Olen niin rupsahtanut etten kelpaa edes yhdenillanhoidoksi...
Tuli todistetuksi eilen baarissa. Olen ollut pitkään ilman seksiä ja nyt olisin tosiaan sen tarpeessa. :(
Kommentit (84)
Miksi kukaan haluaa "kelvata" pelkkään seksiin? Siis vaikka itsekin käyttäis vastaavalla tavalla toista, siinä on aina taustalla se ajatus, et toinen vaan käyttää sua omiin tarpeisiinsa. En mä ymmärrä mikä meriitti olis kelvata hyväksikäytettäväksi.
Sama juttu. Edes treffipalstaan kirjautuminen ei auttanut. Ja omasta mielestäni en edes ole mikään ruma.
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin netin syövereissä väitetään, ihan todellisuutta on ettei nainen kelpaa aina edes pelkkään seksiin.
Lisäyksenä: minusta vääristymä johtuu siitä, että tuota olettavat miehet kirjoittavat noita viestejä ja ovat itse niin epätoivoisia, että projisoivat oman tasonsa alhaisuuden kaikkiin miehiin yleisesti.
Itse olen vielä nuori ja nätti nainen, mutta tiedän hyvin jo omasta kokemuksesta, etten kelpaa seksiin kuin todella harvalle miehelle. Monta iltaa on baareissa sellaisia, ettei yksikään mies lähesty... Koska niitä kauniimpia naisia on aina mistä valita.
Laita kuva, missä levität vittua riettaasti ja isket silmää samalla kun syöt banskua. + yhteystiedot, jos joku haluaa käydä laittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa "kelvata" pelkkään seksiin? Siis vaikka itsekin käyttäis vastaavalla tavalla toista, siinä on aina taustalla se ajatus, et toinen vaan käyttää sua omiin tarpeisiinsa. En mä ymmärrä mikä meriitti olis kelvata hyväksikäytettäväksi.
Miksi tällaiset moralisoijat avaavat ketjun kun ette käsitä ettekä ole koskaan olleet kykeneviä edes ymmärtämään jos teille avaa asioita eri näkökulmista?
Ehkä ois jo aika herätä siihen, että miks suomalaisilla on noin huono itsetunto. Vanhemmista sen on pakko johtua.
Olitko itse aloitteellinen vai odottelitko vain? Tervetuloa miesten maailmaan, nainen! Tuo on ihan arkipäivää miehille. Sulla takana nyt siis yksi reissu baariin ja ilman että olit itse aloitteellinen. Ja heti on masennus ja itku päällä. Mies joutuu tekemään nin 20 reissua baariin ja olemaan itse aloitteellinen, jotta joskus kelpaisi yhdenillanseksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli todistetuksi eilen baarissa. Olen ollut pitkään ilman seksiä ja nyt olisin tosiaan sen tarpeessa. :(
Jotkut ei saa ees rahalla
Miten todistit sen yhden illan aikana? Itsellä jo useampi vuosi ilman naista ja alan nyt uskoa, että en ole naisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Olitko itse aloitteellinen vai odottelitko vain? Tervetuloa miesten maailmaan, nainen! Tuo on ihan arkipäivää miehille. Sulla takana nyt siis yksi reissu baariin ja ilman että olit itse aloitteellinen. Ja heti on masennus ja itku päällä. Mies joutuu tekemään nin 20 reissua baariin ja olemaan itse aloitteellinen, jotta joskus kelpaisi yhdenillanseksiin.
No jaa, olin kyllä aloitteellinen, vähän liiankin :( Se tekee tästä vielä nolompaa ja surullisempaa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mä naisena tiedän jo etten kelpaa miehille parisuhteeseen, joten vielä paskemmaksi olo tulee kun ei kelpaa miehille EDES yhdeksi yöksi. Vetää itsetunnon ihan lokaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaiset moralisoijat avaavat ketjun kun ette käsitä ettekä ole koskaan olleet kykeneviä edes ymmärtämään jos teille avaa asioita eri näkökulmista?
No kerro lisää. Et tainut ymmärtää mun näkökulmaa itse. Totuushan on se, ettei monellekaan yhdenillanhoidolla merkkaa sussa ihmisenä juuri mikään muu ku se seksi. Vaikka siis muuta esittäiskin. Mua ainakin vaan ällöttää ne äijät, jotka yrittää ja yrittää... Ei siinä ole mitään aitoa ihmisen kohtaamista. Se on vaan noloa peliä. Se on karu totuus. Ihan sama vaikka olisit itse samoilla motiiveilla liikkeellä. Se on toisen käyttämistä. Totuus. Ei moralisointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä naisena tiedän jo etten kelpaa miehille parisuhteeseen, joten vielä paskemmaksi olo tulee kun ei kelpaa miehille EDES yhdeksi yöksi. Vetää itsetunnon ihan lokaan...
Miten sä voit sen tietää? Minkä ikäinen olet? Se, että kelpaa yöksi ei monesti ihmeellisistä asioista kiinni. Kyllä todella monenlaiset naiset kelpaa yhdeksi yöksi. Ja myös parisuhteeseen. Jos katsot ympärillesi, ni ei aika moni on kelvannut. Miksi sinä et kelpaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin netin syövereissä väitetään, ihan todellisuutta on ettei nainen kelpaa aina edes pelkkään seksiin.
Lisäyksenä: minusta vääristymä johtuu siitä, että tuota olettavat miehet kirjoittavat noita viestejä ja ovat itse niin epätoivoisia, että projisoivat oman tasonsa alhaisuuden kaikkiin miehiin yleisesti.
Itse olen vielä nuori ja nätti nainen, mutta tiedän hyvin jo omasta kokemuksesta, etten kelpaa seksiin kuin todella harvalle miehelle. Monta iltaa on baareissa sellaisia, ettei yksikään mies lähesty... Koska niitä kauniimpia naisia on aina mistä valita.
Väärä lähestymistapa asiaan.
Miehet ovat ujoja ja lähestymiseen vaikuttaa sata asiaa; kuinka helposti lähestyttävältä nainen näyttää, onko jotain veruketta lähestyä, istuma- tai seisomapaikka, naisen mahdollinen seura ja vahingoniloisen yleisön läsnäolo jne.
Ainut keino tietää todellinen tasonsa on mennä itse juttusille ja olla selkokielinen.
-Mies 29v + 1v-
Minun ausnoni raikaa iloisen onnellisesta naurusta tällä hetkellä! On aina ihanaa huomata, kuinka koko elämänsä nuoruusvuodet saanut nainen keski-iän lähestyessä joutuu laskeutumaan sieltä pilvilinnoistaan, kun ei enää saakaan huomiota miehiltä. Ja alkaa ja joutumaan tehdä asioita itse. Meikäläisen - keskiverto työelämässä olevan saman ikäluokan miehen - markkina-arvo puolestaan nousee koko ajan. Nuoruudessa ei tietenkän huomiota naisilta, mutta pikku hiljaa alkaa tulemaan AP:n kaltaisilta epätoivoisilta naisilta, jotka ovat valumassa sieltä huomion pilvilinnasta alaspäin ja yrittävät epätoivoisesti saada jostain oksasta kiinni ennen kuin ovat täysin pohjalla. Meikäläinen on se oksa, joka vankistuu ja nousee koko ajan ylemmäs puuta.