Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa hauskoja juttuja, mitä väsyneenä on tapahtunut

Vierailija
09.02.2006 |

Itse eilen lähdin parkkihallista ja olin laittamassa Pantterisalmiakkia (avauskolikon sijaan) siihen reikään, mikä avaa puomin poislähtiessä.

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritin avata limsapullon korkkia väärään suuntaan, uhosin vielä miehelle että kyllä minä nää hommat osaan.

Vierailija
62/128 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelenkin autoryntäystä ja kun tajuan niin vaihdan yleensä suuntaa tai liikennevaloja enkä kehtaa siis jäädä enää oottaa seuraavia vihreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja puin sitten kuntoiluvehkeet päälle. Olin jo menossa pukuhuoneesta ulos kun hoksasin, että päällä oli T-paita, sisäkengät ja KALSARIT.. ei muuta kun takaisin pukemaan vielä sortsit siihen lisäksi.

Vierailija
64/128 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus menee kyllä pojan ja koiran nimet sekaisin, mut ne menee kyllä sekaisin välillä koko meidän suvulla

Vierailija
65/128 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha. Toivottavasti ei törmäillä liikenteessä.

Vierailija
66/128 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon useemmin kuin kerran ottanut käsilaukusta muka huulirasvan ja aikani kun olen yrittänyt avata korkkia niin oon huomannut katsoa ja tajunnut pitäväni kädessä tamponia...ja aina jossain yleisellä paikalla!

Vierailija
67/128 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran komensin lapsia illalla, nyt molemmat samantien vessaa, valot pois eikä pihahustakaan... jonkin ajan kuluttua menin ite vessaa ja aloin tietenkin räyhäämään ressukoille, että mitäs hel....n pelleilyy tää nyt on? Molemmat itkuu tuhertaen sano, ku sie käskit meiät tänne. Nii sänkyy oli tarkotus käskeä.

Monesti tarjoan lapsille kylmää ruokaa, jonka olen käyttänyt mikrossa. Unohtanut vaan laittaa mikron päälle.

Kotiovea avataan tietenkin autonavaimella (oishan se kätevää hitto vieköö).

Roskapussia yritän usein työntää postilaatikkoon ja postia kurkkaan roskiksesta, olivat ennen vierekkäin niin mies jopa vaihtoi postilaatikon paikkaa, mutta ei mene perille :)

Niin kun äiti on vähän väsynyt...

Vierailija
68/128 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että iltamyöhään silmiä jo kuivaa. No eräänä iltana yritin repiä niitä irti silmistä ja ihmettelin kun ei millään lähde...kunnes muistin, että olinkin sinä päivänä käyttänyt silmälaseja(jotka olin laittanut hyllylle suihkun ajaksi).

Vierailija
69/128 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin rankoista tanssi treeneistä (kolme tuntia kestävistä) kotiin ja ajattelin mennä pitkään kylpyyn, koska olin todella väsynyt. Tein siinä sitten ensin pientä iltapalaa ja laitoin samalla kylpyveden valumaan. Sain syötyä ja menin kylppäriin ja kuinkas ollakkaan: amme oli ihan tyhjä! Mähän siinä sitten manasin, että voi jumankekka, mikä meidän ammeessa on, kun ei täyty. Huusin sitten miehelleni, joka oli nukuttamassa esikoista, että mikä meidän ammetta vaivaa ja tuus kattomaan. Mies sitten tuli ja alkoi höröttämään ja tuumasi vaan, että ne vedet pysyisi paremmin ammeessa, jos sä laittasit tän TULPAN paikalleen :D

Vierailija
70/128 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läksin illalla räntäsateessa kävellen kauppaan noin kilometrin päähän silloiselta asunnoltani. Mukana oli iso muovikassillinen palautuspulloja. Kaupassa palautin pullot, mutta kun aloin etsiä repusta lompakkoa, johon olisin laittanut pullokuitin talteen, en löytänytkään sitä. Ei muuta kuin uusi kilometri räntäsateessa. Ehdin jo siunailla tyytyväisenä tuuriani, että sentään hoksasin lompakon unohtumisen ennen kassaa. Lompakko kotoa mukaan ja uusi yritys. Keräilin ostokset kaikessa rauhassa ja menin kassalle. Kassanhoitaja skannasi ostokset ja ilmoitti loppusumman, ja vasta siinä vaiheessa aloin kaivella lompakkoani - pullokuitti löytyi, mutta ei mitään maksuvälinettä! Pankkikortti oli unohtunut kotiin, toisen laukun taskuun... Ja taas räntäsateeseen... Kolmannella yrityksellä sain peräti maksettuakin ostokseni, mutta " nopeaan" " korkeintaan puolen tunnin" kauppareissuun oli mennyt reilu tunti, ja olin myös kohtuullisen ryvettynyt hinkattuani kodin ja kaupan väliä 6 kertaa räntäsateessa :D

Vierailija
71/128 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Freudilainen kiljaisu väsyneeltä mammalta)

SUU KIINNI JA LAULAKAA! (samainen mamma villin lapsilauman kuorotreeneissä)

=)

Vierailija
72/128 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut ottaa koko lompakkoa, joten otin pelkän kortin. Istuin tyytyväisenä kampaajalla ja kun olin lähdössä ja piti maksaa annoin kortin kampaajalle, mutta hän ilmoiti, että tämä kortti ei kelpaa. Yritin maksaa s-etukortilla, pankkikorttini on myös vihreä...Hieman hävetti...

Terveyssiteet on monesti löytyneet jääkaapista...

Ulko-ovea tulee monesti aukaistua auton kaukosäädöllä...

Työskentelen sairaalassa, raportteihin tulee kirjoitettu välillä mitä hassuimpia sanoja/asioita kun ajattelee jo jotain muuta kuin mitä kirjoittaa.

Vierailija
73/128 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ylein neurologinen sairaus suomalaisilla ja monet näistä jutuista kuulostaa migreeniauroilta, eli näiden tapausten jälkeen muutaman tunnin tai vuorokauden viiveellä pitäisi tulla voimakas päänsärky, valonarkuutta ja kenties pahoinvointia.

Varsinkin tuo sanojen unohtaminen kuulosti hyvinkin migreeniauralta.

Vierailija
74/128 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ed.

Vierailija
75/128 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakoin niin ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun innoissani selitin jotain juttua, kaivelin laukusta tupakkia ja vasta sytyttämisvaiheessa (olin laittamassa suuhun ja samalla sytkää sytyttelin) huomasin että suuta lähestuu tampooni...hieman noloa baarissa, jätkäporukassa yms. :)

Meillä on kissa ja koira ja tänäkin aamuna koraa lenkittäessä rupesin kutsumaan sitä kiss-kiss-kiss-kiss, no totesin siinä ääneen että ai niin sä olitkin tää vihlausta totteleva niin ihmiset katsoivat hieman pitkää bussipysäkillä jota olin juuri ohittamassa. Tiedä sitten ihmettelivätkö kiss-kiss-kiss vai itsekseen puhumista :)

Vierailija
76/128 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä päivänä tomerana laitan pyykit koneeseen, töpselin seinään ja vedän vessan. Sitten seison siinä koneen edessä ihmetellen, että miksi et kone lähde käyntiin? Oikeasti siinä meni ihmetellessä muutama tovi, tarkistin pistokkeen ja luukkukin oli kiinni, mikä ihme se nyt???!!? Kunnes tajusin, että juu, pesukone ei lähde käyntiin vessan nupista vetämällä. Oli hieman tyhmä olo.

Vierailija
77/128 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin pillin pulloon ja huulet pillille ja hups kallistin pullon ylösalaisin kohti suuta, niinkuin ilman pilliä juodaan. Arvaten puolipulloa limukkaa päällä. Eikä hävettänyt yhtään..

Vierailija
78/128 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkia ja kävelin muina miehinä kassan ohi karkit kädessäni. Kaupan ulkopuolella rupesin syömään karkkeja ja ajattelin, että jokin on nyt hassusti. Eipä muuta kuin takaisin kauppaan ja nolona sanoa hölmistyneelle kassatyöntekijälle, että pitäähän nämä maksaa, en minä mikään rikollinen ole.

Olin viemässä lasta neuvolaan ja etsin kuumeisesti kännykkääni. Sain KUNINGASAJATUKSEN; minä soitan kännykkääni, niin kyllä löytyy. Tosin minulla ei ollut toista puhelinta, millä soittaa :)

Vierailija
79/128 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelleni sattuu aika usein väsyneenä kaikkea typerää. Kerran etsin silmälasejani tovin ja huusin miehellinikin, että minne hän ne on siirtänyt kun ihan varmasti laitoin ne tuhon pöydälle. No nehän löytyi roskapussista.. Onneks en ollut vienyt niitä vielä ulos ja oli läpinäkyvä pussi.

Koiraa kutsun monesti mieheni nimellä kun ollaan lenkkillä.

Vierailija
80/128 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin töiden jälkeen ja olisi lähtenyt koiran kanssa lenkille. Koiraapa ei löytynyt mistään.

Muistelen, etten ole koiraa nähnyt koko päivänä, oli raukka 6h kiltisti odottanut kaupan edessä.

Toisen kerran menin kiireellä kauppaan autolla ja yritän avata auton ovia. Napsuttelen kauko-ohjausta, ei tulosta. Autosta sai ovet auki myös avaimella, mutta jostain syystä eivät sovi. Yritän takaluukkua, jotenkin outo rekisterinumero, mutta autonmerkki, malli ja väri ovat oikeat. Katselen ympärilleni, aivan varmasti PIILOKAMERA. Vieressä olevaan korkeaan pakettiautoon tulee kuski ja minä yritän olla muina naisina. Kun pakettiauto pakittaa pois paikaltaan, meidän auto löytyy sen takaa. Odotan kunnes pakettiauto ajaa pois parkkipaikalta ja syöksyn omaan autoon.