invapaikat!!

Vierailija

miks pitää varata niin paljon invapaikkoi ja sit ne lähes aina kaikki tyhjänä.

Kommentit (5)

Vierailija

Minä olen kanssa kyllästynyt niihin. Eikö voisi perustaa johonkin vaikka vähän syrjemmälle erityisiä invapysäköintialueita, joista tehtäisiin sellaisia ns. invapysäköinnin palvelukeskuksia, joissa voisi olla niitä paikkoja sitten vaikka 100 ja ihan kaikenlaisille ajoneuvoille. Voisivat hoitaa invapysäköintinsä siellä, eikä tuolla tavalla hajautetusti niinkuin nyt. Tilaakin olisi tällaisella erikoisalueella paljon enemmän esim. autoon nousemiseen ja sieltä poistumiseen, tai vaikkapa paarien käsittelyyn.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kanssa kyllästynyt niihin. Eikö voisi perustaa johonkin vaikka vähän syrjemmälle erityisiä invapysäköintialueita, joista tehtäisiin sellaisia ns. invapysäköinnin palvelukeskuksia, joissa voisi olla niitä paikkoja sitten vaikka 100 ja ihan kaikenlaisille ajoneuvoille. Voisivat hoitaa invapysäköintinsä siellä, eikä tuolla tavalla hajautetusti niinkuin nyt. Tilaakin olisi tällaisella erikoisalueella paljon enemmän esim. autoon nousemiseen ja sieltä poistumiseen, tai vaikkapa paarien käsittelyyn.

Erittäin hyvä idea! Ehdotan tätä kaupunginvaltuustolle (Espoo), ehdota sinäkin omassasi.

Vierailija

Varmaan siksi niitä varataan niin paljon, että paikkoja riittää niille jotka niitä oikeasti tarvitsevat. Aina löytyy vähintään muutama idiootti invapaikkaan oikeuttamaton, joka niitä käyttää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat