Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja, mitä väsyneenä on tapahtunut

Vierailija
09.02.2006 |

Itse eilen lähdin parkkihallista ja olin laittamassa Pantterisalmiakkia (avauskolikon sijaan) siihen reikään, mikä avaa puomin poislähtiessä.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi omituista kahvia oon sitten ihmetellyt kupissa. Toinen on sama kun monella muulla että olen tyhjentänyt kauppakassin tiskikoneeseen.

Vierailija
122/128 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laittanut muutaman kerran kahvin porot sinne minne vesi laitetaan. Ei yhtään kiva siivoilla sitä sieltä pois....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, nyt tiedän miltä tuntuu nauraa vedet silmissä ;D ;D

Vierailija
124/128 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tyhjensin pottaa (istuin-potta) ja huuhteli lavuaarissa pottaosan. Tarkoitus oli kaataa huuhteluvesi pönttöön, mutta kaadoin sen potan istuimen reikään, suoraan vessan matolle : )

Tänä aamuna askartelin lapsille sanakortteja (isolle pahville liimataan sanoja ja niitä vastaavat kuvat, ja lapset " kirjoittavat" sanoja irtokirjaimilla siihen päälle), olin liimaillut jo pitkään kun esikoiseni kysyi mitä oikein puuhasin. Olin liimannut viisi sanaa ja kuvat pöytään kortin sijaan. Onneksi olin laittanut vahakankaan kuitenkin alle.

Hajamielisyyden mestarina menen usein hissiin ja seison siellä kunnes ovi aukeaa ja poistun. Mikäli en ole muistanut painaa mitään nappia, poistun yleensä samassa kerroksessa, jossa olen hissiin mennyt. Talomme on vilkasliikenteinen, joten kovin pitkään en ole vielä koskaan hississä seissyt. Ja tosiaan poistun yleensä hissistä kun ovi eka kerran aukeaa, riippumatta siitä olenko omassa kerroksessani vai en.

Tilaan usein hissiä paikalle auton avaimella ja ihmettelen miksi se on niin hidas. Auton avaimilla olen moneen kertaan myös yrittänyt saada kotiovea auki, painan siis auton avaimen avaus näppäintä ja kun kotiovi ei sitten aukeakaan alan tarkistella auton avaimen paristoja. Saatan myös seisoa pitkiä aikoja kotioven takana odottamassa, että automaattiovet =/ avautuvat. Tämä yleensä mikäli olen tulossa kaupungilta, jossa kaikkien liikkeitten ovet avautuvat itsekseen edessäni.

Olen useammin kuin kerran komentanut vihaisella äänellä naapurin koiran kotiin (siis minun kotiini) kun olen luullut sitä omaksi koirakseni joka on karannut ulos ilman lupaa. Edes narun toisessa päässä oleva naapurin rouva ei ole onnistunut minua hämäämään, tottakai koira yrittää naamioitua, kun huomaa minun huomanneen että se on luvattomilla teillä.

Enää en edes jaksa hävetä itseäni. Minua pidetään eksentrikkona ja kaipa sekin on ihan ok identiteetti.

Vierailija
125/128 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ed. lisää

Vierailija
126/128 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kirjoittanut pitkiä vastauksia viesteihin ja kun vastaus on valmis, ihmettelen yleensä mihin paperille mustekynällä kirjoitetut vastaukset voi lähettää.

ed. lisää

Vierailija
127/128 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja sanoo HALOO =D

No en sitten ostanut hänen kaupustelemiaan tavaroitaan, ja ovea sulkiessa sanoin; OLE HYVÄ!!

Siis Mistä olet hyvä?! Siitäkö etten ostanut hänen tavaroitaan..

Kyllä hävetti aivan mahdottomasti kun tajusin mitä sanoin..

Vierailija
128/128 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkästä aikaa liikkeellä yksin ilman lapsia, kun hississä joku kysyi mihin kerrokseen olen menossa painaakseen puolestani nappia. Vastasin että ME mennään viidenteen...

Kerran kaupassa jäin juttelemaan tutun kanssa ja heiluttelin edestakas kärryjä jotta lapsi ei heräisi, kunnes tajusin ettei minulla olekaan vauvaa mukana, vaan ruokia siinä hytkyttelin...

Samoin olen heilutellut tyhjiä vaunuja, kun lapsi on ollut sylissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi