Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista on olla kauniiden ja tyylikkäiden vanhempien lapsi

Vierailija

Lapsena, teininä, nuorena aikuisena? Vanhemmat hyvännäköisiä vielä keski-ikäisinäkin, hienot vaatteet, kaunis koti, hurmaava käytös yms.

Kommentit (15)

Vierailija

Itse olen kokenut että minusta kasvoi kanssa kaunis ja tyylikäs aikuinen koska jo pienestä pitäen altistuin niille sekä muutenkin kodissamme harrastettiin sivistystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokenut että minusta kasvoi kanssa kaunis ja tyylikäs aikuinen koska jo pienestä pitäen altistuin niille sekä muutenkin kodissamme harrastettiin sivistystä.

:D Vai olet "harrastanut sivistystä"...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Normaalia. Kun ei siis ole omakohtaista kokemusta muustakaan. 

Onko kavereidesikin vanhemmat olleet kuin mainoksesta reväistyjä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia. Kun ei siis ole omakohtaista kokemusta muustakaan. 

Onko kavereidesikin vanhemmat olleet kuin mainoksesta reväistyjä?

Lapsuus- ja teini-iän kavereiden vanhemmat kyllä. Aikuisiän kavereideni vanhempia en ole koskaan tavannut.

Vierailija

Lapsena ei asiaan juuri kiinnittänyt huomiota, vaikka tulihan sitä monesti sanottua että "äiti/isi, sä olet kaunis/komea". Äitini on aina pitänyt näteistä asioista ja puki meidät lapsetkin siististi ja teininä opetti meikkaustyylejä, kun kysyin.
Teininä olin iloinen siitä, että vanhempani eivät pukeutumisensa puolesta olleet hirveän suttuisia, heidän kanssaan "kehtasin" liikkua ympäriinsä ja äidin kanssa oli mukavaa käydä silloin tällöin vaateostoksilla.

Ei tuollaisiin asioihin oikein kiinnitä erityisen paljon huomiota, kun kuitenkin kasvatetaan kunnioittamaan ns. realiteetteja eikä mitään pinnallista ulkonäkömaailmaa.

Vierailija

up, kiinnostaisi itseänikin. Millaista kotonanne oli, miten vanhempanne poikkesivat muiden vanhemmista, entä oletteko itse samanlaisia nyt?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat