Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

invapaikat!!

Vierailija
28.10.2015 |

miks pitää varata niin paljon invapaikkoi ja sit ne lähes aina kaikki tyhjänä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanssa kyllästynyt niihin. Eikö voisi perustaa johonkin vaikka vähän syrjemmälle erityisiä invapysäköintialueita, joista tehtäisiin sellaisia ns. invapysäköinnin palvelukeskuksia, joissa voisi olla niitä paikkoja sitten vaikka 100 ja ihan kaikenlaisille ajoneuvoille. Voisivat hoitaa invapysäköintinsä siellä, eikä tuolla tavalla hajautetusti niinkuin nyt. Tilaakin olisi tällaisella erikoisalueella paljon enemmän esim. autoon nousemiseen ja sieltä poistumiseen, tai vaikkapa paarien käsittelyyn.

Vierailija
2/5 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kanssa kyllästynyt niihin. Eikö voisi perustaa johonkin vaikka vähän syrjemmälle erityisiä invapysäköintialueita, joista tehtäisiin sellaisia ns. invapysäköinnin palvelukeskuksia, joissa voisi olla niitä paikkoja sitten vaikka 100 ja ihan kaikenlaisille ajoneuvoille. Voisivat hoitaa invapysäköintinsä siellä, eikä tuolla tavalla hajautetusti niinkuin nyt. Tilaakin olisi tällaisella erikoisalueella paljon enemmän esim. autoon nousemiseen ja sieltä poistumiseen, tai vaikkapa paarien käsittelyyn.

Erittäin hyvä idea! Ehdotan tätä kaupunginvaltuustolle (Espoo), ehdota sinäkin omassasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nyt ollaan jo kateellisia invapysäköintipaikoistakin! Mihin tämä maailma on oikein menossa!

Vierailija
4/5 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi niitä varataan niin paljon, että paikkoja riittää niille jotka niitä oikeasti tarvitsevat. Aina löytyy vähintään muutama idiootti invapaikkaan oikeuttamaton, joka niitä käyttää.

Vierailija
5/5 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

INVA-paikka mahdollisimman kauas kaupan ovesta vai? Oma pysäköintialue?? Mitähän sulla on mennyt ohi koko ideassa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän