessa on turhaa, ongelma liittyy jollain tavoin habitukseesi, käytökseesi tai johonkin muuhun seikkaan.
Keksit aivan itse teksteistäni miesten syyttämisen :D
Ihan itse tiedän, etten kelpaa (miehet luetelleet lukuisia syitä, joita en täällä lähde sen kummemmin enää avaamaan) ja tämä ei ole miesten vika vaan täysin oma mokani koska olen näin huono.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse tiedän, etten kelpaa (miehet luetelleet lukuisia syitä, joita en täällä lähde sen kummemmin enää avaamaan) ja tämä ei ole miesten vika vaan täysin oma mokani koska olen näin huono.
Niin keksinkin, se on totta. Olet ilmeisesti pessimistinen? Lähtökohtasi on se, että olet huono ihminen? Ei ihme, jos ei miehet ole kiinnostuneita! Sinun pitäisi keksiä jokin asia, joka saa sinut loistamaan. Mikäli miehet ovat "luetelleet" syitä mikä sinussa on "vialla", niin oletko ajatellut, että ne edustavat vain heidän mielipiteitään? Totuus on varmasti jotain muuta.
Tähän on olemassa todella helppo ratkaisu. Teet profiilin alastomaan suomeen sellaisella kuvalla missä on levittelet pilluasi tai pyllistelet persereikä paljaana. Ei mene kauan kun ensimmäinen mies on kehumassa ja odottamassa sitä, että pääsee astumaan sinua. Naamalla ei ole mitään väliä.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Niin keksinkin, se on totta. Olet ilmeisesti pessimistinen? Lähtökohtasi on se, että olet huono ihminen? Ei ihme, jos ei miehet ole kiinnostuneita! Sinun pitäisi keksiä jokin asia, joka saa sinut loistamaan. Mikäli miehet ovat "luetelleet" syitä mikä sinussa on "vialla", niin oletko ajatellut, että ne edustavat vain heidän mielipiteitään? Totuus on varmasti jotain muuta.
Totuus nyt on, että miehet ei ole musta olleet koskaan kiinnostuneita kuin nuorempana hetken ja sekin vain seksimielessä. Ei ole mitään mikä mussa kiinnostaisi ja kyllä, olen pessimisti ja ihan sen takia koska olen realisti käsittäessäni miten nämä jutut menevät.
Olitki eilen vaticanissa ap? Kuulostat ihan yheltä joka oli siellä : D jos olit sinä nii tiiän syyn miks miehet pakeni
Vierailija kirjoitti:
Totuus nyt on, että miehet ei ole musta olleet koskaan kiinnostuneita kuin nuorempana hetken ja sekin vain seksimielessä. Ei ole mitään mikä mussa kiinnostaisi ja kyllä, olen pessimisti ja ihan sen takia koska olen realisti käsittäessäni miten nämä jutut menevät.
Höpsis. Se on sinun itsesi itsellesi kehittämä totuus toisten ihmisten antamien arvioiden perusteella. Analysoit ehkä liikaa ja teet päätelmiä, jotka estävät sinua kokeilemasta uudelleen uudella tavalla (entisistä virheistä oppien). Toisaalta, vaikka paikkakuntasi miehet eivät sinusta olisi kiinnostuneita, voihan olla, että olet sitten kiinnostava jossain toisaalla? Voisiko tilanteen nollata muutto tai loma jollain toisella paikkakunnalla/maassa? Ymmärrän sen, että usein odotukset eivät kohtaa realismia ja odotusten murskaantuminen tuottaa pettymystä.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Se on sinun itsesi itsellesi kehittämä totuus toisten ihmisten antamien arvioiden perusteella. Analysoit ehkä liikaa ja teet päätelmiä, jotka estävät sinua kokeilemasta uudelleen uudella tavalla (entisistä virheistä oppien). Toisaalta, vaikka paikkakuntasi miehet eivät sinusta olisi kiinnostuneita, voihan olla, että olet sitten kiinnostava jossain toisaalla? Voisiko tilanteen nollata muutto tai loma jollain toisella paikkakunnalla/maassa? Ymmärrän sen, että usein odotukset eivät kohtaa realismia ja odotusten murskaantuminen tuottaa pettymystä.
Oletpa sä ihanan positiivinen ja järkevän kuuloinen tyyppi. Eikä ollut sarkasmia!
Ymmärrän, että varmasti mielessäni on kognitiivisia vinoutumia jossain määrin, mutta on vaikea yksin päästä eroon omista ennakko-odotuksista ja itseään toteuttavista uskomuksista.
Tehokkainta varmaan olisi nollata tilanne kehittelemällä se tosielämän beyonce alter ego itsevarmuuden kehittämiseen, joskus ehkä onnistun.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että varmasti mielessäni on kognitiivisia vinoutumia jossain määrin, mutta on vaikea yksin päästä eroon omista ennakko-odotuksista ja itseään toteuttavista uskomuksista.
Tehokkainta varmaan olisi nollata tilanne kehittelemällä se tosielämän beyonce alter ego itsevarmuuden kehittämiseen, joskus ehkä onnistun.
Meillä kaikilla on niitä. Minullakin.
Onneksi viisas isäni neuvoi minulle aikoinaan yhden tärkeimmistä opeista, joka on pelastanut minut usein: "olet vain ihminen". Tällä hän tarkoitti sitä, että hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja älä häpeä tehdä virheitä! Virheet kuuluvat osaksi elämääsi, niistä ei pidä lannistua, vaan oppia ja mennä eteenpäin.
Konkreettisesti tämä pelasti minut ensimmäisen kerran nuorena poikana Dipolissa, kun pidin esitelmää isolle ihmismassalle. Minulle tuli heti alussa kauhea paniikki siitä, onko pukuni hyvin, kravaatti suorassa ja muistanko painottaa oikeita asioita. Hikoilin yleisön edessä tuskan hikeä kuin iso sika, pelkäsin tekeväni virheen esityksessäni tai sanovani jotain hullua. Tuolloin, tuskieni keskellä, muistin isäni ohjeen "olet vain ihminen" ja ajattelin "paskaakos tässä, jos mokaan, niin mokaan". Tämä rentoutti minut, osasin vetää elämäni ensimmäisen ison esitelmän hyvin läpi ja sain siitä itsevarmuutta lisää. Nykyisin pyrin tekemään tahallani ilmapiiriä keventäviä "mokia", jotka saavat ihmiset mukaan esitykseen.
Ehkä sinunkin kohdallasi olisi syytä hyväksyä fatka siitä, että olet vain ihminen? Hyväksyt sen, että olet saanut paskaa palautetta joistain asioista, mutta hyväksyt myös sen, että palautteen ei ole tarkoitus lannistaa sinua, vaan viedä sinua elämässäsi eteenpäin. Pitkällä tähtäimellä, sitten kun saat niitä onnistumisia, huomaat, että joissain asioissa on parempi kokeilla ja tehdä virheitä, kuin vältellä virheitä. Eli liika järkeily ei ole aina hyväksi, vaikka kuinka kognitiivisesti asioita pohtisitkin (= yritä löytää se tunneminä myös).
Täällä naiset valittaa, kun eivät kelpaa miehille ja miehet valittaa, kun eivät kelpaa naisille. Sopikaa treffit keskenänne ja katsokaa, jos kelpaisitte toisillenne. Win win!
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset valittaa, kun eivät kelpaa miehille ja miehet valittaa, kun eivät kelpaa naisille. Sopikaa treffit keskenänne ja katsokaa, jos kelpaisitte toisillenne. Win win!
Tuskin löytyy niin rohkeita naisia, miehiä varmasti löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tuli todistetuksi eilen baarissa. Olen ollut pitkään ilman seksiä ja nyt olisin tosiaan sen tarpeessa. :(
Baarissa, kuka hakee seksiä baarista?
Vierailija kirjoitti:
Minun ausnoni raikaa iloisen onnellisesta naurusta tällä hetkellä! On aina ihanaa huomata, kuinka koko elämänsä nuoruusvuodet saanut nainen keski-iän lähestyessä joutuu laskeutumaan sieltä pilvilinnoistaan, kun ei enää saakaan huomiota miehiltä. Ja alkaa ja joutumaan tehdä asioita itse. Meikäläisen - keskiverto työelämässä olevan saman ikäluokan miehen - markkina-arvo puolestaan nousee koko ajan. Nuoruudessa ei tietenkän huomiota naisilta, mutta pikku hiljaa alkaa tulemaan AP:n kaltaisilta epätoivoisilta naisilta, jotka ovat valumassa sieltä huomion pilvilinnasta alaspäin ja yrittävät epätoivoisesti saada jostain oksasta kiinni ennen kuin ovat täysin pohjalla. Meikäläinen on se oksa, joka vankistuu ja nousee koko ajan ylemmäs puuta.
Onnellisuus tosiaan huokuu sinusta. Oikea unelmavävy. Kannattaisi hakea apua itse tunto-ongelmiisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa, kuka hakee seksiä baarista?
"Missä tapasitte? Baarissa....
Vierailija kirjoitti:
Kaiken kaikkiaan varmaan hyvä lähtökohta lähteä hakemaan seksiä baarista (??!!), ja järkevyyttä vain lisää se, että jatkaa hakua vauvapalstalla. Se on hienoa. Tämä oli sarkasmia.
Rupsahtaneena baariin on hyvä! Tämä ei ollut sarkasmia. Ihmisen näköisenäkin varmaan saa mennä, mutta älkää nyt herraisä seksiä sieltä menkö hakemaan. Älkääkä vauvapalstalta.
Mene huoriin. Miksi kiusata itseään puutteessa, kun on ratkaisu?